• پنجشنبه / ۲۵ دی ۱۳۹۹ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 99102518932
  • خبرنگار : 71638

پس از کامبک در مسابقات مسترز:

رونی اُ سالیوان: حریفم در اوایل بازی مسلط شده بود/ باید روی هر ضربه دقت می‌کردم

رونی اُ سالیوان: حریفم در اوایل بازی مسلط شده بود/ باید روی هر ضربه دقت می‌کردم

ستاره اسنوکر جهان پس از کامبک زیبا در مسابقات مسترز ۲۰۲۱ می‌گوید که حریفش در فریم‌های اول بر او مسلط شده بود اما این ستاره اسنوکر جهان توانست با تسلط ذهنی به پیروزی ارزشمند برسد.

به گزارش ایسنا، شب گذشته رونی اُ سالیوان ستاره اسنوکر جهان که در مسابقات مسترز ۲۰۲۱ شرکت کرده بود در یک رقابت بسیار نزدیک موفق شد دینگ جونهوی چینی را شکست دهد و به مرحله بعد این رقابت‌ها برسد. 

این پیروزی درحالی برای اُ سالیوان به دست آمد که او سه فریم اول را به حریف واگذار کرده بود. همچنین اُ سالیوان در این رقابت‌ها با نتیجه پنج بر سه عقب افتاده بود که توانست با یک کامبک زیبا به بازی برگردد و این حریف قدرتمند چینی خود را با نتیجه شش بر پنج شکست دهد. با این پیروزی این ستاره اسنوکر جهان به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کرد.

اُ سالیوان پس از پیروزی و کامبک در این رقابت‌ها گفت: نمی‌خواهم بهانه بیاورم اما باید بگویم که خسته شده‌ام. دویدن اولویت یک زندگی من است. 

این پیروزی برای اُ سالیوان بسیار ارزشمند بود چرا که او بیان می‌کند که با ذهنیت قوی توانست از پس این مسابقه بربیاید. این ستاره اسنوکر گفت: حریفم بازی را خوب شروع کرد درحالی که من  نتوانستم این رقابت را به خوبی آغاز کنم. در سه فریم پایانی به این فکر بودم که آیا می‌توانم این حریف را شکست داده و بازی خوب خود را انجام دهم؟

این ستاره اسنوکر افزود: من فقط باید نتیجه را فراموش می‌کردم و روی هر توپ و ضربه دقت فراوان می‌کردم چرا که شما باید سعی کنید حریف خود را تحت فشار قرار دهید. من این کار را اوایل بازی انجام ندادم و دینگ روی بازی مسلط شد. معتقدم این رقابت یک جنگ ذهنی بود.

رونی درباره اثر ذهنی‌اش که باعث پیروزی در این رقابت شد گفت: اگر بتوانید مهارت‌های ذهنی را به درستی به دست آورید، چه خوب بازی کنید و چه بد، شکست دادن شما سخت خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha