• دوشنبه / ۲۲ دی ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۲
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 99102216374
  • خبرنگار : 30057

تقاضای سرمایه‌گذاری ۲۷۰ میلیاردی در رویداد دوشنبه‌های استارتاپی

تقاضای سرمایه‌گذاری ۲۷۰ میلیاردی در رویداد دوشنبه‌های استارتاپی

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی از تقاضای سرمایه‌گذاری ۲۷۰ میلیارد تومانی در طرح‌های ارائه شده در ۱۴ دوره رویداد دوشنبه‌های استارتاپی خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر مصطفی بغدادی امروز در پانزدهمین رویداد جذب سرمایه گذاری دوشنبه‌های استارتاپی در حوزه معدن با اشاره به خدمات و تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی، افزود: در این صندوق نسبت به ارائه صدور انواع ضمانت‌نامه‌ها مانند شرکت در مناقصه‌ها و مزایده‌ها، ضمانت حسن انجام کار و پیش‌پرداخت ارائه در حوزه سرمایه‌گذاری به شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر آن انواع طرح‌های سرمایه گذاری توسط صندوق‌های پژوهش و فناوری به عنوان عاملین صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور تامین سرمایه در اکوسیستم نوآوری ارائه شده است.

بغدادی با تاکید بر اینکه خدمات توانمندسازی بلاعوض صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه شده است، یادآور شد: ما تلاش کردیم که منابع و خدمات این صندوق محدود به شرکت‌های دانش‌بنیان نباشد و با برگزاری رویدادهای فناورانه مانند دوشنبه‌های استارتاپی درصدد هستیم تا شرکت‌هایی که شرایط مندرج در قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را ندارند، بتوانند از خدمات اکوسیستم نوآوری کشور بهره‌مند شوند.

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق‌های پژوهش و فناوری به عنوان عاملین کلیدی صندوق نوآوری تسهیلاتی را در اختیار استارتاپ‌ها و شتابدهنده‌ها قرار می‌دهد.

وی با اشاره به طرح هم سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری با تاکید بر اینکه رویداد امروز در این راستا برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: ما با برگزاری چنین رویدادهایی تلاش کردیم که منابع صندوق محدود به شرکت‌های دانش‌بنیان نشود، ضمن آنکه تسهیلات لیزینگ برای خریداران غیر دانش‌بنیان در این صندوق تعریف شده تا آنها بتوانند محصولات دانش‌بنیان را خریداری کنند.

بغدادی با اشاره به جایگاه رویدادهای دوشنبه‌های استارتاپی پس از برگزاری پانزده دوره، اظهار کرد: در ۱۴ رویداد برگزار شده ۹۰ تیم طرح‌های فناورانه خود را ارائه کردند که از این تعداد ۸ تیم موفق به جذب سرمایه‌گذار شدند.

به گفته وی در این رویدادها تقاضای سرمایه‌گذاری به ارزش ۲۷۰ میلیارد تومان شده است.

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی عملکرد این صندوق در برگزاری این رویداد را ۱۰ درصد عنوان کرد و یادآور شد: حمایت‌های این صندوق از مرحله تولید اولیه تا تجاری‌سازی را پوشش می‌دهد.   

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha