• سه‌شنبه / ۲۳ دی ۱۳۹۹ / ۱۷:۲۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99102317738

معاون سیاسی، امنیتی استانداری فارس:

دهه فجر فرصتی مناسب برای تقویت انسجام و وحدت است

دهه فجر فرصتی مناسب برای تقویت انسجام و وحدت است

ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس بر لزوم استفاده از فرصت ایجاد شده در ایام‌الله دهه فجر برای تقویت انسجام، همدلی و وحدت تاکید و اضافه کرد که نباید اجازه داد که برخی رفتارها موجب خدشه به اتحاد مردم شود.

سید احمد احمدی‌زاده بعدازظهر یکشنبه ٢٣ دی در جلسه ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فارس با بیان اینکه عظمت و اهمیت دهه فجر بر کسی پوشیده نیست، این ایام الله را نماد استقلال، عزت، عظمت و شکوه ملت ایران دانست.

او افزود: صدا و سیما در کنار برنامه‌های متعدد در حوزه تبیین و تحلیل انقلاب و چگونگی شکل‌گیری آنها به عنوان گفت‌وگوی بین نسلی نیز ورود کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تاکید بر اینکه محوریت، کارکرد و رویکرد برنامه کارگروه‌های ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردمی باشد، عنوان کرد: توجه جدی به اجرای برنامه‌ها در شهرستان‌ها در راستای امید آفرینی و نشاط نیز مدنظر قرار گیرد.

احمدی‌زاده بر انعکاس دستاوردهای ۴۱ ساله نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید و اضافه کرد: از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت امسال، ۲۵ هزار میلیارد تومان پروژه آن در هم بدترین شرایط تحریم‌ها و محدودیت‌های مالی دولت افتتاح شد.

او خاطرنشان کرد: همانگونه که حیات و شهادت سردار سلیمانی مایه انسجام و وحدت بیشتری بین مردم شد از دهه فجر نیز باید استفاده مطلوبی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس خواستار ایجاد نوآوری و تغییر کارکرد برنامه‌ها به سمت برنامه‌های عملی و اقدام مانند برنامه ریزی اردوهای جهادی، اهدای خون و کمک‌های مومنانه در دهه فجر شد.

احمدی‌زاده همچنین خواستار پیش‌بینی دو سناریو در برگزاری برنامه‌های دهه فجر شد و بر نقش موثر مردم و دانشگاه علوم پزشکی شیراز در کاهش تعداد بیماران و فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا اشاره و عنوان کرد: اگر این مهم را تمام شده تلقی کنیم شاهد افزایش دوباره آمار خواهیم بود.

او با بیان اینکه سناریوی دوم برگزاری برنامه‌ها با محوریت فعالیت فضای مجازی باشد، گفت: باید تابع مصوبات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در برگزاری برخی از مراسم‌های دهه فجر باشیم.

محمد صحت، رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس نیز در این جلسه گفت: از آنجا که امروز فضای مجازی مرزهای جغرافیایی و سیاسی را از بین برده و دسترسی به همه دنیا را ایجاد کرده، لذا در ایام‌الله دهه فجر و در کمیته فضای مجازی این ستاد، برنامه‌هایی در خصوص انتشار دستاوردهای انقلاب به زبان‌های مختلف، برگزاری وبینار شبانه و تولیداتی در حوزه عکس نوشته، فیلم کوتاه، مستند، انیمیشن، موشن گرافی در حال آماده سازی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha