• چهارشنبه / ۲۴ دی ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99102418174
  • خبرنگار : 50189

معین اقتصادی دهبکری:

تا 10 سال آینده هیچ فرد نیازمندی در دهبکری نخواهیم داشت

تا 10 سال آینده هیچ فرد نیازمندی در دهبکری نخواهیم داشت

ایسنا/کرمان معین اقتصادی دهبکری بیان کرد: از مسئولین درخواست تسریع در صدور مجوزها داریم و در اینجا اعلام می‌کنم که در 10 سال آینده هیچ فرد نیازمندی در منطقه دهبکری نخواهیم داشت.

 "اسماعیلی" صبح امروز 24 دی‌ماه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان گفت: معین اقتصادی شهر دهبکری نیز در این جلسه گفت: اولین و تنها مجموعه‌ای در استان کرمان هستیم که فراوری سرب و روی را انجام می‌دهد و علم طراحی و ساخت آن را داریم.

وی تاکید کرد: در دنیای امروز فروش مهم تر از تولید است و باید به سمت تولید کالاهای صادراتی سوق پیدا کنیم. ما در دهبکری به دنبال تولید کالاهای صادراتی رفتیم و از افراد متخصص برای مطالعه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این منطقه استفاده کردیم.

معین اقتصادی شهر دهبکری دام را یکی از ظرفیت‌های منطقه دهبکری دانست و بیان کرد: به دنبال اصلاح نژاد برخی از دام‌های منطقه هستیم و در ادامه کارخانه لبنیات‌سازی در شهر دهبکری راه‌اندازی و محصولات را به کشورهای خاورمیانه صادر خواهیم کرد.

وی توانمندسازی مردم منطقه دهبکری را مهمترین هدف خود اعلام کرد و افزود: دید ما به منطقه دهبکری، آوردن توریست بین‌المللی است و مطالعات را در این زمینه از سه ماه قبل آغاز کردیم.

اسماعیلی بیان کرد: نباید فرصت‌ها را از دست داد، متاسفانه در کشور ما فرصت سوزی زیاد اتفاق می‌افتد و ما از مسئولین درخواست تسریع در صدور مجوزها را داریم و در اینجا اعلام می‌کنم که در 10 سال آینده هیچ فرد نیازمندی در منطقه دهبکری نخواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، "شهسوارپور" فرماندار بم نیز در این جلسه اظهار کرد: شرکت فراوری سرب و روی خانه خاتون معین اقتصادی منطقه دهبکری در شهرستان بم است و با اقداماتی که در این منطقه انجام  شده روند مهاجرت در آن معکوس شده است.

وی با بیان اینکه مطالعات دهکده گردشگری در این منطقه در حال انجام است، تصریح کرد: گردشگری یکی از ظرفیت‌های خوب شهرستان بم است و در این مدت اقدامات بسیار شایسته‌ای انجام داده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha