• سه‌شنبه / ۱۶ دی ۱۳۹۹ / ۰۹:۵۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99101611800
  • خبرنگار : 50356

بازدید وزیر آموزش‌وپرورش از نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزان خراسان رضوی

بازدید وزیر آموزش‌وپرورش از نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزان خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی وزیر آموزش و پرورش از استودیو تولید برنامه‌های آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی و نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزان و هنرجویان خراسان رضوی بازدید کرد.

محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش‌وپرورش در بازدید از استودیو تولید برنامه‌های آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش خراسان رضوی از مراحل مختلف تولید و ضبط این برنامه‌ها بازدید کرد.

وی از تلاش‌های معلمان این مجموعه، گروه‌های تکنولوژی آموزش ابتدایی، صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی بابت هماهنگی و پخش این برنامه تقدیر کرد.

خدابنده، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در حاشیه بازدید وزیر آموزش و پرورش از نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموان و هنرجویان خراسان رضوی اظهار کرد: این نمایشگاه شامل ۱۶ غرفه است که پنج غرفه آن به بخشی از دستاوردهای پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی استان، ۶ غرفه به دستاوردهای هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان و پنج غرفه این نمایشگاه به بخشی از تجهیزات خریداری شده برای هنرستانهای سطح استان اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: این آثار منتخبین دستاوردهای علمی، پژوهشی و فناوری ۵٠ پژوهش سرا و ١۵٠ هنرستان فنی و حرفه‌ای و کاردانش در سطح استان است.

خدابنده گفت: در حال حاضر ٩٠ هزار هنرجو در ۵٨٠ هنرستان استان مشغول تحصیل هستند.

خریداری حدود ۹۰ میلیارد ریال تجهیزات برای هنرستان‌های خراسان رضوی

در ادامه آیین نمادین اعزام کاروان تجهیزات هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش به مناطق آموزش و پرورش خراسان رضوی با حضور وزیر آموزش و پرورش و استاندار خراسان رضوی برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، اظهار کرد: این تجهیزات به ارزش ٨ میلیارد و ٧٠٠ میلیون تومان ویژه رشته‌های صنعت، خدمات و هنر توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خریداری شده و امروز به ۴٣ منطقه آموزش و پرورش استان اعزام می‌شود.
 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha