• دوشنبه / ۱۵ دی ۱۳۹۹ / ۱۹:۱۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99101511520

توقف مس پشت سد قشقایی در شیراز

هرمزی: کرمانیها خوش شانس بودند

هرمزی: کرمانیها خوش شانس بودند

ایسنا/فارس سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز که در یک بازی خانگی تیم مدعی مس کرمان را با نتیجه یک بر یک متوقف کرد، اعتقاد دارد تیم کرمانی خوش شانس بود که با باخت بدرقه نشد.

تیم فوتبال قشقایی شیراز عصر دوشنبه ۱۵ دی و در هفته هشتم لیگ یک با ارائه نمایشی قابل قبول، یک امتیاز شیرین از نبرد با تیم مدعی مس کرمان به دست آورد.

به گزارش ایسنا شاگردان داریوش هرمزی با گل بسیار تماشایی مصطفی کیانی در ابتدای نیمه دوم از حریف خود پیش افتادند اما محمد پور محمد اواسط نیمه بازی را به تساوی کشاند تا ۲ تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش امتیازها را تقسیم کنند.

سر مربی قشقایی در کنفرانس خبری پس از مسابقه، ضمن تاکید بر تفاوت های دو تیم از لحاظ مالی و امکاناتی، در خصوص مسائل فنی بازی گفت: یک بازی فیزیکی و درگیرانه را بین دو تیم شاهد بودیم و فکر می کنم مس کرمان با خوش شانسی و یک اشتباه بچه گانه و مبتدیانه از سوی بازیکنان ما به گل رسید.

داریوش هرمزی گفت: ما قبل از گل تساوی مس می توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم که این اتفاق نیفتاد و روی ضد حمله گل خوردیم. به نظر من چیزی که همگان شاهد بودند، نشان دهنده جدال دو تیم از بالا و پایین جدول نبود و ما هم مانند یک تیم بالای جدولی در زمین ظاهر شدیم.

وی افزود: من به باشگاهمان درود می فرستم بابت اعتماد به این جوان ها که جنگندگی بالایی از خود نشان دادند و اجازه هنرنمایی به حریف ندادند. گل زیبایی زدیم که متاسفانه این گل به راحتی سوخت، اما می شود به این تیم افتخار کرد. من بابت از دست رفتن این سه امتیاز خیلی ناراحتم اما می توانم با اطمینان بگویم که روزهای بهتری را در پیش خواهیم داشت. 

سرمربی خوزستانی قشقایی شیراز افزود: پس از چهار شکستی که در هفته های دوم تا پنجم متحمل شدیم، در سه بازی اخیر مقابل خیبر، فجرسپاسی و مس کرمان که بهترین خط دفاعی مسابقات را دارند امتیاز گرفتیم و باید هفته آینده با تیم یک صدر جدولی دیدار کنیم که بازی سختی است.

هرمزی گفت: ما نیاز به صبر و حوصله داریم، نیاز به حمایت داریم و فکر می کنم این تیم روزهای خوبی را برای همه رقم خواهد زد. شاید خوش بین ترین ها هم فکر نمی کردند قشقایی از بازی با مس امتیاز بگیرد اما همه دیدند سه امتیاز در دست ما بود   و خودمان پیروزی را با تساوی عوض کردیم.

به گزارش ایسنا تیم فوتبال قشقایی با این تساوی شش امتیازی شد و در رتبه پانزدهم جدول باقی ماند. این تیم در هفته نهم رقابت ها روز دوشنبه هفته آینده در اهواز میهمان تیم صدرنشین استقلال خوزستان خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha