• چهارشنبه / ۱۷ دی ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99101713109
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس فدراسیون اسکواش:

آوازه میزبانی اصفهان به شرق آسیا رسیده است

آوازه میزبانی اصفهان به شرق آسیا رسیده است

ایسنا/اصفهان رئیس فدراسیون اسکواش گفت: اصفهان همواره میزبانی های خوبی داشته و حتی آوازه میزبانی اصفهانی ها به شرق آسیا نیز رسیده است و ظرفیت خوبی در این بخش وجود دارد.

مسعود سلیمانی امروز (چهارشنبه- ۱۷ دی ماه) در مجمع انتخاباتی هیأت اسکواش استان اصفهان، اظهار کرد: اسکواش استان اصفهان با رئیس قبلی هیأت هویت پیدا کرد هر چند روسای قبلی نیز در جهت توسعه این رشته در اصفهان تلاش کردند.

وی با اشاره به رای سفید خود در این مجمع، افزود: عقد اخوت با هیچ‌کسی نبسته‌ام و به رئیس جدید نیز رأی ندادم که حرف از مهندسی مجمع هیئت اسکواش نباشد. طی یک سال اخیر اسکواش اصفهان وضعیت خوبی نداشت و متاسفانه در ارزیابی کشوری در نیمه دوم جدول استان‌ها قرار گرفته که جایگاه مناسبی نیست.

به گزارش ایسنا، رئیس فدراسیون اسکواش خاطرنشان کرد: با کمی خلاقیت می‌توان موفقیت های زیادی کسب کرد، همیشه در کنار هیئت‌های استانی خود هستیم و از آنها حمایت می‌کنیم، اما نکته مهم این است که هیئت‌های ورزشی در حال حاضر باید خودگردان باشند و به دوندگی زیادی نیاز دارند تا بتوانند راه های درآمدزایی را پیدا کنند.

وی تصریح کرد: استان اصفهان همیشه در تمام صحنه ها خوب و قوی ظاهر شده است و میزبانی مقتدرانه و حرفه ای اصفهانی‌ها در اسکواش را به خاطر داریم و حتی آوازه‌اش در شرق آسیا نیز پیچیده و در کتاب آسیا ثبت شده است و باید این میزبانی‌ها ادامه‌دار شود.

وی با اشاره به ظرفیت داوران اصفهان، گفت: داوران اصفهان قوی هستند، اما کرونا را بهانه و فاصله گرفته‌اند، در حالیکه داوران اصفهان دوباره باید به سطح کشوری و حتی بین المللی بازگردند.

سلیمانی همچنین با اشاره به ظرفیت و پتانسیل اسکواش در بین بانوان اصفهانی و حضور یک تیم در لیگ بانوان، تاکید کرد: باید در بخش بانوان فعالیت بیشتری انجام شود و از هیئت جدید می خواهم در این مسئله حمایت بیشتری داشته باشد و توجه بیشتری به باشگاه های خصوصی و حضور آنها در اسکواش داشته باشد و همچنین به مسئله استعدادیابی و استعدادپروری بیشتر توجه کند.

وی تاکید کرد: توجه به شهرستان ها می تواند در افزایش نیروی انسانی و شناسایی نیروهای جدید برای استعدادیابی موثر باشد.

رئیس فدراسیون اسکواش اظهار کرد: در کنار اسکواش باید توجه ویژه ای به بحث راکتبال و به خصوص پدل داشته باشید و زیرساخت های آن را فراهم کنید، چراکه حیف است که نصف‌جهان، پدل را نشناسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha