• دوشنبه / ۱۵ دی ۱۳۹۹ / ۱۶:۳۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99101511420
  • خبرنگار : 30054

معرفی بهترین حفاظ های ساختمانی

معرفی بهترین حفاظ های ساختمانی

روزهای زندگی در قلعه و استخدام نگهبان برای حفاظت از محل سکونت، سالهاست که به سر رسیده و این روزها انواع و اقسام محصولات امنیتی و محافظتی مانند دوربین مدار بسته، سیستم دزدگیر، درب ضد سرقت و سایر تجهیزات با توجه به شرایط و بودجه در خدمت همه است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام حفاظ صنعت، نرده حفاظ روی دیوار در گذشته تنها با حفاظ ساده سرنیزه ای شناخته می شد. این نوع نرده سر دیوار یا حفاظ ساختمان به علت نداشتن عرض روی دیوار و همچنین نداشتن حجم، عملا تنها کاری که می کردند؛ بالا بردن ارتفاع دیوار بود! بزرگترین مشکل این مدل حفاظ روی دیوار؛ امنیت پایین و همچنین ظاهر نامناسب آن است که میله های بلند زندان را نظر بیننده تداعی می کند.

پس از مدتی، حفاظ ساده دیوار با اندکی بهینه سازی به حفاظ آبشاری تغییرشکل پیدا کرد. حفاظ نیزه ای آبشاری از یک میله فلزی تشکیل شده که در راس آن از سرنیزه خمیده استفاده شده که بنا به خواست مشتری می تواند به طرف بیرون خم داشته باشد یا همزمان به هر دو طرف خم داشته باشد.

بهترین حفاظ روی دیوار کدام است؟

قبل از هر چیز توجه شما را به انواع حفاظ روی دیوار و نام های رایج بهترین حفاظ روی دیوار در بازار جلب می کنم. حفاظ روی دیوار لیلیوم، حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی،حفاظ روی دیوار آبشاری ، حفاظ روی دیوار نیزار،حفاظ روی دیوار بوته ای، حفاظ روی دیوار بوته ای، حفاظ روی دیوار سر نیزه ای، حفاظ روی دیوار مدل اف مدل هایی که در بالا از آنها نام برده شد از به روز ترین و پرمصرف ترین مدلهای موجود در بازار می باشند که هر کدام بر حسب طراحی و نوع ساختار جهت نصب و اجرا روی دیوار مناسب می باشند.

نرده روی دیوار تولید شده توسط حفاظ صنعت آهن سازه طبق آخرین متد موجود در بازار و همچنین با در نظر گرفتن ضریب امنیتی بالا جهت برآورده کردن آرامش برای شما مشتریان عزیز طراحی و ساخته می شود.

با اطمینان به محصولات تولید شده توسط جوشکاران حفاظ و خرید این سازه ها امنیت و زیبایی را به ساختمانهای خود هدیه کنید. حفاظ صنعت تولید کننده تخصصی انواع نرده روی دیوار آمادگی خود را جهت همکاری با ارگانها، شرکت ها، کارخانه جات و سایر مکان هایی که جهت ایجاد امنیت نیاز به نصب حفاظ روی دیوار دارند، اعلام می نماید.

مدل حفاظ های دیگری همچون حفاظ لیلیوم به عنوان حفاظ روی دیوار است که البته قیمت بیشتری نسبت به سایر مدل حفاظ دارد و دلیل آن استفاده از مواد اولیه بیشتر و کار بیشتر نسبت به مدل شاخ گوزنی بوده، اما زیبائی خاصی داشته و نمای ساختمان شما را در عین امن بودن، لوکس و زیبا می کند. یک خانه حال یک ساختمان باشد، یا ویلا و خانه باغ نیاز حتمی به حفاظ روی دیوار دارد زیرا یک سارق در نگاه اول روش های آسان ورود به منزل را بررسی می کند و با دیدن حفاظ روی دیوار سراغ خانه هایی که حفاظ ندارند می رود. زیرا نه زمان کافی دارد تا با موانع روبرو شود و هم استرس بسیار بالا ممکن است باعث آسیب و صدمه دیدن جدی وی شود!

شاخ گوزنی ها در چند سال اخیر محبوبیت بسیار زیادی بین مردم پیدا کرده اند زیرا با جلوه های زیبایی که به ساختمان می دهند جایگاه خود را بین مشتریان تثبیت کرده و اگر با نگاهی جزئی این موضوع را بررسی کنید شما هم بین این شی زیبا و سیم خاردار شاخ گوزنی را انتخاب می کنید. 

حفاظ شاخ گوزنی از فلزات محکم تولید می‌شوند. فولاد و میلگردهای بسیار محکم با قطر مناسب که در این محصولات استفاده می‌شود سبب استحکام بالای آن می‌شود. از طرفی رنگ و نوع ساختار آن سبب مقاومت در برابر شرایط محیطی نظیر نور آفتاب و تغییرات دمای محیط در بلند مدت می‌شود.

این مسئله سبب می‌شود تا هزینه‌ی نگهداری از این حفاظ‌ها برای کاربر بسیار پایین بیاید. در واقع شاید پس از سال‌های طولانی نیاز به سرویس و یا به احتمال خیلی کم تعویض آن‌ها باشد.

حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی :

درب آکاردئونی آپارتمان طرح ها و مدل های مختلفی از لحاظ تغییرات قرارگیری جوشکاری تسمه دارند که از جمله آنها می توان به درب ۳ گل – درب ۴ گل – درب ۵ یا تمام گل (منظور از گل تعداد ۲ ردیف لوزی افقی ممتد روی حفاظ درب ضد سرقت کشویی است) و طرح های فانتزی حفاظ درب آپارتمان بصورت درب آکاردئونی پیچی و درب آکاردئونی ایتالیایی که در زیر به این نوع حفاظ های درب آپارتمان اشاره شده است.

نوع تمام گل بهترین مدل حفاظ پشت درب آپارتمان با ۴ لایه تسمه عمودی (۴ تسمه اضافه پشت سر هم) بهترین نوع حفاظ آهنی درب آپارتمان است و شما می توانید به آسانی برای تامین امنیت منزل خود از آنها استفاده کنید.

حفاظ آکاردئونی کشویی درب آپارتمان یک سازه تاشو است که قاب روی چهارچوب در ورودی آپارتمان شما نصب می‌شود. اتصال این حافظ آهنی درب‌ به در خانه شما از طریق چند جوش ساده صورت می‌گیرد. البته که ساده بودن به معنای کم‌اهمیت بودن نیست.

 درب آهنی متحرک آکاردئونی اصطلاحا به حفاظی با مشبک هایی عمدتا بصورت لوزی و از جنس آهن می گویند که به عنوان یک حایل امنیتی و جداکننده برای فضاهای مختلف استفاده می شود که عمدتا به عنوان یک گارد درب ضدسرقت استفاده می شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha