• چهارشنبه / ۲۴ دی ۱۳۹۹ / ۱۹:۵۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99102418760

باخت سنگین ایمان شیراز در خانه

سرمربی مس: پیروزی خوشحال کننده ای بود

سرمربی مس: پیروزی خوشحال کننده ای بود

ایسنا/فارس مربی تیم فوتسال مس سونگون، گفت: تلاش بازیکنانمان در این مسابقه نتیجه داد و با تفاضل گل خوبی حریف را شکست دادیم.

احمد باغبان باشی عصر چهارشنبه ۲۳ دی در خصوص بازی مقابل نماینده شیراز، به ایسنا گفت: بازی خیلی زیبایی بود و دیدید که بچه های ما خیلی تلاش کردند. پتانسیل بچه های ما واقعا بالاست و شرایطمان روز به روز بهتر می شود. متاسفانه در چهار بازی گذشته پنج امتیاز را از دست دادیم، در حالی که انصاف نبود آن امتیازات را از دست بدهیم. با این حال بچه های ما تلاش می کنند که امتیازات از دست رفته را جبران کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه امروز چهار بازیکنان اصلی مان را نداشتیم اما بچه هایمان همت و تلاش کردند تا سه امتیازی که مد نظر داشتیم را بگیریم. ما باید روز به روز بهتر شویم، کار کنیم، مشکلاتمان را کمتر کنیم تا به دور بعد راه پیدا کنیم. من فکر می کنم با پتانسیلی که تیم ما دارد در اکثر بازی ها باید با اختلاف گل پیروز شود ولی متاسفانه بدشانسی ها و یک سری کمبودها باعث شد تا به امروز ۵ امتیاز را از دست بدهیم و برای جبران آن باید خیلی تلاش کنیم و جزو مدعیان باشیم.

باغبان باشی در خصوص کیفیت تیم ایمان شیراز گفت: آنها هم دارند تلاش خودشان را می کنند. شیراز یکی از مهدهای فوتسال ایران است که همیشه بازیکنان بزرگی داشته. امیدوارم حمایت خوبی از تیم شیراز شود و اسپانسرها بیایند از این تیم حمایت کنند تا سر و شکل بهتری پیدا کند. هنوز هم دیر نشده و اگر به این تیم کمک کنند، پتانسیل این را دارد که یقه تیم های حاضر در مسابقات را بگیرند. من برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم.

باغبان باشی در پاسخ به این سئوال که آیا تیمش در نیمه نخست حریف شیرازی را دست کم گرفته بود یا خیر، گفت: نه در نیمه اول هنوز هارمونی تیم ما به طور کامل شکل نگرفته بود. ما در مسابقات قبلی هم چنین مشکلی را داشتیم. البته سعی می کنم در ابتدای مسابقات به محک زدن تیم مقابل هم بپردازیم. اما در نیمه دوم بیشتر توپ را در اختیار داشتیم و توانستیم به تفاضل گل خوبی هم دست پیدا کنیم.

مربی اصفهانی تیم مس سونگون آذربایجان درباره کیفیت سالن برگزاری مسابقه گفت: همه چیز این سالن خوب بود، به جز نزدیکی دیواره های سالن به خط طولی. این فاصله کم می تواند باعث شود تا خدای نکرده با یک برخورد جزیی، بازیکنان چندصد میلیونی آسیب ببینند و از فوتسال دور شوند. ای کاش تشک هایی به دیواره‌ها می‌چسباندند تا به عنوان ضربه گیر عمل کرده و مانع از آسیب به بازیکنان شود.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم مس سونگون نیز که به دلیل محرومیت از روی سکوها بازی تیمش را تماشا می‌کرد، حاضر به مصاحبه نشد و اعلام کرد که اگر مصاحبه کند بار دیگر محروم خواهد شد.

علی افضل تنها در خصوص وضعیت سالن شهید ابوالفتحی به نزدیکی بیش از حد دیواره های سالن با خط طولی اشاره کرد که می تواند برای بازیکنان خطرآفرین باشد.

تیم فوتبال ایمان شیراز، عصر چهارشنبه ۲۴ دیماه در یک رقابت نه چندان دشوار، ایمان شیراز را در خانه خود، با اختلاف هفت گل، شکست داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha