• چهارشنبه / ۱۷ دی ۱۳۹۹ / ۱۸:۴۸
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 99101713397
  • خبرنگار : 71549

بهترین با تجربه‌هایی که بارسلونا خرید

بهترین با تجربه‌هایی که بارسلونا خرید

بارسلونا در طول تاریخ با بازیکنان با تجربه قرارداد امضا کرد که توانستند در این تیم بدرخشند.

به گزارش ایسنا و به نقل از ۹۰ مین، اغلب تیم ها در فصل نقل و انتقالات به دنبال بازیکنان جوان هستند که آینده ای در پیش دارند و می توانند سال ها برای تیم مفید باشند. با این حال گاهی اوقات امضای قرارداد با یک بازیکن باتجربه به تیم کمک زیادی می کند. در بارسلونا بازیکنان با سن های مختلفی به این تیم پیوستند. در ادامه به آن هایی اشاره می‌شود که از ۳۰ سالگی عبور کرده بودند و توانستند در این تیم موفق عمل کنند. 

لوران بلان

بلان تنها یک فصل برای آبی اناری ها بازی کرد و تمام توانش را در این تیم به کار برد. بازیکن فرانسوی پس از انجام ۳۸ بازی سه عنوان را فتح کرد. 

رود هسپ

هسپ سه فصل از دروازه بارسا حفاظت کرد و در ۱۴۴ بازی تنها چهار جام ورزشی اش را به دست آورد.

ادگارد داویدز 

دوران داویدز در بارسلونا خیلی کوتاه بود چون تنها در نیم فصل ۰۴-۲۰۰۳ به عنوان بازیکن قرضی برای آبی اناری ها به میدان رفت. بازیکن هلندی در پایان فصل ترجیح داد با میلان قرارداد امضا کند. داویدز در شش ماهی که برای بارسا بازی کرد یکی از بهترین های تیمش بود و در نهایت لالیگا را با نایب قهرمانی به پایان رساند. 

هنریک لارسن

مهاجم سوئدی در سال های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۶ برای آبی اناری ها بازی کرد و در این مدت جایگاهش را در تیم کاتالانی تثبیت کرد. او زمانی باشگاه را ترک کرد که ۵۸ بازی انجام داده و ۱۹ گل به ثمر رسانده بود. لارسن اکنون به عنوان یکی از اعضای کادرفنی در کنار رونالد کومان قرار دارد.

لیلیان تورام

بازیکن فرانسوی در سال ۲۰۰۶، ۳۶ سال داشت. دوران حضورش در بارسا با آسیب دیدگی های زیادی همراه بود اما نمی توان امضای قراردادش را در میان بدترین ها قرار داد. تورام در دو سال ۵۸ بار برای تیم کاتالانی به میدان رفت. 

تیری آنری

اسطوره فرانسه و آرسنال زمانی که ۳۰ سال داشت با بارسا قرارداد امضا  کرد تا بتواند قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند که این اتفاق هم رخ داد. آنری جزوی از تیمی بود که شش گانه تاریخی را فتح کرد. 

کلودیو براوو

براوو زمانی که به نوکمپ رفت ۳۱ سال داشت و بیش از یک سال در این تیم بازی کرد. دروازه‌بان شیلیایی در دو فصلی (۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶) که برای بارسا بازی کرد در ترکیب اصلی قرار داشت و در این مدت فاتح هشت جام شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha