• پنجشنبه / ۱۸ دی ۱۳۹۹ / ۱۸:۱۷
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 99101813969
  • منبع : بنیاد شهید

اوحدی:

تقویت تشکل‌های ایثارگری منجر به تقویت بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌شود

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه تقویت تشکل‌های ایثارگری موجب تقویت بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌شود، افزود: تشکل‌ها چکیده نظرات و عقاید افراد گوناگون جامعه ایثارگری هستند و بنیاد شهید و امور ایثارگران قطعاً از وجود چنین زمینه‌های همکاری استقبال می‌کند و بهره‌مندی از این ظرفیت جزو سیاست‌های بنیاد است.

به گزارش ایسنا، مهندس سعید اوحدی روز پنجشنبه ۱۸ دی‌ماه در نشست‌هایی جداگانه با اعضای هیئت مدیره انجمن فرهنگی ورزشی مجروحین جنگی و مجمع جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.
وی در این دیدارها ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س) و گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهید سردار سلیمانی، گفت: تشکل‌ها نقطه قوت مهمی برای بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند و باید فصل مشترکی بین بنیاد و این تشکل‌ها وجود داشته باشد تا هم بنیاد شهید و امور ایثارگران از ظرفیت‌های تشکل‌ها استفاده کند و هم تشکل‌ها به اهداف خود برسند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: هر قدر تشکل‌های ایثارگری تقویت شوند بنیاد شهید و امور ایثارگران تقویت می‌شود و قدرت می‌یابد. تشکل‌ها چکیده نظرات و عقاید افراد گوناگون جامعه معزز ایثارگری هستند و بنیاد شهید و امور ایثارگران قطعاً از وجود چنین زمینه‌های همکاری استقبال می‌کند و بهره‌مندی از این ظرفیت جزو سیاست‌های بنیاد است.
معاون رییس جمهور با تأکید بر اهمیت ثبت انجمن‌های ایثارگری در وزارت کشور گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران از هیچ کمکی به منظور تسهیل کار ثبت رسمی تشکل‌های ایثارگری دریغ نخواهد کرد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص فعالیت‌های ورزشی ایثارگران به ویژه جانبازان گفت: در این زمینه نیز باید تعامل و همکاری‌های لازم با وزارت ورزش و جوانان انجام شود. هزینه کردن در حوزه ورزش در واقع سرمایه‌گذاری است زیرا سلامتی و شادابی ایثارگران گرامی را به دنبال دارد و از بسیاری از مسائل و مشکلات درمانی پیشگیری می‌کند.
اوحدی افزود: امیدواریم با توجه به نگاه خوب و همدلانه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در زمینه بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای سال ۱۴۰۰ حوزه‌های فرهنگی و ورزشی جامعه معزز ایثارگری بیش از پیش تقویت شود.
وی تأکید کرد: همانطور که همواره گفته‌ایم تشکل‌های شاهد و ایثارگر پل ارتباطی بین جامعه معزز ایثارگری و بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین جامعه کل هستند و ارتباط دوسویه بین بنیاد و تشکل‌ها قطعاً اثرات بسیار خوبی را به دنبال خواهد داشت.
عادل مهری مدیرکل مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر نیز در این جلسات به ارائه گزارشی از حوزه‌های فعالیت تشکل‌های حاضر پرداخت.
اعضای تشکل‌های حاضر در این دو دیدار نیز به تشریح فعالیت‌ها، اهداف و دغدغه‌های خود پرداختند.
انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha