• دوشنبه / ۲۲ دی ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۱
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 99102216598

معاون وزیر راه:

به زودی رفت و آمد بین تهران و کرج متحول می‌شود

به زودی رفت و آمد بین تهران و کرج متحول می‌شود

ایسنا/البرز معاون وزیر شهرسازی گفت: مسیر چرمشهر-آبیک می‌تواند مشکلات بسیاری را در گلوگاه ترافیکی بین استان تهران و البرز حل کند.

خیرالله خادمی روز دوشنبه ۲۲ دی ماه در بازدید از روند پروژه ملی کنارگذر شمالی در استان البرز، گفت: خوشبختانه مجموعه پروژه‌های حمل و نقلی خوبی در دو استان البرز و تهران در حال انجام است که در آینده‌ای نزدیک تحولی در حوزه حمل و نقل برون شهری بین این دو استان که از مراکز بزرگ جمعیتی کشور هستند، خواهد بود.

به گزارش ایسنا، خادمی افزود: منطقه یک آزادراه شمال افتتاح شده است و منطقه دوم نیز در ۱۱۰ جبهه کاری با روند بسیار خوبی در حال آماده سازی است و امیدواریم تا در بازه سال ۱۴۰۰ حداقل یک باند از این پروژه به مرحله بهره برداری برسد.

وی گفت: کنارگذر جنوبی استان تهران و البرز به طول ۱۵۸ کیلومتر که از آبیک آغاز می‌شود و به چرمشهر در شرق تهران اتصال پیدا می‌کند، به عنوان یک ابَر پروژه عمرانی، مراحل پایانی را طی می‌کند و تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید. این مسیر می‌تواند مشکلات بسیاری را در گلوگاه ترافیکی بین استان تهران و البرز حل کند.

معاون وزیر عنوان کرد: پروژه کنارگذر شمالی استان البرز در ادامه طرح آزادراه شهید همت است که یک مسیر جدید ارتباطی بین البرز و پایتخت محسوب می‌شود.این کنارگذر با هدف تعدیل بار ترافیکی کرج توسط شهرداری طراحی شده و حائز اهمیت بسیاری است. با توجه به نکات فنی و نوع کاری که در مسیر این طرح انجام می‌شود و پل‌هایی که در بخش شمالی و مسکونی شهر ساخته شده، می‌توان از این پروژه به عنوان یک طرح عظیم مهندسی به صورت تلفیقی شهری و برون شهری یاد کرد.

وی در ادامه گفت: احساس می‌شد که دولت هم باید به جهت تسریع در روند پیشبرد پروژه با شهرداری همکاری کند، لذا با هماهنگی بین سازمان برنامه و بودجه، وزارت راه و شهرسازی و تایید رئیس جمهور، مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان از منابع اعتباری دولت به این پروژه تزریق شد و در اختیار شهرداری کرج قرار گرفت.

خادمی در پایان تصریح کرد: امروز هماهنگی‌های لازم برای تدوین برنامه اجرایی دقیق هزینه کرد این بودجه و تامین اعتبار موازی از سوی شهرداری صورت گرفت. همچنین مقرر شد که از بخش‌های آماده‌ این پروژه به صورت مرحله‌ای بهره برداری شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۲ ۱۸:۰۵

عالی بود

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۳ ۰۰:۱۹

ذوق نکنیدنوه های مابهرمندخواهندشد

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۳ ۰۱:۱۴

باسلام و عرض خسته نباشید. از مسئولین تقاضا دارم در شهرک جهان نمای که اتوبان همت درست از کنار شهرک عبور میکند لااقل اگر جهت جلوگیری از شلوغی رمپ وردی نمیگذارند حداقل یک خروجی درست کنند که اهالی شهرک برای رفتن به تهران مشکلی نداشته باشند و بار ترافیکی اتوبان کرج از خروجی خاتم برداشته شود. با سپاس

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۳ ۰۲:۰۶

اون بیشتر برا ماشینای سنگین وکسایی که قصد لزیمت به جنوب وشرق کشور دارند کار برد دارد مشکل اصلی باید ادامه ی همت به سردار سلیمانی تا بهشت سکینه اجرا شود اگر اقایان فکر کنند متوجه میشوند بار ترافیکی بین خود تهران وکرج میباشد شما از هشتگرد به قزوین ترافیک نداریم جز در تابستان همینطور از پاکدشت تا مشهد عمده جمعیت بین شهرهای البرز وتهران میباشد که باید همت وسردار سلیمانی ومخصو ادامه دار بشود تا نظر اباد

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۳ ۰۴:۵۵

اگرعوارضی که برايه عبور ازاین کمربندی ها اندازه خون پدرشون نباشه شاید مردم رغبت کنن

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۳ ۱۰:۲۴

طرح خیلی خوبیه ولی خواهش میکنم طلب مالکین ملکهای داخل طرح را بعد از چهار سال پرداخت کنید با تشکر

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۳ ۱۱:۳۹

الان نزدیک ۱۵ ساله این پروژه ها در حال انجام هست ، همچین پروژه هایی تو کشورهای پیشرفته نهایتاً تو دو الی سه سال انجام میشه

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۳ ۱۲:۰۲

تاریخ افتتاح اعلام کنید !!!

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۳ ۱۲:۵۶

این واقعا یه طرح ملی است و واقعا لازم دستتون درد نکند پیشنهاد میکنم برای کمتر شدن بار ترافیکی بزرگراه کرج تهران بزرگراه بصورت دو طبقه زو گذر بین مهر شهر و تهران دایر گردد درست است هزینه بسیاری دارد ولی میتواند باز ترافیکی منطقه را کاهش دهد یا انتهای همت به هشتگرد برسد

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۳ ۲۰:۵۳

خبر خوبی بود

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۴ ۱۴:۰۸

یه فکری برای قطارهای بین تهران کرج کنن که سرعتشون خیلی کمه کاش ما هم مانند امارات به فن آوری فوق سریع قطار می‌رسیدیم

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۴ ۱۵:۵۲

سلام . لطفا برا شهرک جهان نما و خاتم ورودی و خروجی به همت بگذارید تا به راحتی بتوانند استفاده کنند .

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۴ ۱۵:۵۲

سلام . لطفا برا شهرک جهان نما و خاتم ورودی و خروجی به همت بگذارید تا به راحتی بتوانند استفاده کنند .