• دوشنبه / ۱۵ دی ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99101511224
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

فرماندار:

تکمیل بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار نیازمند توجه بیشتر مسوولان است

تکمیل بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار نیازمند توجه بیشتر مسوولان است

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار افزود: حوزه بهداشت و درمان، جذب نیروهای انسانی و پزشک، تکمیل پروژه‌ها و تکمیل بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی نیازمند توجه بیشتر مسوولان است.

به گزارش ایسنا رحمدل بامری در نشست با معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در فرمانداری چابهار افزود: از سه سال قبل بیمارستان جدید ۵۴۰ تختخوابی چابهار کلنگ زنی شده و پیشرفت در حد چند درصدی دارد و شدیدا نیازمند اعتبار برای ساخت و تکمیل است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی نیز در این نشست اظهار کرد: تامین اجتماعی در ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار با سهم ۵۰ درصدی مشارکت می کند تا هر سریعتر این پروژه بهداشتی و درمانی به سرانجام برسد.ساعات کار درمانگاه شبانه روزی چابهار افزایش می‌یابد و سعی خواهد شد تا جذب پزشکان متخصص در محل درمانگاه انجام شود.

دکتر امیر عباس منوچهری با بیان اینکه تجهیز آزمایشگاه به امکانات و تجهیزات پیشرفته و همچنین در آینده خدمات سونوگرافی و رادیولوژی به این مجموعه نیز اضافه می‌شود افزود: مرکز پلی کلینیک در آینده نزدیک در شهرستان چابهار باید ایجاد شود و قرارداد افراد تحت پوشش تامین اجتماعی طوری تنظیم شود تا سایر پزشکان متخصص سطح شهر نیز پوشش داده شوند.

فرماندار نیکشهر نیز بر ضرورت ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در نیکشهر تاکید کرد و افزود: به دلیل نبود درمانگاه تامین اجتماعی در نیکشهر مردم مجبورند برای دریافت خدمات به مرکز استان سیستان وبلوچستان و سایر استان‌ها و شهرهای همجوار مراجعه کنند.

ضیاء الحق هاشمزهی گفت: ساخت درمانگاه تامین اجتماعی یکی از نیازهای ضروری مردم نیکشهر برای بهره‌مندی از خدمات مطلوب پزشکی بوده که نیاز است با تامین اعتبار و نگاه ویژه مسوولان و پیگیری‌های نماینده حوزه انتخابیه چابهار، شاهد آغاز عملیات ساخت درمانگاه تامین اجتماعی باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: جنوب سیستان و بلوچستان از نظر شاخص تخت به ازای هر ۱۰۰۰نفر ۶ دهم تخت دارد که رتبه آخر کشور است لذا باید این سرانه حداقل به استاندارد سه تا چهار تخت به ازای هر ۱۰۰۰نفر نزدیک شود.

معین الدین سعیدی افزود: چارت بهداشت و درمان، امکانات بهداشتی و درمانی و نیروهای انسانی و پزشک در حد خیلی پایینی بوده و نیازمند توجه بیشتر است.

وی بر ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در کنارک، زرآباد، نیکشهر، قصرقند، دشتیاری و پلان تاکید کرد و گفت: انجام این اقدامات نیازمند توجه مسوولان کشوری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha