• چهارشنبه / ۱۷ دی ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 99101713186
  • خبرنگار : 80001

ثبت نام مرحله سوم مسکن ملی از فردا/ احتمال افزایش وام

ثبت نام مرحله سوم مسکن ملی از فردا/ احتمال افزایش وام
واحدهای آماده مسکن ملی پرند

در شرایطی که حدود ۸۰ درصد از ظرفیت قبلی مسکن ملی تعیین تکلیف شده، بعد از حذف بدحسابها از ساعت ۱۰ صبح فردا پنج شنبه ۱۸ دی ماه سومین مرحله با ثبت نام از متقاضیان جدید آغاز می شود؛ همچنین پیشنهاد افزایش سقف وام مسکن ملی از ۱۰۰ به ۱۵۰ میلیون و کاهش سود آن از ۱۸ به ۱۲ درصد ارایه شده که قرار است امروز بررسی شود.

به گزارش ایسنا، طرح اقدام ملی مسکن در قالب ۴۰۰ هزار واحد (بجز تفاهم نامه با دستگاههای دولتی) تعریف شده که ۱۰۰ هزار آن در بافتهای فرسوده، ۱۰۰ هزار در بنیاد مسکن و ۲۰۰ هزار در شهرهای جدید قرار دارد. در واقع ۳۰۰ هزار واحد جدید در مناطقی غیر از بافتهای ناکارآمد باید ساخته شود. از این تعداد تا کنون ۲۴۰ هزار نفر تعیین تکلیف شده اند که ۱۸۵ هزار نفر افتتاح حساب و ۱۲۸ هزار نفر واریز وجه اولیه به میزان ۴۰ میلیون تومان را انجام داده اند. به سایر افراد هم زمین واگذار شده که در حال ساخت هستند. با این حساب ۸۰ درصد ظرفیت اعلامی تعیین تکلیف شده اند.

در فراخوانهای قبلی ثبت نام حدود ۴۶۰ هزار متقاضی واجد شرایط شناخته شدند و با توجه به ۲۴۰ هزار متقاضی تعیین تکلیف شده، ۲۲۰ هزار نفر که واریز وجه نداشتند حذف شده اند. به دنبال حذف این افراد، وزارت راه و شهرسازی مرحله سوم ثبت نام متقاضیان را از ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه ۱۸ دی ماه ۱۳۹۹ تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۵ دی ماه انجام می دهد. متقاضیان باید به سامانه tem.mrud.ir مراجعه و با توجه به شرایط اعلامی نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

عدم مالکیت از سال ۱۳۸۴ به بعد، متاهل و یا سرپرست خانوار، زنان خودسرپرست مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن، سکونت پنج ساله در شهر یا شهرهای اطراف مورد تقاضا، نداشتن چک برگشتی یا تسهیلات معوقه، توانایی تامین هزینه ساخت و پرداخت اقساط ماهیانه، امکان سپرده گذاری ۳۰ درصد هزینه ساخت مازاد بر تسهیلات بانکی از جمله شروط ثبت نام است.

وام طرح اقدام ملی مسکن ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان با نرخ سود ۱۸ درصد با دوره مشارکت مدنی (ساخت) حداکثر دو ساله و بازپرداخت تسهیلات حداکثر ۱۲ سال است. پیشنهاد افزایش مبلغ وام تا ۱۵۰ میلیون تومان و کاهش نرخ سود این وام به ۱۲ درصد ارایه شده که بر اساس منابع بانک مرکزی در حال بررسی است و امروز ۱۷ دی ماه قرار است در این خصوص تصمیم گیری شود.

بر اساس اعلام بانک مسکن تا کنون ۳۰۴ پروژه در قالب ۲۴ هزار و ۹۹ واحد به بانک معرفی شدند که بر اساس تازه‌ترین آمار، ۷۵ پروژه در قالب ۷ هزار و ۷۷۶ واحد به دفترخانه ارسال شدند و با آنها انعقاد قرارداد شده است.

مرحله سوم نام نویسی در ۱۸۳ شهر واقع در ۱۹ استان شامل ایلام، بوشهر، تهران، خراسان شمالی، سیستان‌وبلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، گیلان، قزوین، آذربایجان‌غربی، مازندران، مرکزی، سمنان، خوزستان، فارس، همدان، خراسان‌رضوی و هرمزگان برنامه‌ریزی شده است. البته احتمالا شهر جدید پردیس در استان تهران در این مرحله از ثبت نام قرار نخواهد داشت؛ چرا که ظرفیت ۲۶۰۰ واحد ثبت نامی این شهر در مراحل قبلی تکمیل شده است.

افراد واجد شرایطی که به دلیل عدم واریز وجه در مراحل قبلی حذف شدند با توجه به سبز بودن فرم «ج» خود مجددا می توانند در مرحله سوم نام نویسی کنند.

همچنین متقاضیانی که به دلیل انتخاب شهر محل تقاضا، انصراف داده یا رد درخواست شده‌اند، می‌توانند در زمان اعلامی طی پیامک با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی www.tem.mrud.ir نسبت به تغییر شهر محل تقاضای خود بر اساس شرایط اعلامی از سوی این وزارت در اطلاعیه‌های بعدی اقدام کنند.

طرح اقدام ملی مسکن در قالبهای مختلفی شامل ثبت نام، مشارکت با سازندگان، خودمالکی و تفاهم نامه با دستگاههای دولتی اجرا می شود. بر اساس اعلام محمود محمودزاده ـ معاون وزیر راه و شهرسازی ـ تا کنون ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی آغاز شده که شامل واحدهای مسکونی ملی موضوع تفاهم‌نامه با سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها نیز می‌شود.

مسکن ملی در یک نگاه

شهریوماه ۱۳۹۸ طرح اقدام ملی مسکن با حضور رییس جمهور کلنگ زنی شد. برای این پروژه ۴۰۰ هزار واحد تعریف شد که در دور اول نام نویسی ۱.۶میلیون نفر از طریق سایت و پیامک ثبت نام کردند که ۴۶۰ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند. اولین واحدها به تعداد ۱۱ هزار و ۵۶۰ واحد در روز یکم آبان ماه ۱۳۹۹ به دستور رئیس جمهور افتتاح شد. این پروژه از طریق آورده متقاضیان و ۱۰۰ میلیون تومان وام بانکی با نرخ سود ۱۸ درصد ساخته می‌شود. آورده متقاضیان در مرحله اول حدود ۴۰ میلیون تومان است. میانگین قیمت این واحدها در کل کشور طبق آخرین برآورد از هزینه های تابستان ۱۳۹۹ به متری ۲.۷ میلیون تومان می رسد که البته با توجه به کیفیت سازه ها در مناطق مختلف، قیمتها متفاوت خواهد بود. ثبت نام مراحل اول و دوم به پایان رسیده است. مهلت بارگذاری مدارک و افتتاح حساب، پایان مهر ماه اعلام شده بود که تا پنجم دی ماه تمدید شد و به پایان رسید. مرحله سوم ثبت نام از ۱۸ دی ماه ۱۳۹۹ آغاز می‌شود.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۷ ۱۵:۰۳

به نظر بنده طوری باشه که بتونیم صاحب خونه بشیم خوبه

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۰۹:۰۰

فقط آلودگی ذوب آهن و فولاد صنعت ایران برا ما هست بقیه شامل استان ما نمیشه

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۲:۵۱

سلام کسی که بتازگی ازدواج کرده میتواند ثبت نام کند

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۶:۵۱

مسخره اس واقعا

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۹ ۲۳:۱۸

من سرپرست بچهام هستم مستاجرم خونه ندارم کجا باید ثبت نام کنیم بچه لنگرودم

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۷ ۱۶:۱۵

سلام توراخدا اصفهان چرا نیس پس ما که اصفهانیم چجوری ثبت نام کنیم

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۰۹:۲۷

میجد سلیمان چرا نیست

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۰۹:۲۷

میجد سلیمان چرا نیست

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۲۳:۰۷

سلام خدمت شما از شما مسئولین می خوام سود بانکی را پایین بیاورید و قیمت مسکن طوری باشه که صاحب خونه شویم

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۷ ۱۷:۳۱

باسلام من تاکستان ثبت نام کردم پیامک اومدبرم کافینت اطلاعاتم رو تکمیل کنم اما اونجا بمن گفتن تاکستان نداره مسکن ملی الان باید چکار کنم آیا میتونم درقزوین ثبت نام کنم؟

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۷ ۱۸:۰۷

بابا استان اردبیل هم الویت قرار بدین بخصوص شهرستان نمین وضیت مسکن خرابه چگونه صاحب خونه بشیم ما بدبخت ها

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۷ ۱۸:۳۷

کسانی که مجرد هستند زیر پوشش کمیته وبهزیستی هستند مسکن بهشون تعلق میگیره ممنون

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۷ ۱۹:۵۷

سلام مگه ما اصفهانیا دل نداریم چرا برا ما مسکن نمیسازن من الان ۸ساله خونه ندارم الانم با این شرایط دیگه نمیتونم بخرم چرا هیچ منطقی تو واگذاری مسکن برای همه شهر ها نیست

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۷ ۲۰:۴۸

مستجرم یکی به داد این مستجرا برسه دیگه حقوق کفاف خرج خونه وزندگی رو نمیده نتونستم ثبت نام کنم

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۷ ۲۰:۵۲

اگه بشه دوباره اعلام کنن باز جا مونده ها باز ثبت نام بکنن خوب مبشه من خودم جا مونده ام زمان برا ثبت نام کم اوردم

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۷ ۲۱:۰۶

سلام واقعا به اونهایی که واجد شرایط هستن خانه بدید

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۷ ۲۲:۴۰

پس اصفهان چی میشه لطفا خبرش رو اعلام کنید

avatar

شما اگه عرضه دارید که ندارید، قیمت نجومی مسکن رو بیارید پایین.نمیخاد مسکن ملی درست کنید. قیمت واقعی مسکن، یک چهارم قیمت الانش هست

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۷ ۲۳:۱۱

به نظر اینجانب ازجمله کارهای خداپسنده افرادی قدرت خرید خانه راندارندازطریق صاحب خانه شوند با احترام کاظم شتربانی

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۷ ۲۳:۵۷

کی تحویل میدید توروخدا تورو قرآن فقط زود بسازید ما 3ماهه 40 تومن رو. ریختیم حساب ولی هیچ خبری نیست، من با مادر شوهرم تو یه خونه زندگی میکنم دارم لحظه شماری میکنم خونمو بدن تا راحت زندگی کنم

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۰۱:۱۴

آیا شیراز هم جز این طرح است؟

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۰۱:۲۹

سلام پس تبربز چرا نیست؟ بر چه اساسی استانها انتخاب شدند؟

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۰۱:۴۱

سلام چرا کردستان نیس چرا ما بد بخت ها بیاد صاحب خونه نشیم.😢😢😢😭😭😭😭

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۰ ۰۸:۰۳

سلام واقعاهرچه بدبختی سر کرمانشاهی چرا ثبت نام برا شهر کرمانشاه بااین همه مستاجر بدبخت نیست

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۰۲:۱۴

به نظرمن خداکریمه ..شاید از این طریق تونستیم از شر این اجاره نشینی خلاص بشیم ...خدابزرگه

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۰۴:۳۹

طی صد سالگذشته که همیشه مشکل سر پناه مردم بوده..و یک میلیون جلسه بر حل مشکل داشته...همش .حرف بوده و صحبت....طبق گواه تاریخ و طبق صحبت مردم .تنهاکسیکه بدون ادعا .چند میلیون نفر را صاحب سر پناه کرد .از زبان مردم.آقای احمدی نژاد بود ..نامش درتاریخ میماند

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۰۸:۲۰

سلام چرا اردبیل ثبت نام نمیشه و اگر ثبت نام بشه کی احتمال داره انجام بشه

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۰۹:۲۳

سلام مازنداران تنکابنم هست؟

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۰۹:۳۰

خیلی خوبه

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۰۹:۳۴

سلام دوره قبل ثبت نام کردم ولی نمیدونم به چه علت رد شدم در صورتی پنجاه وهشت سالمه تا حالا خونه نداشتم لطف کنید منو راه نمایی کنید چکار بکنم منم صاحب خونه بشم

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۰۹:۴۴

با سلام خواهش میکنیم اقسام وام ملی مسکن خیلی کم تعیین کنید چون حقوقمون کمتر از دومیلیون ما نمی‌تونیم پرداخت کنیم لطفاً در این مورد تجدید نظر کنید

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۰۹:۴۹

سلام من مازندان هستم بی سرپرست با ۳ تا بچه دم بخت ۴۱ سالمه هیچ هم ب نام ندارم ولی سایت برای من باز نمیشه چرا دلیلش چی

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۰:۰۶

اگر وام بیشتر بشود خیلی کمک بزرگی به مردم میکنید خدا خیرتون بده

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۰:۰۸

چراقم نیست

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۰:۰۹

من اگر پول ثبت نام داشتم میزاشتم روی پول پیش خونه که اجاره کمتر بدم مسکن ملی یعنی بزک نمیر بهار میاد

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۰:۲۳

خوب

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۰:۲۳

خدا رو شکر سایت بالا نمیاد و همه ش خطا میده

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۰:۲۷

یعنی سازمان به این بزرگی نمیتونه یه سرور خوب تهیه کنه که سایتش داون نشه.

avatar

سلام شمارو بخدا قسم کاری کنید ک همه صاحب خانه بشیم بخدا خسته شدیم از دست این صاحب خانه ها ..شمارو بقران قسم تان میدیم ک ما رو از دست صاحب خانه نجات بدید ...ب امید ان روزی ک ما هم صاحب خانه بشیم .و منتی روی سرمان نباشد....

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۰:۴۳

منی که ساکن قم هستم و واجدشرایط هستم و نتونستم تاحالا خونه دار بشم چطور میتونم برم ۹۰کیلومتر بیرون از قم وتو اراک خونه ویلایی۳۰۰متری با مبلغ ۶۵۰میلیون تومن رو خریداری کنم؟؟؟؟؟ اینارو کی برنامه ریزی میکنه؟؟؟؟من خونه ویلایی میخوام چکار آقا یه واحد۷۰متری برای من و زن و بچه م کافیه.توروخدا اول فکر کنید،اگه میتونید جواب منو بدید ممنون

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۰:۴۵

سلام خواهشا برا زنجان رو هم اضافه کنید موندیم بدون خونه همه در آمدم داره میره واسه اجاره

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۱:۰۲

چراچهارمحال بختیاری نیست

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۱:۰۵

سلام من زن سرپرست خانوارم ٣٤ونیم سنم هست واسه ٦ماه تاییدنمیشم

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۱:۰۵

سلام من زن سرپرست خانوارم ٣٤ونیم سنم هست واسه ٦ماه تاییدنمیشم

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۱:۱۵

خواهشمندم وام طرح ملی مسکن رو ۱۵۰ میلیون کنند تا افراد راحتتر خانه دار شوند

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۱:۲۸

سلام چرا یزد ثبت نام ندارم لطفا راهنمایی کنید

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۱:۴۸

سلام مسکن ملی ازکی ثبت نام کنیم سردار میرخاقانی

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۱:۵۳

سلام توروخداچرااذبایجان شرقی نیست ماتبریزها کی ثبت نام میکنیم

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۲:۳۰

سلام.اقساطش رو مشخص کنید.تا کی فرصت برای ثبت نام هست.وایا در این ه قابل فروش هست یا نه؟

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۲:۳۵

فقط تهران میشه ثبت نام کرد؟؟شیراز نداره؟

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۲:۴۱

چرااصفهان نیست؟

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۲:۴۹

سلام . من ساکن شرق تهرانم رفتم تو سایت پردیس نداره . اسلامشهر و رباط کریم چه به درد من میخوره . پردیس و تهرانسر برای فک و فامیلای خودشونه ؟

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۳:۱۴

چرا واس مشهد هیچ کاری نمیکنین من یکساله الان منتظرم پس ما مشهدیا چکار باس بکنیم

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۳:۱۶

اون چهل میلیون اولش خیلی زیاده کسی نداره

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۳:۲۱

لطفا طوری باشه که. بتونیموجه رو پرداخت کنیم

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۳:۲۱

سلام ساوه چرا ثبت نامه ی نداره

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۳:۵۲

استان کردستان چرا نیست؟!!

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۴:۱۸

غیر ازوام چقد کلا باید واریزکنیم؟

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۴:۳۲

ماکه خونه نداریم واهل تبریز هستیم جکار کنیم چرا تبریز سهمیه نداره

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۴:۳۲

ماکه خونه نداریم واهل تبریز هستیم جکار کنیم چرا تبریز سهمیه نداره

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۴:۳۸

😥پول پیش ازکجابیاریم صاحب خونه بشیم

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۵:۲۴

سلام خیلی خوبه از مستاجری در بیایم

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۵:۵۷

سلام خسته نباشی خواهشا یک کاری کنید من یک زن هستم وکار میکنم و خرج خانواده ام را میدم ولی برای ثبت نام میگوید باید به اسم سرپرست یا کسی که قولنامه به اسمش هست باشه مردی که معتاد هست ما چه گناهی داریم لطفا رسیدگی کنید

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۵:۵۹

سلام من ثبت نام کنید

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۶:۰۷

مثل مسکن مهر که بعداز10سال باکلی ضررپول واریزی خودمونوهنوزم کامل نگرفتیم لعنت به باعث وبانیاشون

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۶:۲۲

من به نظرم بایدمسکن ملی فقط برای مردمی که خونه ندارن باشه

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۷:۲۹

سلام چرا تبریز نیست چطوری ثبت نام کنیم لطفا راهنمایی کنین

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۸:۱۸

سلام این همه شهر هست چرا کرمانشاه جزو آنها نیست ما باید چکار کنیم؟

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۸:۲۱

میثم.فرزانه

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۹:۰۰

چرا استان کردستان نیست ما الان چیکار کنیم

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۲۰:۴۲

آخه ما که همون ۴۰ میلیون اولیه هم نداریم و یک زن بی سرپرست هستیم باید چیکار کنیم واقعا از کجا پول بیاریم باید تا عمر داریم بیخانمان باشیم

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۲۰:۴۲

ثبت نام مسکن ملی

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۲۱:۳۰

سلام شهر کرد چی؟

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۲۲:۰۰

سلام ما مستاجرین در تهران. پولی برای سپرده گذاری عام نداریم چه طور باید ثبت نام کنیم چه قدر باید. پول بدهیم و کی باید پرداخت کنیم

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۲۳:۰۷

شیراز چی شهر صدرا ؟؟؟

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۹ ۰۲:۴۰

سلام من مرحله اول ثبت نام نکردم نمیدونمم الان به اهواز تعلق گرفته بخدا از کرایه خونه خسته شدیم دیگه

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۹ ۰۶:۱۱

چرا کسانی که شامل چند واحد مسکونی هستند توانستند به نامم کسانی که توانایی پرداخت وام نداشتند ثبت نام کردند اما ما مستاجر ۱۵ ساله موفق به ثبت نام نشدیم ای مسولین ما باید حرف دلمونه به کی بزنیم چرا گچساران اضاف نکردید بزهم سرمایه داران بیشتر صاحب خانه بیشتر شدند

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۹ ۰۷:۳۷

گلشهرزنجان

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۹ ۰۷:۴۰

صاحب خانه شوم

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۹ ۱۰:۳۲

سلام چطوری باید ثبت نام کنیم؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۹ ۱۷:۵۹

بیکار هستم خانه ندارم

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۹ ۱۹:۰۲

انشلا شامل مامستجر بشه

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۹ ۱۹:۵۹

مسخره بازی چیه ازخودتان درآوردین اسم خیلی ازشهرها رانبردیدمشهد، اصفهان، اردبیل، کردستان، شیراز، وخیلی ازشهرها دیگه این چه جورثبت نامی هست دیگه 🤯🤯🤯

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۹ ۲۲:۰۲

سلام چرا کرمانشاه ثبت نام ندارد کی شروع میشه لطفا راهنمایی کنید استانهای که مستجر زیاد دارد محروم ثبت نام ندارد خواهشا راهنمایی کنید کی ثبت نام دارد

avatar

سلام من در ثبت نام قبلی اسم شهرم رو اشتباه زدم الان میگید میشه تغییر بدم باید منتظر بشم تا شما پیامک بدین من انصراف به خاط تغییر شهر دادم یعنی امید داشته باشم ضمما تو ثبت نام مرحله سوم اسم شهر من نیس لطفا راهنماییم کنین

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۱ ۰۹:۰۱

سلام چرامشهد برای ثبت نام مسکن ملی نداردع

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۱ ۲۱:۵۲

چرا سایت ثبت نام بازنمی شه خوب مردم را سر کار میگذارد

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۲ ۱۹:۳۴

سلام مسخره بازی چرا اینجوری سایتش بسته اس

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۲ ۱۸:۴۳

سلام خسته نباشید مینودشت هم طرح شروع شده

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۴ ۱۰:۲۶

به امید خانه دار شدن

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۵ ۲۱:۲۶

مسکن ملی تهران

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۵ ۲۲:۱۰

مسکن مهر

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۶ ۱۰:۴۸

ما جا موندیم تو رو خدا دوباره تمدید کنید

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۶ ۱۷:۲۲

سلام خسته نباشید مااز ثبت نام مسکن جا موندیم باید چیکار کنیم مستجر هستم یه راهنمایی کنید ممنون میشم ازت تون

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۶ ۱۸:۱۴

گلبهاروبینالودنداشتن ایادوباره میشه ثبت نام کرد؟

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۸ ۲۲:۲۵

سلام اونای که اولش پول ندارن بدن باید از کجا بیارن ۰۰۰کارگر به پول شبشه بدش حالا دولت میخاد یه لطفی کنی خانه مسکن بهشون بده اولش فلان قدر پول رو باید چه طوری جور کنه بده ۰۰اونیکه ماشین داره باید بفروشه فعلا بره تو گل گیر کنه اونیکه نداره باید بره دنبال وام بدش دنبال ضامن یا بدن ایا ندن ۰۰۰۰کار گر همیشه بیچارست تا نفسش بیاد باید کرایه خونه بده بدش سال به سال بیشتر و بیشتر اخرش با قصه یا سکته می کنن یا ۰۰۰۰۰

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۹ ۲۲:۳۰

مرحله بعد هم وجود دارد یا فقط سه مرحله بود

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۳ ۱۸:۵۷

واسه چی توخوداستان اردبیل ثبت نام مسکن ملی نیست ماکه اهل استان ا دبیلیم چه خاکی توسرمون کنیم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۱۸ ۰۴:۳۱

لام جانباز بدون مسکن هستم ثبت نام مسکن ملی نمودم ودر مرحله دوم ثبت نام راتکمیل نمودم یام امد واز من دعوت شد در زین شهری مراجعه کنم وبعد از دو ساعت قرار راکنسل نمودن ودیگر هیچ خبری تا کنون نشده از کرج ثبت ام کردم کدیف من چیست چکار باید بکنم همچنان صبر باید بکنم مراراهنمایی کنید