• یکشنبه / ۲۱ دی ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99102115773
  • خبرنگار : 50167

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

موفقیت‌های طرح شهید سلیمانی ملموس است

موفقیت‌های طرح شهید سلیمانی ملموس است

ایسنا/زنجان معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان گفت: در حال حاضر با تلاش‌ها و اقدامات انجام شده در استان به اهداف مورد نظر طرح شهید قاسم سلیمانی رسیده‌ایم و موفقیت‌های این طرح نمایان است.

عباس بابایی ظهر امروز (۲۱ دی‌ماه) در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا که در محل استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر موفقیت‌های طرح شهید قاسم سلیمانی نمایان بوده و به اهداف مورد نظر این طرح رسیده‌ایم و امید است موفقیت‌های بیشتری را کسب کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی از اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی، پیشگیری از شیوع پیک چهارم بیماری کرونا در استان تا زمان رسیدن واکسن کرونا به کشور است، افزود: گفتنی است بسیجیان همواره بدون ادعا در صحنه حضور دارند.

این مسئول با بیان اینکه با ثبت واکسن کرونا به نام ایران از این پیچ تاریخی هم خواهیم گذشت، خاطرنشان کرد: با وجود تحریم‌های ظالمانه علیه نظام اسلامی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، وضعیت ایران به مراتب بهتر از سایر کشورها است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زنجان در ادامه این جلسه، در رابطه با تشکیل تیم‌های حمایتی و نظارتی در زنجان، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی، ۱۳۹ تیم حمایتی برای انجام کارهای حمایتی و توزیع بسته‌های معیشتی و ۳۱۹ تیم نظارتی به صورت محله‌محور برای نظارت‌های بهداشتی در حوزه اصناف و در قالب تیم‌های نظارتی بسیج اصناف در شهرستان زنجان تشکیل شده است.

محسن سهندی، از کشف ۳۰ انبار احتکار کالاهای اساسی در زنجان خبر داد و افزود: ۲۵ تن تخم‌مرغ که از استان قم به صورت قاچاچی وارد استان زنجان شده بود که تصمیم صادر کردن به کشور عراق داشتند، شناسایی شد و اکنون در حال گذراندن رویه‌های قانونی بوده و تحویل بنگاه‌های مصرفی زنجان خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۴۰۰ خانواده از سوی تیم‌های مراقبتی، شناسایی و بسته‌های حمایتی در بین ۳۵۰ خانواده توزیع شده که ۵۰ خانواده دیگر نیز خود قبول نکردند و ۲۰۰۰ بسته معیشتی نیز آماده توزیع است، تصریح کرد: تجهیزات مورد نیاز برای هتل سپهر زنجان تحویل داده شده است و تا عصر دیروز (۲۰ دی‌ماه) ۱۹ هزار و ۵۳۰ هزار نفر روز در طرح شهید قاسم سلیمانی در زنجان به‌کارگیری شدند.

این مسئول با اشاره به انتخاب سفیران سلامت و رابطان سلامت محلات در زنجان و حضور میدانی و بازدید روزانه، خاطرنشان کرد: ۵۰ تیم مراقبتی در شهرستان زنجان تشکیل شده و ۴۶ پرستار ترم آخر شناسایی و طرح کارآموزی خود را در قالب طرح شهید سلیمانی اجرا می‌کنند و از ظرفیت دانشجوهای بومی که در سایر استان‌ها تحصیل می‌کنند نیز استفاده شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha