• یکشنبه / ۱۴ دی ۱۳۹۹ / ۱۷:۴۴
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 99101410611
  • خبرنگار : 71145

در اولین سالروز شهادت سرداران مقاومت

رهبر انصارالله یمن: به اصول و راه شهدای بزرگ ادامه می‌دهیم

رهبر انصارالله یمن: به اصول و راه شهدای بزرگ ادامه می‌دهیم

رهبر انصارالله یمن در اولین سالگرد شهادت سرداران مقاومت سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس اعلام کرد، تجربه مقاومت در فلسطین و لبنان پیروزی، عزت را به همراه داشته و موجب تحقق آزادی شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه المیادین، عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: ما در مرحله مهم و حساس جنگی قرار داریم که ملت اسلامی با آن روبه‌رو است.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: امت اسلام از سوی اسرائیل و آمریکا در تمام زمینه‌های زندگی مورد هدف قرار گرفته است. دشمنان به دنبال به تحلیل بردن موجودیت امت اسلام و تجزیه آن هستند و می‌خواهند آن را مطیع کرده و مورد سوء استفاده قرار دهند و ما نیاز به تقویت مفهوم شهادت در راه خدا داریم تا به مقابله با طاغوتیان عصر یعنی آمریکا، اسرائیل و مزدوران‌شان بپردازیم.

رهبر مقاومت یمن تاکید کرد: در مشکلات داخلی، ما به تعامل صحیح فرامی‌خوانیم نه تعاملی بدور از مسؤولیت و اتهام زدن با رویکردهای اشتباه. امیدواریم جبهه‌های مختلف با حمایت مالی و نیرو تقویت شوند و جبهه داخلی در تمام سطوح مورد توجه قرار بگیرد و در برابر هر گونه نفوذ و حمله مورد حمایت باشد.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی تصریح کرد: ما به خدا اعتماد داریم و فداکاری‌ها پیروزی‌های بزرگی می‌آفرینند. ما هر چه قدر کاروان شهدا را در راه موضع ثابت‌مان تقدیم کنیم خداوند پیروزی را نصیب امت ما خواهد کرد. ملت ما شایسته آزادی و استقلال است و این با تسلط آمریکا و اسرائیل بر منطقه محقق نمی‌شود. کسانی هستند که به همکاری و برادری با مردم یمن برای بیرون راندن دشمن اسرائیلی و تخلیه پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه توجه دارند ما باید به مقابله با هجمه‌ها علیه خود و علیه امت‌مان توجه داشته باشیم. مقابله با دشمن که جزئی از هجمه اسرائیلی- آمریکایی است مسؤولیت ماست. مسؤولیت بزرگی امروز در برابر فداکاری‌ها برعهده داریم وفا به این فداکاری‌ها مسؤولیت بزرگی بر دوش همه ماست.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: به اصول و راه شهدای بزرگی که بزرگترین درس‌ها را به ما دادند، ادامه می‌دهیم تمام کسانی که دنبال آزادی و استقلال هستند با استواری به مسیر خود برای مقابله با عادی سازی روابط و طرح‌های سلطه جویانه ادامه می‌دهند. برنامه عادی کنندگان روابط تحرکی به نفع دشمن اسرائیلی است نه تحقق منافع کشورهای عربی. آنها (اعراب) زیان دیدگان خواهند بود. 

عبدالملک الحوثی خاطرنشان کرد: عادی کنندگان پشت بوق‌های دشمن اسرائیلی برای ترویج سرسپردگی حرکت خواهند کرد و به لحاظ سیاسی بر کشورهای دیگر جهت عادی سازی فشار وارد خواهند کرد. عادی سازی روابط قدرت دشمن را بر عادی کنندگان روابط تقویت خواهد کرد اما ملت‌های مقاوم به مقابله با کنترل و هیمنه اسرائیل خواهند پرداخت. 

او اظهار کرد: در سطح مقاومت باید رویکرد ما تقویت شود که ما امتی واحد در خندقی واحد هستیم و صف بستگان در کنار اسرائیل زیر پرچم آمریکا منحرف و انگشت شمار هستند. ما به عنوان ملت اسلام باید برادری و همبستگی را طبق آنچه خدا فرمان داده تقویت کنیم و این از قدرت امت و موضع‌ آن نشات می‌گیرد. هر فرمانده‌ای از فرزندان ملت که رویکرد دفاع از ملت اسلام را دارند باید قدرشان دانسته شود و آنها را قهرمانی از قهرمانان ملت اسلامی بدانیم. شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهد ابومهدی المهندس توسط آمریکا کشته شدند زیرا فرماندهان آزادگان این ملت بودند. مرحله صف کشیدن یعنی یا در کنار ملت اسلام و ارزش‌های اسلامی بایستی یا با دشمنان آن باشی که هیچ ارزشی برای تو قائل نیستند.

عبدالملک بدرالدین الحوثی تصریح کرد: عربستان فعالان وابسته به حماس را در بند کرده در حالی که هیچ گناهی ندارند جز اینکه مقابل دشمن صهیونیستی از مقاومت فلسطین حمایت می‌کنند. توطئه‌های علنی به نفع دشمن علیه ملت فلسطین برملا شده است به طوریکه در محاصره ملت فلسطین و تحریم آنها در همه چیز دست دارند و پل همکاری با دشمن اسرائیلی را می‌کشند. اما مساله فلسطین مساله اصلی برای ما باقی خواهد ماند. ما امتی مسلمان و متحد هستیم و هدف گیری ما یکسان است و باید در یک خندق باشیم. تقسیم و تجزیه نبرد را نمی‌پذیریم.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: مزدوران آمریکا و اسرائیل تلاش می‌کنند هر ملتی را تنها محاصره کنند در حالیکه توطئه‌هایشان را به طوری جمعی اجرا می‌کنند. تعدد کشورها به منزله تعدد تجریه نبرد نیست. وابستگی اسلامی باعث افتخار همه ماست و هدف‌گیری نیز باید شامل همه باشد. امت مسلمان امروز به نبرد در برابر خطر هدف گیری‌اش به سرکردگی آمریکا و اسرائیل و سازمان‌های مزدور توجه دارد، عربستان و حامیانش تحت نظارت آمریکا وارد جنگ علیه یمن شدند و این کار با حمایت رژیم اسرائیل انجام شد.

او اضافه کرد: عربستان در حال اجرای توطئه‌هایش علیه آزادگان امت اسلام است که علیه آمریکا و اسرائیل می‌جنگند. آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها همان کسانی هستند که شعله فتنه طایفه‌ای را در میان امت اسلام برای تحریک تکفیری‌ها روشن کردند، اولین کسانی که از خطر ایران صحبت کردند آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها بودند قبل از اینکه این صحبت دائمی اماراتی‌ها و عربستانی‌ها باشد. تمام تلاش‌ها برای تغییر جهت قطب‌نمای دشمن به سمت داخل کشورهای اسلامی از طریق گرفتن آن به سمت ایران و کشورهای محور مقاومت برای دور کردن امت از مقابله با دشمنان واقعی بود.

عبدالملک الحوثی تاکید کرد: در مقابله با عادی سازی برخی تلاش کردند از مسؤولیت شانه خالی کرده و ابهام آفرینی کنند و جهت قطب‌نمای دشمن را به سمت داخل کشورهای اسلامی تغییر دهند. حقیقت نبرد کنونی در واقعیت امت اسلام نبردی است که اسرائیل و آمریکا و برخی سازمان‌ها رهبری می‌کنند، آمریکا در عربستان نماینده شایسته‌ای برای خود در منطقه نخواهد یافت بلکه آن را گاو شیردهی خواهد دید. قطار عادی سازی علنا رابطه برخی سازمان‌ها را با دشمن اسرائیلی برملا کرد. حرکت نفاق در نظام عربستان و امارات، نظامیان سودان و آل خلیفه و نهایتا در مراکش مشاهد شد و دشمن در این مرحله به این تحرک اکتفا نمی‌کند و تلاش می‌کند به واسطه این منافقان داخل امت نفوذ کند. سوریه و عراق و بحرین نمونه‌های بردباری، شهادت و فداکاری هستند و انقلاب اسلامی در ایران تجربه به ثمر نشسته فداکاری است که ایران را از تسلط آمریکا و نظام شاه رهانید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha