• پنجشنبه / ۲۵ دی ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99102519042
  • منبع : نمایندگی همدان

فرماندار اسدآباد:

نگاه توسعه‌محورانه در گره‌گشایی مشکلات واحدهای تولیدی داشته باشیم

نگاه توسعه‌محورانه در گره‌گشایی مشکلات واحدهای تولیدی داشته باشیم

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد با تأکید بر اولویت اشتغال و توسعه شهرستان گفت: مدیران شهرستان برای رفع مشکلات و گره‌گشایی واحدهای تولیدی باید نگاه توسعه محورانه داشته باشند.

سعید کتابی پنجشنبه ۲۵ دی ماه در جلسه رفع و بررسی مشکلات چهار واحد صنعتی و معدنی کاویان پود، کاویان سوله، کاویان پیچ و معدن نگین حدید غرب با حضور دستگاه‌های مربوطه شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: هر یک از واحدهای تولیدی برای توسعه واحدهای خود دارای درخواست‌هایی هستند که برای توسعه و اشتغال پایدار شهرستان باید نسبت به برطرف کردن مشکلات موجود بر سر راه این واحدها را با حمایت از آنها در بستر شهرستان مرتفع کنیم.

وی با بیان اینکه قوانین و مقررات هر دستگاه ذی‌ربط برای ما قابل احترام بوده و به‌طور قطع باید رعایت شود، تصریح کرد: برای حل مشکل واحدها از مدیران دستگاه‌های مرتبط تقاضا داریم به دنبال تبصره‌هایی باشند که امکان کمک و حمایت و گره‌گشایی کار واحدها بوده و اگر نمی‌توانند و از اختیارات آنها خارج است، اطلاع داده تا از طریق استان پیگیری کنیم.

کتابی خاطرنشان کرد: آنچه که در اختیار و توان ماست، باید سنگ‌اندازی و کج سلیقگی نکرده و با تمام توان هر یک از دستگاه‌ها با کمک ظرفیت و پتانسیل شهرستان کمک کار شهرستان در مسیر توسعه باشیم.

به گزارش ایسنا، دو واحد کارخانه صنعتی در قالب مجتمع صنعتی تولید پیچ و مهره در این شهرستان به نام‌های کاویان سوله و کاویان پیچ در سال ۷۴ فعالیت خود را با تولید۲۰۰۰ تن و با اشتغال‌زایی ۲۰ نفر آغاز کرده‌اند که امروز میزان تولید و اشتغال واحدهای فوق به چند برابر افزایش داشته است و هر ساله این دو واحد در قالب مجتمع صنعتی به عنوان واحد برتر به علت تولید محصول ایرانی و صادرات تولیدات خود به خارج از کشور معرفی شده‌اند.

همچنین کارخانه صنعتی کاویان پود با ظرفیت اسمی سالیانه ۱۲ هزار تن، سالانه ۶۰۰۰ تن انواع کیسه و گونی در ابعاد، رنگ و وزن‌های مختلف تولید می‌کند که بخشی از این تولیدات به کشورهای همسایه در حال صادرات بوده، این واحد یکی از جمله واحدهای صنعتی موفق شهرستان با سرمایه‌گذار و نیروهای بومی بوده که از زمان آغاز فعالیت خود تاکنون خوشبختانه در مقابل تکانه‌های اقتصادی کشور در تولید خود هیچ گونه وقفه ای ایجاد نکرده و فعال بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha