• سه‌شنبه / ۱۶ دی ۱۳۹۹ / ۰۷:۵۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99101611692
  • خبرنگار : 50403

هفته دهم لیگ برتر فوتبال؛

تراکتور - مس ؛ زور آزمایی شجاعی و رضایی در فولادشهر

تراکتور - مس ؛ زور آزمایی شجاعی و رضایی در فولادشهر

ایسنا/آذربایجان شرقی شجاعی و رحمان رضایی دو سرمربی جوان تراکتور و ذوب آهن در هفته دهم لیگ برتر در مقابل هم قرار خواهند گرفت.

هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس امروز سه شنبه با انجام بازی دو تیم تراکتور تبریز و ذوب آهن اصفهان پیگیری خواهد شد.

سرخ‌های آذربایجان در حالی به مصاف تیم اصفهانی خواهند رفت که علی رغم نمایش بازی خوب و سزاوار شعار«عیبی یوخ»، نتوانستند در دو بازی اخیر نتایج مطلوبی کسب کنند. شاگردان مسعود شجاعی تاکنون با انجام ۹ بازی و کسب ۳ برد، ۴ مساوی و دو باخت، با ۱۳ امتیاز  در رده ششم جدول قرار دارند.

در مقابل شاگردان رحمان‌رضایی اصلا حال و روز خوشی ندارند و تنها با ۶ امتیاز تیم پانزدهم جدول بوده و همچنان در حسرت کسب اولین برد مانده اند.

این دو تیم تاکنون ۲۴ بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که ۹ برد سهم تراکتور، ۷ برد سهم ذوب آهن  و ۸ بازی نیز با نتیجه مساوی پایان یافته است.

یکی از نکات جالب توجه این دیدار، تقابل بازیکنان و حتی مربی سابق دو تیم است، به طوریکه اکبر ایمانی، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، میلاد شیخ فخرالدینی، وفا هخامنش و حمید بوحمدان از تراکتور و مسعود ابراهیم‌زاده و قاسم حدادی‌فر از ذوب آهن سابقه بازی در تیم مقابل را دارند و رحمان رضایی که اکنون هدایت ذوبی ها را در اختیار دارد، در زمان حضور قلعه نویی بعنوان دستیار او در کادر فنی تراکتور حضور داشت.

مصدومیت دژاگه یکی دیگر از نکات مهم این بازی می‌تواند باشد. بازیکنی که بدون تردید وجودش برای هر تیم و هر سرمربی یک نعمت است و قطعا تا زمان بازگشت مجدد دژاگه به میادین و کسب آمادگی مجدد، شجاعی سختی های زیادی را متحمل خواهد شد.

تراکتور مدل ۹۹ نه تنها کهکشانی نیست بلکه کار بجایی رسیده که جایگزینی برای بازیکنانی مثل ایمانی و دژاگه در دوران مصدومیت پیدا نمی‌شود و چه بسا در بازی امروز شاهد حضور ۹۰ دقیقه ای شجاعی باشیم تا بلکه اندکی از مشکلات میانه میدان تیمش را حل کند.

گفتنی است، بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، این دیدار از ساعت ۱۵ امروز و با قضاوت حسن اکرمی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز خواهد شد که علی میرزابیگی و امید افخمی به عنوان کمک های اول و دوم، رحیم حاجیلو داور چهارم و علی صفایی و امیر سامان سلطانی نیز داوران خط خواهند بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha