• سه‌شنبه / ۲۳ دی ۱۳۹۹ / ۱۶:۴۲
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 99102317713
  • خبرنگار : 50022

بهره‌برداری از ۸ طرح آبرسانی روستایی در البرز

بهره‌برداری از ۸ طرح آبرسانی روستایی در البرز

ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: دولت نگاه ویژه‌ای به البرز دارد و از سال ۹۲ بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای آب و فاضلاب استان هزینه شد و نتایج بسیار اثربخشی برای ایران کوچک داشت.

عزیزاله شهبازی در مراسم بهره برداری از هشت طرح آبرسانی به روستاهای البرز که روز سه شنبه ۲۳ دی ماه همزمان در چهار استان کشور با حضور وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: بر اساس پویش هر هفته الف-ب ایران این بار در روستای فرخ آباد شهرستان فردیس استان البرز حاضر شدیم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: هشت روستا در استان البرز به صورت همزمان به شبکه آبرسانی پایدار با اعتباری بیش از ۷۴ میلیارد تومان رسیدند که به واسطه این امر جمعیتی حدود ۱۰ هزار نفر بهره مند می‌شوند.

شهبازی گفت: در این گفتگو که به صورت ویدئو کنفرانس با وزیر محترم صورت گرفت، فرصت را مغتنم شمرده و بار دیگر مطالبات و نیازهای استان در حوزه آب و برق را مطرح کردم.

وی افزود: دولت نگاه ویژه‌ای به البرز دارد و از سال ۹۲ بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای آب و فاضلاب استان هزینه شد و نتایج بسیار اثربخشی برای ایران کوچک داشت.

استاندار البرز اضافه کرد: در بحث یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی اقدامات بسار خوبی صورت گرفته است.

وی گفت: با همراهی و اقدام ویزر محترم نیرو با درخواست البرز مبنی بر افزایش ۵۵ میلیون متر مکعبی آب موافقت شد و حق آبه البرز از محل سدهای استان دو برابر شد از این رو درخواست کردیم که تصفیه خانه مرکزی شهرستان کرج به زودی اجرایی شود تا بتوانیم از این افزایش حق آبه بهره مند شویم.

شهبازی افزود: برای رینگ شبکه آبرسانی البرز نامه ای مشترک با نمایندگان محترم مردم البرز در مجلس شورای اسلامی و نماینده محترم ولی فقیه در استان خدمت وزیر محترم نیرو ارسال شده که در انتظار پاسخ هستیم.

استاندار البرز گفت: با حضور وزیر محترم نیرو در بخش برق نیز اقدامات بزرگی محقق شد و عملیات اجرایی اولین پست برق ۴۰۰ کیلوولت البرز آغاز شده و اکنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت دارد.

وی عنوان کرد: همچنین عملیات اجرایی پست ۴۰۰ کیلوولت بعدی نیز در زکی آباد در دستور کار قرار گرفت.

شهبازی گفت: وزیر محترم نیرو بسیار عملیاتی هستند و همواره در اجرای پروژه های این چنینی همراه بوده اند از این رو در پاسخ به درخواست های مطرح شده اعلام آمادگی برای همراهی لازم را داشتند تا پایان کار دولت اقدامات بزرگی را متعاقب برنامه های قبلی به ثمر برسانیم.

رضا اردکانیان وزیر نیرو هم در این مراسم گفت: اکنون که به پایان دولت نزدیک می‌شویم اقدامات و برنامه های مدیران همانند دو ماراتن دنبال می‌شود و همه درصدد هستند که با موفقیت به خط پایان برسند.

وی ادامه داد: آقای شهباز استاندار محترم البرز مسئولیت بسیار سختی را بر عهده دارند چراکه کار در همسایگی تهران کار آسانی نیست و کسانی که دستی بر آتش اداره استان ها دارند، می دانند که مدیریت در استان های البرز و تهران بسیار سنگین و خطیر است که نظیر آن در سایر مناطق کمتر است.

اردکانیان گفت: به سهم خود به عنوان عضوی از دولت از خدمات استاندار البرز به ویژه در حوزه نیرو بسیار قدردانی می کنم.

وی افزود: مواردی که از سوی استاندار البرز مطرح شد به طور حتم در دستور کار قرار می دهیم و با کمک آقای شهبازی نسبت به پیشبرد آنها اقدام می کنیم و امید است تا پایان دولت به نتیجه آنها دست یابیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha