• سه‌شنبه / ۲۳ دی ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99102317580
  • منبع : نمایندگی سمنان

معاون اقتصادی استاندار سمنان تاکید کرد:

رفع چالش بیکاری در جامعه نیازمند حضور تمام قد مسوولان است

رفع چالش بیکاری در جامعه نیازمند حضور تمام قد مسوولان است

ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان رفع چالش بیکاری در جامعه را نیازمند حضور تمام قد مسوولان دانست و گفت: آموزش و مهارت افزایی سربازان وظیفه رویه جدید برای اشتغالزایی و رفع چالش بیکاری در استان سمنان است

علیرضا شریفی نژاد، 23دی‌ماه در نشست ویدئو کنفرانسی مهارت‌آموزی و اشتغال نیروهای وظیفه مسلح در سالن کوثر استانداری سمنان افزود: سالانه ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از سربازان نیروهای مسلح استان ترخیص می‌شوند که باید با برنامه‌ریزی اصولی برای آموزش و مهارت آموزی این افراد اقدام کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: تمام ظرفیت‌های آموزشی استان سمنان برای تحقق اجرای طرح مهارت آموزی و تحقق اشتغال سربازان وظیفه به‌کار گرفته می‌شود.

شریفی‌نژاد ادامه داد: باید آموزش‌ها در محور صنعت و تولید و متناسب با بوم استان سمنان باشد و مدیران ادارات برای اشتغالزایی و رفع چالش بیکاری در جامعه تمام قد باید پای کار باشند.

وی گفت: گزارش مستمر عملکرد در اجرای طرح مهارت آموزی و اشتغال سربازان وظیفه از سوی دبیرخانه به معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان ارائه شود.

وی بر ضرورت پیگیری و تحقق ۱۰۰ درصدی اجرای طرح مهارت آموزی و اشتغال سربازان وظیفه در استان سمنان تاکید و خاطرنشان کرد: این طرح آموزشی را باید براساس زمان بندی تعیین‌شده به جلو برد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان افزود: مهارت آموزی برای سربازان وظیفه، رویکرد نو برای اشتغالزایی است و تمام مدیران مربوط نسبت به تحقق این طرح اقدام‌ کنند.

شریفی نژاد اظهار کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی باید با رویه‌های کارشناسی برای اجرای طرح‌های اشتغال زایی و مهارت آموزی سربازان وظیفه پا کار باشند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌های علملیاتی در جلسات ارایه دهند و از بیان کلی گویی در نشست های تخصصی و غیر تخصصی استان پرهیز شود.

شریفی نژاد گفت: باید در شهرستان‌های هشتگانه استان نیز کمیته هم ردیف این کارگروه برای تحقق اجرای طرح مهارت آموزی و اشتغال سربازان وظیفه برگزار شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha