• چهارشنبه / ۱۷ دی ۱۳۹۹ / ۱۶:۵۸
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 99101713334
  • منبع : فدراسیون جودو

ساخت آکادمی اختصاصی جودو آغاز شد

ساخت آکادمی اختصاصی جودو آغاز شد

ساخت آکادمی اختصاصی جودو در ورزشگاه شهید شیرودی تهران آغاز شد.

به گزارش ایسنا، پس از تلاش و پیگیری‌های آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو و مسئولان ورزش سرانجام امروز (چهارشنبه) مراسم ساخت آکادمی جودوی ایران آغاز شد.

پیش از این توافقی بین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و فدراسیون جودو انجام شده بود و بر اساس آن یک قطعه زمین در ورزشگاه شهید کبکانیان به فدراسیون جودو تعلق گرفت تا سرانجام جودو ایران نیز مجهز به آکادمی اختصاصی جودو شود.

طبق توافقات صورت گرفته بین فدراسیون جودو و پیمانکار مربوطه، قرار است ظرف مدت کمتر از یک سال مراحل ساخت آکادمی جودوی ایران به پایان برسد.

طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، آکادمی جودو در ورزشگاه شهید کبکانیان تهران کنار سالن تمرین تیم ملی جودو ساخته خواهد شد.

 این آکادمی شامل یک سالن بدنسازی مجهز، یک سالن کنفرانس خبری، یک خوابگاه مجهز برای ملی پوشان خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۱:۱۰

مگه میشه مگه داریم .چرا تو آزادی زمین ندادند که یه خانه جودو استاندارد ساخته بشه . یه تیکه زمین به سالن کبگانیان اضافه کردند .به درد تمرین جودو تهران میخوره آقای علی نژاد به فکر جودو باش اینقدر به فکر وشوو نباش

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۲۳:۰۶

پس اختصاص سالن کشتی در مجموعه آزادی به فدراسیون جودو که شش ماه پیش میراسماعیلی با آب و تاب خبرش رو رسانه ای کرد و مجمع جودو رو مجبور کرد بهش تبریک بگن چی شد؟ خالی‌بندی بود جودو نابود شده و دیگر سالن لازم ندارد.

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۹ ۱۳:۲۵

مگه تیم ملی داریم ؟ با مدیریت آرش و مربیگری امثال زارعیان و حاجی یوسف زاده کمپ هم لازم بود خدایی نبود افراد فوق و دار و دستشون از همه چی لازمتر و مفیدتر خواهد بود

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۰ ۰۹:۱۷

آقای اسفندآبادی چی ربطی به زارعیان و یوسف زاده داره؟ همه کاره خود رییس فدراسیونه.

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۹ ۱۹:۴۲

ملت رو گیر اوردین؟؟؟ توی همین یه ذره جا می‌خواین همه این مواردی که گفتین (سالن بدنسازی مجهز، یک سالن کنفرانس خبری، یک خوابگاه مجهز برای ملی پوشان) رو بسازین؟ مسخره کردین؟ ببینین رشته های دیگه چه امکاناتی دارن و جودو که با مدیریت آقایون به چه فلاکتی افتاده چه امکاناتی؟؟؟ البته این جودو که به چنین فلاکتی دچار شده همین سالن هم از سرش زیاده. دیگه از جودو چیزی نمونده که همه دارن این رشته رو ترک میکنن.