• شنبه / ۲۰ دی ۱۳۹۹ / ۰۸:۳۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99102014464
  • خبرنگار : 50038

مدیر کمیته امداد ملایر خبر داد:

پرداخت ۵۳۲ مورد تسهیلات اشتغالزایی به نیازمندان ملایری

پرداخت ۵۳۲ مورد تسهیلات اشتغالزایی به نیازمندان ملایری

ایسنا/همدان مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر با بیان اینکه ۵۳۲ مورد تسهیلات اشتغالزایی از منابع داخلی ‏امداد، اشتغال روستایی، تبصره ۱۶ به مبلغ ۲۲ میلیارد و ۷۹۶ میلیون تومان به نیازمندان پرداخت ‏شد، گفت: ۷۶ مورد از این تسهیلات از منابع داخلی به مبلغ ۹۹۶ میلیون تومان بوده است.‏

تیمور کرمی‌مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: از این تعداد ۴۰۶ مورد تبصره ۱۶ به مبلغ ۱۹ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان، ۳۸ مورد اشتغال روستایی به مبلغ یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان و مبلغ ۴۸۰ میلیون تفاهم نامه صندوق مهر ایران است.

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد موارد فوق در حوزه دامپروری بوده و مابقی در بخش های صنفی، تولیدی، خدماتی و ... است، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۹۸۰ طرح فعال تحت نظارت است و در سال جاری تاکنون ۸۶۶ مورد آموزش داده شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر در ادامه به توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی به تازگی بین خانواده‌های نیازمند اشاره کرد و یادآور شد: همزمان با شیوع کرونا مراکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد کمک‌های زیادی را به خانواده‌های نیازمند و تحت پوشش داشتند.

وی با بیان اینکه این مراکز حامی خانواده‌های بدسرپرست، بی‌سرپرست و نیازمند بوده و در قالب کمک‌های مردمی و زیرنظر کمیته امداد فعالیت می کنند، گفت: توزیع سبدهای معیشتی بین خانواده‌های نیازمند، البسه و لوازم‌التحریر در بین دانش آموزان نیازمند، کمک در حوزه دارو و درمان بیماران نیازمند و تهیه و توزیع تعدادی جهیزیه از جمله اقدامات این مراکز است.

کرمی‌مقدم با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۵ مرکز نیکوکاری در سطح این شهرستان فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: مبلغ هزینه شده برای هر کدام از این بسته‌ها بیش از ۳۵۰ هزار تومان بوده و در مجموع بیش از ۳۵۰ میلیون تومان در این زمینه هزینه شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha