• شنبه / ۲۰ دی ۱۳۹۹ / ۱۹:۴۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99102015146
  • خبرنگار : 71649

خطیبی: با اشتباهات داوری شدید برخورد می‌کنیم

خطیبی: با اشتباهات داوری شدید برخورد می‌کنیم

سرمربی آلومینیوم گفت: تا اینجا احترام گذاشتیم اما نوبت آن‌ها است که دیگر به ما احترام بگذارند و دیگر با اشتباهات داوری شدید برخورد می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، رسول خطیبی در نشست پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: ذوب‌آهن بازیکنان خوبی دارد و در کنارش چند بازیکن خوب هم دارد که شرایط تیم را یک مقدار ناهماهنگ کرده است. ما با تیمی بازی داریم که زخم خورده است اما باید امتیاز کامل را بگیریم. شرایط بچه‌های ما خوب است و از لحاظ تاکتیکی برای این بازی کار کردیم و مثل همیشه فردا یک بازی زیبا ارائه می‌دهیم و ان‌شاءالله که با سه امتیاز همراه شود.

او درباره غایبان تیمش گفت: اکنون در وسط فصل هستیم و قطعا همه تیم‌ها بازیکنان مصدوم و محروم دارند. ما فردا دو بازیکن‌مان را به دلیل مصدومیت نداریم اما دیگر بازیکنان‌مان آماده‌اند و جایگزین این دو بازیکن هم در شرایط خوبی قرار دارند.

خطیبی درباره صحبت‌های رضایی مبنی بر ضربه خوردن ذوب‌آهن از داوری عنوان کرد: صحبت از داوری قبل از بازی کار درستی نیست و نیاز نمی‌بینم در این رابطه صحبت کنم اما بیش‌ترین ضربه را تیم ما دیده است و خود کمیته داوران هم چندین بار اعتقاد داشتند که چند بار ضربه خوردیم و در دو بازی قبل همه دیدند که چه اتفاقی افتاد. تا اینجا احترام گذاشتیم اما تا یک حدی می‌توانیم صبر کنیم و دوست داریم عدالت رعایت شود. صبر ما تمام شده و به خود آقای اصفهانیان هم گفتم که با اشتباهات داوری شدید برخورد می‌کنیم.

او اضافه کرد: تا اینجا احترام گذاشتیم اما نوبت آن‌ها است که دیگر به ما احترام بگذارند. این‌همه زحمت می‌کشیم با یک سوت اشتباه به باد می‌رود. امیدوارم داور بازی نه به ضرر آن‌ها و نه به ضرر ما سوت بزند.

سرمربی آلومینیوم در رابطه با امید سینگ گفت: تیم ما واقعا یک تیم است و یک بازیکن ممکن است باشد و یک بازیکن ممکن است نباشد و برای من مهم نیست چه کسی در زمین است و نفر مهم نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha