• یکشنبه / ۲۱ دی ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99102115563
  • خبرنگار : 71565

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، متن تذکرات کتبی که در جلسه علنی امروز مجلس توسط علی کریمی فیروزجائی قرائت شد به شرح زیر است:

مهدی طغیانی به همراه ۳ نفر از دیگر نمایندگان به وزیر صنعت: رسیدگی به عملکرد غیرشفاف هیات اجرایی حمایت از صنایع در شرکت پلی اکلیل اصفهان.

طغیانی به وزیر بهداشت: علت تمرکز ایجاد شده در سازمان غذا و دارو و سلب اختیار استان ها برای صدور مجوزهای صادراتی چیست؟ به وزیر اقتصاد: رسیدگی به عملکرد سازمان امور مالیاتی در ارائه خدمات الکترونیک و عدم مراجعه حضوری مردم در شرایط کرونا، به وزیران صنعت و اقتصاد: جلوگیری از صادرات سنگ خام بدون ایجاد ارزش افزوده در داخل.

حبیب زاده بوکانی به وزیر راه: تامین و تجهیز ماشین آلات راه سازی اداره راهسازی شهرستان بوکان با توجه به بارش برف سنگین در فصل سرما، به وزیر کار: حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه خصوصا طبقات کم درآمد و افراد تحت پوشش تامین اجتماعی، به وزیر ارتباطات: تامین اینترنت و خطوط مخابرات مناطق محروم کشور خصوصا بوکان در شرایط برگزاری کلاس های مجازی مدارس همزمان با شیوع کرونا.

آریان پور به وزیران بهداشت و کشور: تسریع در نصب و راه اندازی دستگاه سی تی اسکن در مینودشت.

عباس مقتدایی به رییس جمهور و وزیر کشور: انجام تعهدات توسط سازمان برنامه و بودجه برای کارت ملی هوشمند، به وزیر ارشاد: لزوم توجه به بازیگران کودک و نوجوان و تشکیل کارگروه لازم.

طغیانی به وزرای آموزش و پرورش، کشاورزی، صنعت، فرهنگ و علوم: علت عدم ثبت اطلاعات کامل مجوزهای آن مجموعه‌ها در درگاه مجوزهای ملی چیست.

طغیانی به همراه ۳ نفر از دیگر نمایندگان به وزیر میراث فرهنگی: علت عدم توجه به احیای میراث فرهنگی و تاریخی اصفهان مانند خانه ابوعلی سینا و شیخ بهایی چیست؟

طغیانی به  وزیر آموزش و پرورش: لزوم رسیدگی به ضعف در ارزیابی دانش عمومی و علمی معلمان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان.

طغیانی به همراه ۳ نفر از نمایندگان اصفهان به وزیر بهداشت: لزوم بازسازی و نوسازی خودروهای اورژانس اصفهان.

طغیانی به وزیر ارتباطات: لزوم نمایش مکان امدادجو در سامانه اورژانس و سایر دستگاه‌های امدادرسان با توجه به ملاحظات امنیتی، به وزیر امور خارجه: لزوم شناسایی طرح‌های بزرگ کشورهای همسایه در سامانه‌ای جهت اطلاع شرکت‌های توانمند دارای اجرا،

طغیانی و حسین میرزایی به وزرای دادگستری، کشور، فرهنگ و میراث فرهنگی: علت بی‌توجهی به احیای میراث تاریخی و اوقافی اصفهان مانند کاروانسرای ملک چیست.

مقتدایی به وزیر آموزش و پرورش: لزوم نظارت، توجه و بررسی عملکرد مدارس ایرانی خارج از کشور، به رییس جمهور، وزیر صنعت و وزیر کشاورزی: ضرورت حل مشکل ناهماهنگی بین وزارت صمت و جهاد کشاورزی در افزایش قیمت مرغ.

آصفری به رییس جمهور: لزوم رسیدگی به شیوع آنفلوانزای پرندگان در کویر میقان اراک.

آصفری به همراه ۳۳ نفر نماینده از نمایندگان به وزیر ارشاد: لزوم تأمین بسته‌های حمایتی برای هنرمندان با توجه به شرایط کرونا.

آصفری به همراه ۳۶ نفر از نمایندگان به رییس جمهور: لزوم توجه به شرایط اقتصادی روحانیون در ایام شیوع ویروس کرونا و حمایت از مرکز خدمات طلاب.

قادری به رییس جمهور و وزیر بهداشت: ضرورت پرداخت مطالبات برای کادر درمان و پرسنل شرکتی و قرارداد ۸۹ روزه.

قادری به همراه ۵۸ نفر از نمایندگان به رییس جمهور و وزیر کار: ضرورت کاهش فاصله حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی با لشکری و کشوری،

قادری به همراه ۵۶ نفر از نمایندگان به رییس جمهور: لزوم تسریع در پرداخت مطالبات کادر درمان و خدمات درگیر با کرونا.

پاک فطرت به رییس جمهور: علت افزایش بی‌ضابطه قیمت‌ها چیست؟

حسین میرزایی به همراه ۳۱ نفر از نمایندگان به وزیر نفت: رفع ابهام از اساسنامه صندوق کارکنان و بازنشستگان شرکت ملی نفت ایران.

هاجر چنارانی به وزیر ورزش و جوانان: جلوگیری از ایجاد ظن و ذهنیت در جهت تفاوت قائل شدن بین تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال از جانب وزارتخانه.

جواد نیک بین به  همراه ۲۲ نفر از نمایندگان به وزیر نفت: علت عدم نظارت وزارت نفت و صیانت از خط لوله نفت از بی بی حکیمه به بوره و سرقت آن توسط سارقین و خسارت ۵۰ میلیارد تومانی چیست.

ورناصری قندعلی به همراه ۲۹ نفر از نمایندگان به رییس جمهور: لزوم تسریع در حمایت از اقتصاد دیجیتال جهت جلوگیری از گسترش بیکاری.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha