• شنبه / ۲۰ دی ۱۳۹۹ / ۱۹:۵۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99102015149
  • خبرنگار : 71575

ربیعی: باید با نهایت دقت و جدیت برابر ماشین‌سازی بازی کنیم

ربیعی: باید با نهایت دقت و جدیت برابر ماشین‌سازی بازی کنیم

سرمربی مس رفسنجان معتقد است تیمش بازی سختی را برابر ماشین‌سازی دارد.

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار با ماشین‌سازی اظهار کرد: ماشین‌سازی جزو تیم‌های خوب لیگ است و بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای دارد. امیدوارم میزبان خوبی باشیم. رتبه این تیم شایسته عملکرد آن‌ها نیست و ما می‌دانیم چقدر باید برابر آن‌ها باهوش عمل کنیم و تمام تلاش خود را به کار بگیریم زیرا به هر حال آن‌ها موفق شده‌اند ۳ گل به سپاهان بزنند. امیدوارم بتوانیم ۳ امتیاز را کسب کنیم و با نهایت دقت و جدیت بازی فردا را دنبال کنیم.

وی درباره شرایط تیمش گفت: بازی با فولاد هم بازی سختی بود و این تیم خیلی به حریفانش موقعیت نمی‌دهد. در مدار برنامه‌ریزی دیدار با فولاد، بازیکنان توانستند اکثر برنامه‌های ما را اجرا کنند و یکی دو اشتباه داشتیم. در حالت کلی توانستیم بسیاری از حملات فولاد را خنثی کنیم. بازی در خوزستان سخت است و اگر خوش‌شانس بودیم و در همان نیمه اول به گل می‌رسیدیم، روند بازی تغییر می‌کرد. فولاد نماینده ایران در آسیا است و مدیریت و کادر فنی قابل احترامی دارد. تکلیف ما با بازی فردا مشخص است و چیزی که برایمان اهمیت دارد، هوشمندانه و با برنامه بازی کردن در تمانی دقایق است. چندین بازیکن خود را نداریم و از این لحاظ کار سختی داریم.

ربیعی درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: ناصر سالاری، قائم اسلامی‌خواه و رهیم زهیوی را نخواهیم داشت و در تمرین امروز برای محمدحسین کریم‌زاده یک کشیدگی به وجود آمده و باید تا ۲ ساعت دیگر وضع او را ببینیم. این مشکلات را داریم و تمهیدادت زیادی هم برای این دیدیم و سعی کردیم آسیب‌دیدگی‌ها را به کمترین حد آن برسانیم اما دلیل اصلی آن، تداخل زمین طبیعی و مصنوعی و دائم السفر بودن تیم ما است. مصدومیت‌هایی مثل کمر و دیسک کمر برای من مربی قابل توجیه نیست و نمی‌دانم چرا باید چنین مصدومیت‌هایی رخ دهد ولی مجبوریم با آن کنار بیاییم. گروه پزشکی و بدنسازی در تلاش برای پیشگیری از این مصدومیت‌ها هستند و سعی می‌کنیم خود را آماده این بازی کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۰ ۲۳:۵۳

تداخل زمین طبیعی و مصنوعی و دائم السفر بودن تیم ما است!!! مگه تیم‌های دیگه دائم در حال سفر نیستند؟! آقای ربیعی سرمربی محترم، مس رفسنجان طرفدارانی در سرتاسر استان دارد که آرزوی موفقیت این تیم در لیگ برتر دارند و پیگیر اخبار تیم هستند. لطفا در کنفرانس های خبری به سوالات خبرنگاران حرفه ای پاسخ دهید. مطمئنا آرزوی ما موفقیت تیم استان خواهد بود و منتظر کسب سه امتیاز از این بازی سخت هستیم.