• دوشنبه / ۲۲ دی ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۷
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 99102216547

استاندار البرز:

در ۹ ماه باقی مانده از دولت تلاش می‌کنیم وعده‌های داده شده را عملی کنیم

در ۹ ماه باقی مانده از دولت تلاش می‌کنیم وعده‌های داده شده را عملی کنیم

ایسنا/البرز استاندار البرز گفت: در زمینه حمل و نقل هوایی، فرودگاه پیام در استان البرز عملکرد خوبی دارد و و اکنون از البرز به چهار مقصد کیش، مشهد، یزد و خوزستان، پرواز مستقیم صورت می‌گیرد. ترانزیت بار نیز از این  فرودگاه به بسیاری از نقاط کشور با قدرت ادامه دارد.

عزیزاله شهبازی روز دوشنبه ۲۲ دی در بازدید از پروژه کنارگذر شمالی شهر کرج، در تشریح پروژه‌های راه سازی استان البرز گفت: مسیر ۱۳۰ کیلومتری راه آهن کرج به قزوین در سال ۹۹ با موفقیت به اتمام رسید و افتتاح شد. در بحث مترو هم ایستگاه شهرجدید هشتگرد بعد از مدت‌ها انتظار به سرانجام رسید.

به گزارش ایسنا، شهبازی ادامه داد: پروژه راهسازی هشتگرد طالقان هم بعد از ۲۲ سال به پایان رسیده است اما برای بهره‌ برداری از آن جهت تکمیل ایمن سازی منتظر افزایش دما هستیم. همچنین فاز اول  آزادراه تهران –شمال به طول ۳۳ کیلومتر به ایستگاه پایانی رسید و در فاز دوم که کاملا در محدوده استان البرز قرار دارد، هماهنگی‌های خوبی با دولت و بنیاد مستضعفان صورت گرفته است و مقرر شد هرکدام مبلغ هزار میلیارد تومان برای تکمیل هرچه زودتر پروژه اختصاص دادند.

استاندار البرز عنوان کرد: ادامه پروژه همت با تلاش و همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی و مسئول در این حوزه، زیر بار ترافیکی رفت و تا کنون بیش از ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. شهرداری و شورای شهر کرج نیز برای تکمیل مسیر پای کار آمدند و در این راستا مشارکت کردند. هنوز ۹ ماه به پایان دولت و این دوره از شورای شهر باقی‌مانده است و باید تلاش کنیم تا وعده‌هایی که به مردم دادیم را عملی کنیم.

شهبازی با بیان این‌که مشکلات ارزی و ریالی بر سر این پروژه قرار دارد، گفت: به هرحال این مشکلات وجود دارد اما دولت پای کار است تا این پروژه ملی تکمیل شود. ما هر اقدامی که موجب تسریع در بهره برداری از این پروژه شود، انجام می دهیم و همچنان همراهی و همکاری لازم را با مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به اهمیت بالای مسیر کنارگذر شمالی افزود: انتظار داریم این پروژه بزرگ نیز طبق زمانبندی اعلام شده از سوی شهرداری و پیمانکار مربوطه زیر بار ترافیک برود. کمربند جنوبی تهران و البرز کمتر از یک ماه تا بهره برداری فاصله دارد و در صورت تکمیل، بسیاری از مشکلات ترافیکی دو استان تهران و البرز حل خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha