• شنبه / ۲۰ دی ۱۳۹۹ / ۲۰:۰۸
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99102015163
  • خبرنگار : 50210

معاون استاندار:

فردا بانک های اراک، شازند و مهاجران تعطیل نیستند

فردا بانک های اراک، شازند و مهاجران تعطیل نیستند

ایسنا/مرکزی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: مراکز خدماتی و بانک های اراک، شازند و مهاجران فردا تعطیل نخواهند بود.

مهدی زندیه وکیلی ۲۰ دیماه در حاشیه جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای کلانشهر اراک در جمع خبرنگاران بیان کرد: طبق اطلاعات و داده های ایستگاه های سنجش آلودگی هوا در شهرهای اراک و شازند و دیگر مناطق، متاسفانه آلودگی به حدی رسیده که همه گروه های سنی را تحت تاثیر قرار داده است.

وی تصریح کرد: پیش بینی می شود برای فردا ۲۱ دیماه، آلودگی روند امروز را طی کند، همچنین هواشناسی از عدم وزش باد و سکون هوا خبر داده است به همین دلیل فردا هم آلودگی خواهیم داشت و از مردم درخواست می کنیم ضمن صرفه جویی در مصرف انرژی گاز و برق، از ترددهای غیرضروری در اماکن عمومی پرهیز کنند و تصمیم کارگروه بر این شد که ادارات استان فردا تعطیل خواهند بود.

زندیه وکیلی اضافه کرد: بانک ها به دلیل نیاز مردم به خدمات، تعطیل نخواهند بود، همچنین آزمون نهایی دانش آموزان که به شکل حضوری برگزار می شود، تعطیل نخواهند شد و سیستم آموزش مجازی دانشگاه ها و دانش اموزان نیز برقرار است، اما مهدهای کودک تعطیل هستند چراکه کودکان جزو گروه های حساس به شمار می روند و صنایع و کارخانجات نیز طبق روال گذشته فعال خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه این تعطیلی ویژه شهر اراک، شهر شازند و شهر مهاجران است، گفت: شورای تامین شهرستان اراک امشب نیز تشکیل می شود تا تصمیماتی در خصوص تردد ماشین آلات سنگین از کمربند شمالی و جنوبی اتخاذ کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی اضافه کرد: از فعالان حوزه عمرانی، درخواست می شود که فردا فعالیت های خود را کاهش دهند، همچنین شهرداری از سوزاندن ضایعات درختان جلوگیری کرده و کارگاه های تولید کننده آلودگی در درون شهر نیز تعطیل کنند. سازمان صمت و محیط زیست نیز بر روند کاری این کارگاه ها نظارت خواهد داشت و اماکن تعطیل شده نیز سیستم گرمایشی خود را برای فردا خاموش کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha