• سه‌شنبه / ۲۳ دی ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99102317511
  • خبرنگار : 71234

میرمحمدی: باید از جوانان برای تولید واکسن ایرانی کرونا حمایت کرد

میرمحمدی: باید از جوانان برای تولید واکسن ایرانی کرونا حمایت کرد

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد که باید از جوانان برای تولید واکسن ایرانی کرونا حمایت کرد.

به گزارش ایسنا، جلیل میرمحمدی در جلسه علنی امروز در تذکری شفاهی ضمن قدردانی از وزیر نیرو برای شروع اجرای بزرگترین پروژه آب رسانی روستایی کشور در شهرستان تفت خواستار تسریع در انجام این عملیات شد تا طبق تعهد داده شده طی سه سال آینده به اتمام برسد.

نماینده مردم تفت و میبد با انتقاد از توسعه افسارگسیخته صنایع آلاینده در میبد افزود: اعتراضات بسیار زیادی در این باره مطرح شده اما متاسفانه سازمان محیط زیست و وزارت صنعت، معدن و تجارت توجه ویژه ای به مسائل زیست محیطی، فرهنگی و امنیتی در این شهرستان نداشتند و همچنان علاوه بر دادن مجوزهای جدید مجوزهای سال های قبل را هم تمدید می کنند که با این کار آلودگی شدید هوا را به وجود آورده است.

وی گفت که وزارت صمت با همکاری استانداری یزد، لیستی از صنایع پاک متناسب با استعدادهای منطقه تهیه کند و بر اساس آن تسهیلات داده شود. با این کار می توان سرمایه گذار را ترغیب کرد و در عین حال هم نباید مجوز جدید داده شده و مجوزهای قبلی هم تمدید نشود.

میرمحمدی با قدردانی از مقام معظم رهبری برای ممنوعیت ورود واکسن کرونای انگلیسی و آمریکایی گفت: از مقام معظم رهبری صمیمانه تشکر می کنم که اجازه ندادند واکسن از دو کمپانی معلوم الحال به کشور وارد شود. سوالم از آقایانی که نامه نوشته و گفته اند نگرش سیاسی نداشته باشید، این است که شما که می گویید نگرش علمی داشته باشید با کدام علم گفته اید این واکسن ها ایمنی کامل به وجود می آورد و به این نتیجه رسیده اید که این واکسن ها عوارضی برای مردم ندارد؟.

این عضو کمیسیون بهداشت مجلس افزود: باید از جوانان برای تولید واکسن حمایت کنیم. اکنون در حال پشت سر گذاشتن فاز انسانی تولید واکسن هستیم که امیدواریم واکسنی بدون عارضه هر چه سریعتر تولید شود و آن را در اختیار مردم قرار دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۳ ۱۳:۴۶

یک دختر شانزده ساله هست که داره توی آشپزخونه منزلشون واکسن کرونا می سازه... ازش حمایت کنید دیگه...!!!