• یکشنبه / ۱۴ دی ۱۳۹۹ / ۱۰:۳۳
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99101410055
  • خبرنگار : 50189

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

حاج قاسم بزرگترین شخصیت تقریبی جهان اسلام است

حاج قاسم بزرگترین شخصیت تقریبی جهان اسلام است

ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شهادت او نشان داد حاج قاسم محور وحدت جهان اسلام و ملت بزرگ ایران است و بدانید که برای حاج قاسم حزب الله، حشدالشعبی، انصارالله و ... فرق نمی‌کرد.

 سردار"حسین معروفی" صبح امروز 14 دی‌ماه در گردهمایی تقریب مذاهب(شیعه و سنی) به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبدحاج قاسم سلیمانی ظهار کرد: حاج قاسم بزرگترین شخصیت تقریبی جهان اسلام است.

وی با اشاره به گذشت یک سال از شهادت سردار دل‌ها بیان کرد: این فراق برای ما همواره تازه است و همیشه  به یاد حاج قاسم حواهیم بود و داغ شهادت این مرد بزرگ کهنه نمی‌شود زیرا حاج قاسم قلب ملت بزرگ ایران است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: امروز قلب 80 میلیون ایرانی، قلب حاج قاسم سلیمانی است و همه اقوام و مذاهب با هر گرایش سیاسی امروز کینه مقدس انتقام را در دل خود دارند.

وی با تاکید برآنکه حاج قاسم سلیمانی عصاره ملت ایران است، اظهار کرد: اگر کج اندیشان و دشمنان می‌خواهند ملت ایران را بشناسند به حاج قاسم نگاه کنند. عقبه ملت ایران حاج قاسم است که با اطاعت محض از رهبری و درایت همه وجودش را در طبق اخلاص می‌گذارد.

معروفی ادامه داد: همه با این نگاه ملت ایران را تحلیل و تجزیه کنند و هزینه سنگین به خود تحمیل نکنند. حاج قاسم به جهان اسلام و بلکه متعلق به هر آزادیخحواه در جهان است.

وی بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی اگر غده سرطانی داعش را از بین نبرده بود امروز اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها باید در کشورشان قلع و قمع می‌شدند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: شهادت او نشان داد حاج قاسم محور وحدت جهان اسلام و ملت بزرگ ایران است و بدانید که برای حاج قاسم حزب الله، حشدالشعبی، انصارالله و ... فرق نمی‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم خروجی ولایت و این مکتب است و این هنر دین، انقلاب، عاشورا و ولایت است که یک نفر از روستای دورافتاده و کارگر به بزرگترین شخصیت تبدیل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha