• شنبه / ۲۰ دی ۱۳۹۹ / ۱۶:۵۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99102015070
  • خبرنگار : 30054

بهترین کولر گازی کدام است و چگونه باید آن را انتخاب نمود؟

بهترین کولر گازی کدام است و چگونه باید آن را انتخاب نمود؟

گروه صنعتی فامکو بزرگترین تامین کننده سیستم تهویه مطبوع، کولر گازی، اسپیلیت، کولر گازی کم مصرف است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فامکو، امروزه یکی از محصولات پر کاربردی که در منازل مسکونی، تجاری، ادارات، مدارس و سایر ساختمان ها با کاربری متفاوت استفاده می شود، کولر گازی یا اسپیلت می باشد. مخصوصا در مناطقی با آب و هوای حاره ای و معتدل که دارای آب و هوای گرم می باشند، استفاده از کولر گازی بسیار رایج می باشد.

این مجموعه یک مجموعه فروشگاهی بزرگ با تنوع وسیعی از محصولات صنعتی، ساختمانی، کشاورزی می باشد و این امکان را به کاربران می دهد که بصورت آنلاین یا حضوری کالای مورد نظر خود را بدون مراجعه به بازارهای مختلف بصورت یکجا و با خیال آسوده تهیه کنند، همچنین این امکان برای کاربران وجود دارد که کلیه ی برندهای موجود در محصول مورد نظر را با یکدیگر مقایسه کنند و بهترین محصول را با توجه به نیاز خود انتخاب نمایند.

امروزه به دلیل تغییر شرایط آب و هوایی و گرم شدن زمین، نیاز افراد به یک سیستم خنک کننده محیط بسیار زیاد شده و اکثر افراد جهت خنک کردن محیط زندگی و محل کار خود جهت داشتن محیطی با شرایط دمایی مطلوب اقدام به خرید کولر گازی می کنند تا بتوانند محیطی مناسب برای خود فراهم کنند.

بسیاری از کاربران با مشاوره گرفتن از آپارتمان ها و محیط های مشابه اقدام به خرید کولر گازی می نمایند، در صورتی که فاکتورهای مهمی در انتخاب درست کولر گازی تاثیرگذار می باشد و باید متناسب با فاکتورها کولر گازی با ظرفیت مناسب را انتخاب نمایند.

به عنوان مثال، برای انتخاب کولر گازی برای یک محیط باید متراژ محیط و شرایط آب و هوایی منطقه را در نظر بگیریم و صرفا توجه به یکی از این موارد کافی نمی باشد و ممکن است کاربر انتخاب درستی برای محیط مورد نظر انجام ندهد.

انواع کولر گازی قابل ارائه در هایپر صنعت فامکو:

. کولر گازی دیواری

. کولر گازی پرتابل

. کولر گازی ایستاده

. کولر گازی پنجره ای

آنچه در ذیل گفته می شود صرفا جهت اطلاع رسانی بوده و شما می توانید با تماس با کارشناسان هایپر صنعت فامکو از مشاوره رایگان در این زمینه بهره برده و بهترین انتخاب را انجام دهید.

نحوه انتخاب کولر گازی

جهت انتخاب کولر گازی مناسب باید به نکات زیر توجه نمود:

. متراژ محیط مورد نظر

جهت انتخاب کولر گازی باید متراژ محیطی که  می خواهید توسط کولر خنک شود را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید. به عنوان مثال متراژ اتاقی که می خواهید برای آن کولر خریداری کنید ۱۲ تا ۱۵ متر مربع می باشد، بنابراین باید کولری با حداقل ظرفیت ۹۰۰۰ انتخاب نمایید تا بتوانید دمای مطلوبی را برای محیط فراهم کنید.

جهت انتخاب کولر گازی حتما به این نکته توجه فرمایید که واحد شما نزدیک به پشت بام  می باشد یا از طبقات وسطی ساختمان است چون در انتخاب شما تاثیرگذار است و در واحدهای نزدیک پشت بام نیاز است به دلیل تابش خورشید کولری با ظرفیت بالاتر انتخاب نمایید.

. نوع آب و هوای منطقه

آب و هوای منطقه تاثیر مستقیمی در انتخاب کولر گازی دارد چون کولرها با برندهای متفاوت دارای شرایط کاری و مشخصات فنی متفاوتی می باشند و متناسب با آب و هواهای متفاوت طراحی شده اند. به عنوان مثال کولری که برای مناطق حاره ای کاربرد دارد برای مناطق معتدل مناسب نمی باشد.

. موقعیت نصب

همانگونه که در بالا ذکر شد کولرها از لحاظ نصب به چهار دسته تقسیم می شوند که امروزه به دلیل کمبود فضا و همچنین تکنولوژی پیشرفته تر از کولرهای گازی ایستاده و دیواری بیشتر استفاده می شود، از طرفی معمولا برای مناطق مسکونی از کولرهای گازی دیواری به دلیل کم حجم بودن و زیبایی ظاهری استفاده می شود و از کولرهای ایستاده برای منازل مسکونی با متراژهای بالا، مراکز تجاری یا مساجد و مراکزی که متراژ بالایی دارند، استفاده می شود.

. نوع برق مصرفی

اصولا کولرها در دو نوع تک فاز و سه فاز ارائه می گردند. در اکثر مدل ها معمولا کولرهای گازی دیواری تک فاز می باشند اما کولرهای گازی ایستاده معمولا به دلیل ظرفیت های بالا دارای برق سه فاز می باشند.

توجه داشته باشید که انتخاب کولرگازی با برق سه فاز در صورتی امکان پذیر است که ساختمان برق سه فاز داشته باشد در غیر این صورت باید از تابلو برق مناسب استفاده شود.

. گرمایش و سرمایش

کولرهای گازی دارای قابلیت گرمایش یا سرمایش می باشند که معمولا اکثر مدل ها هر دو قابلیت را دارا می باشند اما مدل هایی از برندهای متفاوت وجود دارد که فقط قابلیت سرمایش را دارا می باشند.

. اینورتر یا غیر اینورتر بودن کولر

کولر های گازی اینورتر در مقایسه با غیر اینورتر برق کمتری مصرف می کنند و دارای برچسب انرژی گری A می باشند.

. خدمات پس از فروش

هایپر صنعت فامکو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه فروش محصولات صنعتی، یکی از با کیفیت ترین خدمات و پشتیبانی ها را به شما ارائه می نماید.

در زیر مثال هایی برای انتخاب کولر گازی مناسب آمده است:

مثال: کولر گازی با ظرفیت ۱۸۰۰۰ بی تی یو جهت آپارتمان با متراژ ۲۵ تا ۳۵ متر مربع

مثال: کولر گازی با ظرفیت ۳۲۰۰۰ بی تی یو جهت آپارتمان با متراژ ۴۵ تا ۶۴ متر مربع

مثال: کولر گازی با ظرفیت ۶۰۰۰۰ بی تی یو جهت آپارتمان با متراژ ۷۵ تا ۱۰۰ متر مربع

انواع برند های کولر گازی قابل ارائه در هایپر صنعت فامکو:

. کولر گازی ال جی (LG)

. کولر گازی میدیا

. کولر گازی هایسنس

. کولر گازی تی سی ال

. کولر گازی تراست

. کولر گازی اجنرال

. کولر گازی سامسونگ

. کولر گازی گرین

. کولر گازی بوش

. کولر گازی ایران رادیاتور

. کولر گازی وستن ایر

هایپر صنعت فامکو تخصصی ترین مرکز در زمینه فروش، نصب و تعمیر کولر گازی و سایر کالاهای صنعتی می باشد تا سهم بزرگی در کاهش دغدغه های شما مشتریان گرامی در انتخاب و خدمات مربوطه داشته باشد. شما می توانید با تماس با کارشناسان هایپر صنعت فامکو از مشاوره رایگان در این زمینه بهره برده و بهترین انتخاب را انجام دهید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha