• سه‌شنبه / ۲۳ دی ۱۳۹۹ / ۰۸:۳۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99102317057
  • خبرنگار : 30450

سرپرست مرکز آموزش علمی _کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج:

پذیرش بدون کنکور دانشجو در ۱۰ رشته در مرکز علمی_کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج

پذیرش بدون کنکور دانشجو در ۱۰ رشته در مرکز علمی_کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست مرکز آموزش علمی _کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج گفت: این مرکز علمی _کاربردی در ۱۰ کد رشته پذیرش دانشجوی بدون کنکور در مرحله تکمیل ظرفیت مهرماه را دارد.

"محمد حسین برهمن" رد گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: مرکز آموزش علمی_کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج از مهرماه ۸۶ با مجوز دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور و زیر نظر وزارت علوم فعالیت خود را با دو رشته کاردانی شروع کرد و هم‌اکنون در ۱۰ کدرشته کاردانی و کارشناسی ترمی فعالیت دارد.

وی اظهارکرد: آموزش در این مرکز به‌صورت کارگاهی و کاربردی است و تلاش ما بر این است که دانشجویی که از این مرکز فارغ‌التحصیل می‌شود با مهارت و کسب حرفه لازم در رشته مورد علاقه وارد بازار کار شوند.

سرپرست مرکز آموزش علمی _کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج با اشاره به اینکه فلسفه وجودی مرکز علمی کاربردی کارآفرینی و تربیت نیروی مهارت محور و متخصص برای بخش های مختلف صنعت، خدمات و کشاورزی از جمله رسالت مرکز علمی کاربردی است تا نیازهای بازار کار استان تامین شود.

برهمن با بیان اینکه این مرکز در بهترین نقطه شهر یاسوج و با اساتید مجرب و با تجربه در حال فعالیت می باشد و هم اکنون دارای یک عضو هیئت علمی و تعداد را ۷۵ نفر مدرس  دانشگاه عنوان کرد.

وی ادامه داد: کد رشته‌های کاردانی ایمنی و بهداشت، کاردانی و کارشناسی مدیریت امور اداری و دفتری، کاردانی و کارشناسی روابط عمومی، کاردانی و کارشناسی IT و کارشناسی مدیریت کسب و کار از جمله کد رشته هاییی هستند که در مرحله تکمیل ظرفیت تا پایان دی ماه اقدام به پذیرش دانشجو را دارد.

سرپرست مرکز آموزش علمی _کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج تاکید کرد: مرکز علمی _ کاربردی در کنار فعالیت‌های آموزشی از فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان غافل نیست و هم‌پای سایر مراکز علمی و دانشگاهی در این مسیر گام بر می‌دارد.

برهمن بیان کرد: از سال ۸۶ تاکنون بالغ بر ۵۰۰۰ نفر دانشجوی دختر و پسر از دانشگاه علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی فارغ التحصیل شدند که درصد قابل توجهی از این تعداد جذب بازار کار شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha