• پنجشنبه / ۲۵ دی ۱۳۹۹ / ۱۷:۵۹
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 99102519237
  • خبرنگار : 71506

ماجرای سیلی و فحاشی هادی ساعی در لیگ تکواندو چه بود؟

ماجرای سیلی و فحاشی هادی ساعی در لیگ تکواندو چه بود؟

دارنده ۲ طلای المپیک نسبت به برخی رفتارها که آن‌ها را "بی‌احترامی عمدی" قلمداد می‌کند، از کوره دررفت و در جریان برگزاری لیگ تکواندو به صورت دبیر سازمان لیگ سیلی زد!

به گزارش ایسنا، رقابت‌های دور رفت لیگ برتر تکواندو امروز(پنج‌شنبه، ۲۵ دی) در خانه تکواندو برگزار شد. در حالی‌که این رقابت‌ها در حال پیگیری بود، هادی ساعی پرافتخارترین تکواندوکار ایران و مدیر فنی تیم ملی وارد سالن رقابت‌ها شد و نظاره‌گر رقابت‌ها بود.

پس از ساعتی، بابایی دبیر سازمان لیگ تکواندو از بلندگوی سالن به ساعی خوش آمد گفت که این اقدام او با عصبانیت شدید ساعی همراه شد.

ساعی با دلخوری از این‌که چرا بابایی "به عمد" به او "دیر خوش‌آمد گفته"، به سمت وی رفت و با زدن سیلی به صورت او، به دبیر سازمان لیگ تکواندو فحاشی کرد.

ساعی پیش از این نیز از این موضوع دلخوری شدید داشته و معتقد است، مسئولان سازمان لیگ هفته گذشته نیز در حالی‌که او را بارها در سالن دیده‌اند اما پس از ساعت‌ها به او خوش‌آمد گفته‌اند.

ساعی به پولادگر رییس فدراسیون تکواندو نیز گلایه کرده و گفته بود، این برخوردها با نیت خاص و با هدف بی‌احترامی و کوچک‌کردن او صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۵ ۱۸:۲۲

سیلی که خودش زده بیش‌تر کوچیک و حقیرش میکنه.

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۵ ۱۸:۳۷

جهان پهلوان تختی ، کجایی که ببینی چی به سر پهلوان (نما) های این مملکت اومده... چرا به من دیر خوشامد گفتی؟؟؟!!!

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۵ ۲۰:۳۲

باعث تاسف است. حتی اگر آقای ساعی درست هم گفته باشد این به هیچ عنوان مجوزی برای اقدام خوشونت آمیز نیست.

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۵ ۲۱:۲۹

واقعا چه کسانی الگوی جوانان ابن مرزوبوم هستند...حیف

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۵ ۲۲:۳۵

واقعا اگه درست باشه متأسفم برای آقای ساعی... حداقل پهلوان تختی به کنار یه بار بشینه کارتون پوریای ولی رو ببینه می‌فهمه پهلوونی که روز بازو و مدال نیست پهلوونی به مرام و منش و اخلاقه که نداری!!

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۵ ۲۳:۰۸

قهرمان شدن آسان است امّا پهلوان ماندن کار هر کسی نیست، خدا رحمتتان کند پهلوان حاج قاسم سلیمانی و پهلوان تختی، الحق که مردان مکتب مولا علی (ع) بودید.

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۵ ۲۳:۵۲

آقای ساعی عزیز! بزرگ منش بودن مهمه. پهلوان تختی هم عناوین بین المللی زیادی داشتند. ولی رفتار مردم پسند و مردم دوستی باعث جذاببت و جاودانگی ایشون بود. چه اسم شما رو در یک لیگ زودتر بگن یا دیرتر بگن از بار ورزشی و انسانی شما کم نمیشه. آدم حسود و کج فهم همه جای دنیا هست، ولی شما قرار هست الگو باشی. اگر سنگی کاسه‌ای طلایی رو بشکنه نه به ارزش سنگ اضافه میشه نه از ارزش طلا کم میشه. چگونه رفتار کردن شما در جامعه زیر ذره بین هست. و مهمه.

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۶ ۰۰:۲۲

اصلا خوش آمد نگه. تو باید اینقدر بزرگ فکر کنی که این مسائل در نظرت نیاد.

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۶ ۰۲:۴۹

تختی کجا امثال این کجا

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۶ ۱۴:۰۴

خب، دور ازانتظار نبود !!! پول و قدرت ظرفیت می‌خواد. قانون باید یه همچین موجوداتی رو آدم کنه.

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۶ ۲۲:۵۷

اگه من اونجا بودم‌‌ با هادی ساعی درگیر می‌شدم‌ اگه می‌تونست منو می‌زد.

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۶ ۲۳:۲۰

جل الخالق و ظل المخلوق!! فقط برای اینکه دیر خوش امد گویی کرده اینقدر ناراحت شدند؟ شاید خیلی‌های دیگه هم اونجابودن که اصلا خوش آمدگویی دریافت نکردن! همین که احترام به ایشون گذاشته شده و از بلندگو با صوت رسا خوش آمد گفته شده یعنی براشون اجر و قرب قائل شدن.

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۷ ۰۹:۳۳

به جای این که آقای ساعی، الگوی جوانان کشور باشند با این پرخاشگری‌ها دارند حتی شخصیت‌های ورزشی کشور را تخریب می‌کنند. عجیب هست واقعا....

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۷ ۱۰:۰۹

فقط توی یک کشور جهان سوم مسئله ای مثل خوش آمدگویی اینقدر مهم می شود که به زدوخورد قهرمان بین‌المللی و مقام فدراسیون منجر شود!! واقعا باعث تاسف است.

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۷ ۱۲:۲۲

هر اتفاقی که افتاده باشد عمل آقای ساعی از اخلاق جهان پهلوانی بسیار فاصله دارد.... هرچند بی‌اخلاقی‌ها اغلب غیرقابل تحمل است.

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۷ ۱۹:۳۱

هادی ساعی تکذیب کرد

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۹ ۰۴:۰۶

خوب کاری کردی. این جناب اگه در همین آذربایجان بود در بهترین وضعیت قرار می‌دادنش. به جای قدردانی باعث استرس و ناراحتی مردم نشید. در کشوری به جز ایران شما حداقل فاصله با هم‌چنین اشخاصی ۱۰۰ متر هست.

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۹ ۲۲:۳۲

باعث تاسف هست واسشون. چون برخورد یک ورزشکار ظاهرا خوش نام اصلا صحیح نبوده‌. حال یا نامش خوش نبوده که ما نمیدانیم و یا حالش نبود. و عجب از ورزشکاران ما که هرگز مدال آوردن‌شان باعث افتاده‌تر شدن‌شان نمی‌شود . و این برمیگردد به ساختار تاسف بار .....