• یکشنبه / ۱۴ دی ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99101410350
  • خبرنگار : 30054

بهترین و ارزان ترین یو پی اس UPS برای دوربین مداربسته کدام است؟

بهترین و ارزان ترین یو پی اس UPS برای دوربین مداربسته کدام است؟

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش استفاده از تجهیزات حساس همانند کامپیوترهای پیشرفته و سرورهای با سرعت بالا و همچنین تجهیزات پزشکی دقیق نیاز بیشتری به تجهیزات پیدا می‌کنیم که بتواند از وسایل الکترونیکی مورد استفاده ما در مقابل نوسانات برق محافظت نماید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کاکتوس، سیستم­ های امنیتی شامل دوربین مدار بسته، زنگ هشدار، دستگاه اکسس، حصار الکترونیکی و ... فقط زمانی که هر هفت روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته فعال باشند، یک سیستم کارآمد هستند، بنابراین باید یک سیستم یوپی اس برای زمانی که برق قطع شود وجود داشته باشد تا دستگاه‌های امنیتی کار خود را ادامه دهند.

همه سیستم ­های امنیتی باید حتما به دستگاه یو پی اس متصل شوند و گرنه در انجام وظیفه خود دچار اختلال می‌شوند.

یک سیستم یو پی اس چطور کار می کند؟

دستگاه یو پی اس یا سیستم منبع تغذیه بدون وقفه به طور معمول وسط بخش ورودی توان و خروجی توان قرار دارند. همچنین اضافه بر این که برق یا انرژی مورد نیاز سیستم های امنیتی شما را تامین می‌نمایند، باتری‌های سیستم را هم شارژ می‌کنند.

هر زمان که نوسان یا قطعی به هر علتی در توان ورودی تجهیزات به وجود آید، دستگاه یو پی اس فورا به جای منبع برق شهری به باتری یو پی اس جابه جا می کند تا در روند کار سیستم­‌های امنیتی اختلالی به وجود نیاید.

ابعاد توان سیستم یو پی اس

برای اینکه بدانید توان دستگاه یو پی اس شما بهتر است چقدر باشد، باید مصرف سیستم­‌های امنیتی را بر اساس ولت آمپر محاسبه کنید. مثلا یک دوربین مدار بسته‌ی ۸ کاناله، یک یو پی اس ششصد ولت آمپر نیاز دارد.

بهترین و ارزان ترین یو پی اس برای دوربین مداربسته  

خب برگردیم به سوال اصلی؛ بهترین و ارزان ترین یو پی اس برای دوربین مدار بسته کدام است؟

هنگامی که بحث استفاده از یو پی اس ارزان به وسط می آید، همه یو پی اس های آفلاین را به دلیل قیمت کمتر پیشنهاد می دهند، اما این یو پی اس ها برای پشتیبانی ۲۴ ساعته اصلا کاربردی نیستند.

مناسب ترین راه به کار گرفتن دستگاه های یو پی اس آنلاین است و با کمی جست و جو می توانید یو پی اس های آنلاینی را پیدا کنید که قیمت مناسبی دارد و حتی هم قیمت با یو پی اس های آفلاین باشند.

در سایت کاکتوس بهترین و ارزان ترین یو پی اس برای دوربین مدار بسته معرفی شده اند تا بتوانید با بررسی مدل های ارائه شده بهترین یو پی اس مناسب با سیستم های امنیتی خود را بیابید.

یو پی اس برای دوربین های CCTV، آیا راه حل های دیگری به جز باتری‌های پشتیبان برای دوربین های IP وجود دارد؟

البته که پاسخ مثبت است و شما کافیست یک دستگاه یو پی اس یا منبع تغذیه بدون وقفه برای CCTV  خریداری کنید. سیستم یو پی اس در سیستم های امنیتی مانند دوربین مدار بسته ی CCTV، سیستم‌های ضبط، روترها، مانیتورها و سایر قطعات لازم و اساسی‌ای که به آن اتصال دارند یک توان مضاعف می‌دهد. به همین دلیل بعد از قطع شدن برق نیز دوربین‌های مداربسته بدون وقفه کار می‌کنند.

دستگاه یو پی اس چه زمانی که از دوربین های مداربسته داخل شبکه بهره بگیرید و چه زمانی که از سیستم دوربین مدار بسته بدون سیم برای امنیت خانه تان بهره بگیرید، برای شما مفید و کاربردی خواهد بود.

نکته ای که باید حتما آن را در نظر داشته باشید این که است که دستگاه های یو پی اس جهت استفاده سیستم ها CCTV ممکن است، هزینه بر باشند و به بودجه بالایی نیاز داشته باشند.

به همین دلیل بهتر است قبل از خرید یو پی اس ابتدا مدل های مختلف یو پی اس را بررسی کنید و برای خرید یو پی اس از فروشگاهی معتبر با قیمت‌های مناسب خرید کنید.

چند نکته ی بسیار مهم جهت نگهداری از سیستم های یو پی اس:

با کمی جست و جو خواهید دید که در بازار دستگاه های یو پی اس فراوانی برای دوربین های مدار بسته و سیستم‌های امنیتی وجود دارند که امکان دارد برای شما مناسب یا نامناسب باشند.

نکات و ویژگی‌هایی کاربردی در رابطه با انتخاب دستگاه یو پی اس در زیر آورده شده که برای راهنمایی به شما بسیار مناسب هستند.

فواصل سیستم های امنیتی تان را در نظر بگیرید و بعد از آن در مورد دستگاه های یو پی اس تصمیم‌گیری کنید.

سیستم‌های امنیتی دارای توان مصرفی خاص خود هستند، ابتدا این توان را اندازه گیری کنید و بعد از آن مطمئن شوید که این مقدار از توان مصرفی لازم شما بیشتر نشود.

از دستگاه‌های یو پی اس با توانایی ریست اتوماتیک بهره بگیرید تا هنگامی که برق شهری وصل شد، سیستم‌های امنیتی دوباره از برق شهری استفاده کنند.

دستگاه یو پی اسی را برای سیستم های دوربین CCTV به کار بگیرید که در هنگام نوسانات و قطعی برق از تجهیزات شما محافظت نماید و بتواند تایم لازم و ضروری را به شما بدهد.

دستگاه یو پی اسی که دارای ظرفیت بالاتری است خریداری کنید البته اگر بودجه تان اجازه می دهد.

مشخصات یو پی اس مناسب دوربین مداربسته و دزدگیر:

دارای توان ۳۰۰ باشد باشد و بتواند حداقل به مدت ۴ ساعت تغذیه سیستم‌های امنیتی را انجام دهد.

دارای عمری طولانی باشد.

ابعاد و سایز کوچکی داشته باشد تا در فضاهای کوچک بتوان از آن استفاده کرد.

از همه سیستم‌های دوربین مداربسته و ضدسرقت پشتیبانی کند

به راحتی و به آسانی به همه سیستم ها متصل شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha