• دوشنبه / ۲۲ دی ۱۳۹۹ / ۲۰:۵۵
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99102216936
  • منبع : بوشهر

دستگیری سارقان غیربومی که با بستن دست‌وپای زن جوان جواهراتش را دزدیدند

دستگیری سارقان غیربومی که با بستن دست‌وپای زن جوان جواهراتش را دزدیدند

ایسنا/بوشهر دو سارق غیربومی که وارد یک منزل مسکونی در شهر بوشهر شده و پس از بستن دست و پای زن جوان طلا و جواهرات وی را سرقت کرده بودند در عملیات پیچیده پلیسی دستگیر شدند.

روز سوم دی ماه ۹۹ دو سارق غیر بومی به قصد سرقت وارد شهر بوشهر شده و برای اطمینان از خالی بودن یک منزل مسکونی آیفون آن را می زنند. در این منزل مسکونی خانمی جوان همراه با فرزند خردسالش حضور داشت که به علت عدم شناسائی این افراد درب را باز نمی کند.

سارقان با تصور اینکه منزل خالی از سکنه است از دیوار وارد خانه شده و پس از باز کردن درب ساختمان با ابزار مخصوص، وارد خانه شده و با مشاهده خانم جوان، پس از بستن دست و پایش طلاوجواهرات وی را سرقت می کنند.
 
با توجه به اینکه عمل پلید سارقان ضربه روحی و روانی عمیقی به اعضای این خانواده به خصوص خانم جوان و فرزنش وارد آورده بود، سردار "خلیل واعظی" فرمانده انتظامی استان به محض اطلاع از وقوع و نحوه سرقت، با تماس تلفنی ضمن دلداری و دلجوئی به این خانم و خانواده ایشان، قول پیگیری ویژه و دستگیری سارقان در کمترین زمان ممکن را می دهد.

کارآگاهان پلیس آگاهی به صورت ویژه به این موضوع رسیدگی و پس از رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی و شناسائی متهمان در یکی از استان‌های کشور، آنها را دستگیر، طلا و جواهرات به سرقت رفته کشف و به این خانواده تحویل داد شد.

گفتنی است هر دو سارق پس از دستگیری، اعتراف و با تکمیل تحقیقات، در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۳ ۰۹:۰۲

سارقین یا از درب وارد میشوند یا از بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها، پس اگر خود مردم گول سارقینی که در لباس سرایدار، همسایه، پلیس یا دیگر مامورین دولتی وارد میشوند نخورند و درب را روی آنها باز نکنند، فقط کافیه قفل ضد سرقت روی درب نصب کنند و حفاظ هم مقابل پاسیو، بالکن و پنجره ها که دیگه حتی اگر سارقین مشاعات را هم رد کردند و رسیدند پشت درب و پنجره ها باز هم نتوانند به هیچ صورتی وارد منزل شوند مردم باید این نکته مهم را به خاطر بسپارند که اکثر سارقین وقتی وارد میشوند که کسی منزل نباشه ولی در بسیاری موارد سارقین به اشتباه متوجه میشوند که کسی منزل نیست و وقتی وارد میشوند و با صاحبخانه روبرو میشوند، مخصوصا با خانمها و کودکان، کارهایی میکنند که قابل تصور نیست و چون متاسفانه ورود سارقین بیشتر در مواقعی اتفاق میفته که خانواده و مخصوصا زن و فرزندان مشغول کارهایی هستند که متوجه ورود سارقین نمیشوند، مثل مواقعی که خواب هستند، آشپزی میکنند، تلویزیون میبینند و از همه بدتر وقت استحمام یا خیلی موارد دیگه، سارقین با تصور اینکه کسی خونه نیست میان داخل و باقیش هم که دیگه قابل پیشبینی نیست. یادتون باشه که اصولا پلیس در هیچ جای دنبا نمیتونه جلوی ورود سارقین را بگیره و مردم خودشون باید ورود سارقین را غیر ممکن کنند، پس حتی اگر سارقین‌ در حین سرقت دیگه گیر هم بیفتن و به سرقت از منزل شما هم اعتراف کنند و حتی کل خسارت شما را هم پرداخت کنند ولی خیلی از مشکلاتی که حاصل از ورود سارقین خشن وقتی منزل بودید هستش قابل جبران نخواهد بود، پس قفل ضد دیلم را همین امروز نصب کنید که از نون شب واجبتره چون اگر فکر می کنید هزینه نصب قفل و حفاظ زیاده باید منتظر باشید که خیلی زود صورت حساب بلند بالای مالی و مخصوصا روحی روانی حاصل از ورود سارقین را پرداخت کنید