• یکشنبه / ۲۱ دی ۱۳۹۹ / ۰۸:۳۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99102115283
  • خبرنگار : 50177

مدیر شرکت توزیع برق:

۱۸ روستای شهرستان پلدختر برق‌دار می‌شود

۱۸ روستای شهرستان پلدختر برق‌دار می‌شود

ایسنا/لرستان مدیر شرکت توزیع برق پلدختر گفت: احداث شبکه روستایی منطقه صعب العبور تخت‌چان منجر به برق‌دار شدن ۱۸ روستای شهرستان می‌شود.

محمدطاها متش‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه امسال با پیگیری‌های کاظمی نماینده شهرستان و مدیرعامل شرکت برق پروژه برق‌رسانی به روستاهای وران ماهور به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: برای برق‌رسانی به این مناطق که تا پیش از این از نعمت برق بی‌نصیب بودند بیش از ۵۰۰۰ متر شبکه فشار متوسط، ۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و ۳ دستگاه پست هوایی احداث شد تا چراغ منزل اهالی این روستا برای همیشه روشن شود.

وی با بیان اینکه آغاز عملیات اجرایی احداث شبکه روستایی منطقه صعب العبور تخت‌چان به طول ۲۰ کیلومتر در نوع خود پروژه‌ای عظیم محسوب می‌شود، ادامه داد: این موضوع منجر به برق‌دار شدن ۱۸ روستا خواهد شد و از جمله اقدامات شاخص شرکت برق لرستان است که تاکنون با حفاری‌های انجام شده ۳۰ درصد پروژه پیشرفت فیزیکی دارد و چنانچه تا پایان سال  مشکلی به وجود نیاید کار برق رسانی را به پایان خواهیم رساند.

مدیر شرکت توزیع برق پلدختر احداث خط دو مداره ۲۲ بهمن و هفت تیر را مهمترین پروژه پلدختر دانست و با بیان اینکه این طرح با جدیت دنبال می‌شود، تصریح کرد: این طرح به دور از مناطق سیل‌گیر با طراحی خاص و عمدتاً توسط دکل و تاورهای فلزی در حال اجراست و تلاش داریم با اتمام این پروژه برای سال جدید هم بار پست فوق توزیع شهید کائیدی را تعدیل کرده و هم از ظرفیت پست فوق توزیع بابازید استفاده بهینه تری کنیم ، با انجام این امر تامین برق برای همشهریان پلدختری مطمئن‌تر و از ضریب پایداری بیشتری برخوردار خواهدشد.

متش‌پور گفت: احداث خط (فیدر) جدید ۲۰ کیلوولت از پست شهید کاییدی به نام فیدر"جایدر"  با اعتبار بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان  در راستایتعدیل باردیگر فیدرهای روستایی و شهری از مهمترین پروژه‌های این شهرستان است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری به منظور رفع ضعف ولتاژ مشترکین اقدام به نصب بیش از ۵۰ ترانس ۱۰۰ و ۲۰۰ کیلوولت آمپر شده است، افزود:  به منظور بهبود وضعیت روشنایی معابر در سطح شهر و روستاها اقدام به نصب ۹۵۰۰ چراغ روشنایی در مناطق شهری و روستایی شده است و همچنین ۸۴۱ دستگاه انشعاب اعم از خانگی ، تجاری ، صنعتی ، کشاورزی و عمومی جهت تامین برق متقاضیان جدید شهری و روستایی واگذار شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha