• دوشنبه / ۲۲ دی ۱۳۹۹ / ۱۸:۴۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99102216864

فجر ملوان را در شیراز زمین‌گیر کرد

فجر ملوان را در شیراز زمین‌گیر کرد

ایسنا/فارس تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی را در رقابت‌های لیگ یک کسب کرده است، موفق شد ملوان را در خانه، زمین‌گیر کند.

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز، عصر دوشنبه 22 دی در یک رقابت سخت و نفس گیر، ملوان بندانزلی، تیم رده دومی جدول گروهی لیگ یک فوتبال کشور را با 2 گل دقایق 45 و 90 فزان دانا و میلاد احمدی در ورزشگاه پارس شیراز شکست داد تا با کسب 16 امتیاز سه پله صعود را تجربه کند.

زارع: فجر مستحق پیروزی بود

سرمربی جوان تیم ملوان بندرانزلی پس از بازی در جمع خبرنگاران گفت: من فکر می کنم تیم فجرسپای مستحق پیروزی بود. آنها در این بازی بهتر کار کردند و نتیجه زحماتشان را هم گرفتند. 

مازیار زارع اضافه کرد: بچه های ما به جز 25 دقیقه در نیمه دوم، تمرکز لازم را نداشتند و باعث شدند تا تیم فجر برتری اش را به ما دیکته کند.  

این بازیکن سابق تیم ملی افزود: مقصر این شکست من هستم نه بازیکنان! باید بیشتر کار کنیم تا بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم. تلاش زیادی خواهیم کرد که در بازی های آینده امتیازات لازم را کسب کنیم.

کلانتری: این پیروزی تقدیم به روح یاوری

علی اصغر کلانتری سرمربی فجر شهید سپاسی نیز پس از بازی گفت: شاکر خداوند هستیم که توانستیم با تلاش همه مجموعه باشگاه، سه امتیاز مهم و ارزشمند بازی را به دست آوریم. از بازیکنانم ممنونم که نشان دادند وقتی همدل باشند، همه کاری می توانند انجام دهند. 

کلانتری این پیروزی را به روح شهید سپاسی و محمود یاوری، تقدیم کرد و گفت: ملوان تیم بسیار خوبیست و قبل از بازی هم گفتم که رقیب سختی را پیش روی خواهیم داشت.

او گفت: بچه های ما با دو برابر انرژی و انگیزه توانستند تیم ملوان را ببرند. بردن ملوان کار ساده ای نیست. این تیم در ادامه حرف های بیشتری برای گفتن دارد. ما هم به این پیروزی قانع نیستیم و در تلاشیم که هر روز بهتر شویم و با رفع نقاط ضعف، به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنیم. 

کلانتری افزود: همیشه گفته ام که تیم فجر چه از نظر اخلاقی و فرهنگی و چه از نظر فنی، همیشه باید جزو بهترین تیم های ایران باشد و خوشحالم که توانسته ایم به این اهداف نزدیک شویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha