• پنجشنبه / ۲۵ دی ۱۳۹۹ / ۲۲:۴۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99102519327
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرعامل شرکت برق اردبیل خبرداد؛

برچیده شدن بساط 1500 برق غیرمجاز در اردبیل

برچیده شدن بساط 1500 برق غیرمجاز در اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: در قالب رزمایش تعدیل مصرف انرژی در اردبیل، نسبت به جمع آوری و برچیده شدن بساط برق غیرمجاز یک هزار و 500 مورد در استان اردبیل اقدام شده است.


حسین قدیمی 25 دی ماه در مانور تعدیل مصرف انرژی در اردبیل، اظهار کرد: در قالب تعدیل مصرف انرژی و کمک به جلوگیری از خاموشی های ناگهانی، تلاش شد تا مانور تعدیل مصرف برق در معابر و همچنین جمع آوری برق های غیرمجاز به انجام برسد که در این زمینه از ظرفیت 30 دستگاه خودروی سبک و سنگین و همکاری خوب 112 نفر از پرسنل شرکت توزیع برق استفاده کردیم.


وی به فعالیت 35 اکیپ عملیاتی در این زمینه و کمک به پایداری شبکه اشاره کرد و گفت: تاکنون 14 هزار و 500 دستگاه چراغ روشنایی در معابر به وضعیت تعدیل رسیده تا کاهش مصرف 2.8 دهم مگاواتی را در استان شاهد باشیم.


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل تصریح کرد: باید با کاهش و صرفه جویی 38 مگاواتی برق در بین مشترکان به وضعیت پایدار مصرف برق در مناطق مختلف استان دست پیدا کنیم که در این زمینه سعی و تلاشمان بر این است تا شرایط مناسب و متعادلی را در استان برقرار کنیم.


قدیمی افزود: همچنان از شهروندان انتظار داریم تا از مصرف بی رویه و غیربهینه برق در منازل و واحدهای تجاری و حتی دستگاه های اجرایی جلوگیری کرده و اجازه دهند تا همه ساکنان استان از برق ایمن و پایدار استفاده کنند.


وی به جمع آوری 450 دستگاه رمز ارز در استان در هفته های اخیر اشاره کرد و ادامه داد: با دستور مراجع قضایی این دستگاه های رمز ارز در استان شناسایی و نسبت به جلوگیری از مصرف بی رویه آنها اقدام شده است.


قدیمی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در بین شرکت های توزیع برق کشور، استان اردبیل رتبه اول را در تعدیل روشنایی به دست آورده که این امر می تواند به ثبات و پایداری شرکت توزیع برق و جلوگیری از خاموشی های اتفاقی و ناگهانی کمک کند.


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل بیان کرد: با حل مشکلات به وجود آمده و همراهی مشترکان خاموشی های بدون برنامه ریزی را شاهد نبودیم و همچنان تاکید می کنیم که برنامه ای برای خاموشی در ساعات مختلف نداریم و تنها انتظار ما کاهش 10 درصدی مصرف برق در استان اعم از تجاری، صنعتی و خانگی است.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha