• دوشنبه / ۱۵ دی ۱۳۹۹ / ۱۹:۰۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99101511514

توقف مس مقابل قشقایی

مهاجری: چمن کیفیت بازی را کاست

مهاجری: چمن کیفیت بازی را کاست

ایسنا/فارس تیم مدعی مس کرمان در بازی خارج خانه برابر قشقایی شیراز با نتیجه تساوی متوقف شد و سرمربی تیم میهمان وضعیت نامناسب چمن را یکی از دلایل افت کیفی بازی عنوان کرد.

تیم مدعی مس کرمان عصر دوشنبه ۱۵ دی و در هفته هشتم رقابت های لیگ یک، در شیراز برابر تیم پایین جدولی قشقایی متوقف شد.

در این مسابقه نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در همان ابتدای نیمه دوم شوت سنگین بازیکن قشقایی از فاصله بسیار دور، دروازه مس را فرو ریخت. در ادامه مسی ها حملاتی روی دروازه قشقایی انجام دادند و در دقیقه ۶۲ با ضربه محمد پورمحمد به گل تساوی دست یافتند. در نهایت این بازی با تساوی یک یک به پایان رسید.

رضا مهاجری سرمربی مس کرمان در کنفرانس خبری پس از مسابقه، بیش از اینکه به مسائل فنی بازی بپردازد، درباره زمین مسابقه صحبت کرد.

او گفت: در ابتدا باید از زمین ورزشگاه گلایه کنم، حیف است استادیومی به این زیبایی که به لحاظ سخت افزاری یکی از بهترین استادیوم های ایران محسوب میشود چمنش این باشد! این چمن متاسفانه شرایط بازی مطلوب را چه از تیم ما و چه از تیم مقابل گرفته بود.

مهاجری گفت: این چندمین بار است که در لیگ یک با چنین مشکلی مواجه می شویم. اگر دقت کنید امروز هم برنامه دو تیم به بازی هوایی و مستقیم محدود شده بود، چون نمی شد روی زمین به راحتی کار کرد.

وی افزود:  بین دو نیمه در رختکن به بچه ها گفتم بزنید زیر توپ. سئوال من از مسئولان فوتبال و ورزش شیراز این است که ما حتما باید در لیگ برتر تیم داشته باشیم که بیاییم به وضعیت چمن ها رسیدگی کنیم؟ شیراز دو تیم خوب در لیگ یک دارد.

او ادامه داد: شیراز شهری با سابقه ای در لیگ برتر است؛ برق و فجر سالها  در سطح اول فوتبال ایران بازی کرده اند و حالا قشقایی هم هست که امروز هم بازی خوبی ارائه داد، اما چرا باید شرایط زمین هایش اینچنین باشد؟

مهاجری گفت: قشقایی امروز گل زیبایی به ما زد که فکر می کنم در ذهن علاقمندان به فوتبال ماندگار خواهد شد. بچه های ما هم تلاش خودشان را کردند اما متاسفانه خرابی زمین کار را برای داور، ما و البته حریف خراب کرده بود.

او افزود: این زمین در وهله اول کار را برای تیم های شیرازی و به خصوص فجرسپاسی که یک فوتبال شناور روی زمین را بازی می کند سخت می کند و تیم آقای کلانتری با مشکلات زیادی مواجه می شود.

سرمربی مس کرمان درباره تیم قشقایی گفت: تیم آقای هرمزی هم با توجه به بضاعتش تلاش خوبی کرد و هفته پیش هم دیدیم که بازگشت خیلی خوبی در شهرآورد شیراز داشتند. سخت است جلوی فجرسپاسی بتوانید نتیجه را برگردانید اما آنها موفق شدند و  بنابراین پیش بینی یک بازی سخت را می کردیم.

وی گفت: البته روی یک لحظه غافلگیر شدیم و گل خوردیم اما خدا را شکر باز هم توانستیم به بازی برگردیم. ابتدا گل مساوی را زدیم و پس از آن هم بابا محمدی تیر دروازه را لرزاند و فکر می کنم اگر خوش شانس تر بودیم شاید می توانستیم بازی را ببریم. ضمن اینکه چهار پنج بازیکن مصدوم داشتیم که دست ما را بسته بود و در تعویض ها کارمان سخت شده بود. چند بازیکنمان را هم مجبور شدیم در پست غیرتخصصی استفاده کنیم.

مهاجری ادامه داد:  ما ۱۵ رقیب داریم و نمی توانیم بگوییم بازی با فلان تیم راحت است و با تیم دیگر سخت. نتایج همین هفته را هم پیگیری کنید، می بینید که تیم های صدرنشین شکست خورده اند. این اتفاقات در لیگ یک وجود دارد و باز هم یک امتیاز گرفتن در این شرایط می تواند ما را به آینده امیدوار کند. اگر با معدل دو امتیاز در هر بازی پیش برویم، می توانیم شانسمان را برای صعود زنده نگه داریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان ضمن ابراز رضایت از نحوه قضاوت این دیدار گفت: به تیم داوری خسته نباشید می گویم که کار سختی در این زمین ها دارند.  مس کرمان یکی از  تیم هایی  است که تا به حال از داوری خیلی لطمه خورده اما باید سعی کنیم کنار زمین شرایطی را مهیا کنیم که این داوران جوان بتوانند با آرامش کارشان را انجام دهند. بالاخره اشتباه در داوری وجود دارد اما ما باید شرایطی ایجاد کنیم که آنها راحت قضاوت کنند و کمتر اشتباه کنند. اما آنها روز سختی داشتند و با این حال توانستند نمره قبولی بگیرند.

به گزارش ایسنا تیم مس کرمان با تساوی مقابل قشقایی شیراز ۱۵ امتیازی شد و در رتبه سوم جدول قرار گرفت. این تیم در هفته نهم رقابت ها روز دوشنبه هفته آینده در دیداری حساس میزبان پارس جنوبی جم خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha