• یکشنبه / ۱۴ دی ۱۳۹۹ / ۱۰:۲۲
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99101410041
  • خبرنگار : 50187

رییس مجمع جوانان استان کرمان:

پیگیر طرح تخفیف بیمه برای اعضای سمن های جوانان هستیم

پیگیر طرح تخفیف بیمه برای اعضای سمن های جوانان هستیم

ایسنا/کرمان رییس مجمع جوانان استان کرمان گفت: ارائه طرح تخفیف بیمه برای اعضای سمن های جوانان جهت مزیت شغلی به سازمان تامین اجتماعی و انعقاد تفاهمنامه با یک مرکز خصوصی و معرفی ۶۰ نفر از جوانان جویای کار به این مرکز یکی از برنامه های مجمع جهت استفاده از ظرفیت ها و فرصت های اشتغال برای جوانان بوده است.

"احمد احمدی نژاد" امروز 14 دی ماه با اشاره به عملکرد مجمع جوانان استان کرمان در یک سال گذشته اظهار کرد: این مجمع طی یک سال گذشته تلاش و فعالیت خود را معطوف به هویت بخشی به سمن های جوانان نمود و در پیگیری طرح های جوانان اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

وی افزود: اجرای صدور احکام دبیران و اعضای سمن های جوانان سطح استان کرمان به عنوان عضو ستاد ساماندهی جوانان، اجرای طرح دستیاری جوانان در دستگاه های دولتی ویژه دبیران و اعضای ستادهای ساماندهی جوانان و برگزاری آموزش مجازی این دوره از مهمترین اقدامات ما در این مدت بوده است.

احمدی نژاد تصریح کرد: پیگیری و صدور شناسه و پروانه وزارت کشور برای سمن های جوانان و ایجاد یک اتاق و کرسی در مجموعه تگ استان کرمان برای سمن های کارآفرینی از دستاوردهای مجمع برای جوانان بوده است .

وی بیان کرد: ارائه طرح تخفیف بیمه برای اعضا سمن های جوانان جهت مزیت شغلی به سازمان تامین اجتماعی و پیگیری در جهت تصویب آن و انعقاد تفاهمنامه با یک مرکز خصوصی و معرفی ۶۰ نفر از جوانان جویای کار به این مرکز یکی از برنامه های مجمع جهت استفاده از ظرفیت ها و فرصت های اشتغال برای جوانان بوده است.

رییس مجمع جوانان استان کرمان افزود: راه اندازی کمیسیون های تخصصی مجمع جوانان(۱۲ کمیسیون) و برگزاری انتخابات داخلی آنها و استفاده از ظرفیت های جوانان علاقمند در سطح استان، پیگیری برگزاری  ستادهای ساماندهی جوانان سطح استان، انعقاد تفاهمنامه با جمعیت هلال احمر استان کرمان جهت آموزش به سمن های جوانان و استفاده از ظرفیت های آنها در مواقع بحران و معرفی ظرفیت های سمن های جوانان در سطح استان در جهت هویت بخشی به آنها از اقدامات بارز مجمع جوانان استان کرمان در یک سال اخیر بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha