• جمعه / ۲۶ دی ۱۳۹۹ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99102619407

رئیس سازمان صمت فارس خبر داد

سرمایه گذاری ۱۳۰۰۰ میلیارد ریالی در کربنات سدیم فیروزآباد

سرمایه گذاری ۱۳۰۰۰ میلیارد ریالی در کربنات سدیم فیروزآباد

ایسنا/فارس رئیس سازمان صمت فارس با اشاره به سرمایه‌گذاری ۱۳ هزار میلیارد ریالی در طرح توسعه کربنات سدیم فیروزآباد اعلام کرد که زمینه اشتغالزایی برای ۵۰۰ نفر و ظرفیت تولید یک میلیون و۱۵۰ هزارتنی فراهم شده است.

حمید رضا ایزدی در آیین کلنگ زنی طرح توسعه کربنات سدیم شهرستان فیروزآباد با اشاره به ایجاد اشتغال ایجاد شده در این شهرستان افزود: با سرمایه گذاری ۱۳۰۰۰ میلیارد ریالی زمینه اشتغال برای ۵۰۰ نفر در شرکت کربنات سدیم شهرستان فیروزآباد فراهم شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان صمت فارس، ایزدی، با بیان اینکه احداث این طرح توسط بخش خصوصی با هدف فرآوری مواد معدنی و جلوگیری از خام فروشی انجام شده است، ادامه داد: هدف از اجرای این طرح صادرات محصولات معدنی به بازارهای جهانی، تبدیل آن به فرآورده‌هایی با ارزش افزوده بالاتر و تامین مواد مورد نیاز واحدهای صنعتی در راستای تحقق جهش تولید است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با اشاره به سیاست‌های کلان در ایجاد و توسعه طرح‌های اقتصادی استان و کشور گفت: می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های موجود شاهد توسعه این پروژه به ‌عنوان یک صنعت مهم و تاثیرگذار و  صنایع دیگر نیز باشیم.

تکمیل زنجیره تولید محصولات داخلی


ایزدی خاطرنشان کرد: تکمیل زنجیره ارزش تولید محصولات داخلی  زمینه‌ساز تحقق اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال پایدار  و برآورده کردن ارزش افزوده مناسب محصولات تولیدی در سطح استان است که البته از خروج ارز نیز جلوگیری می‌کند.

او با بیان اینکه همواره جهت بهره‌برداری کامل از ظرفیت‌های صنعتی، معدنی و تجاری فارس تلاش مضاعفی داریم، گفت: به دستور مقام معظم رهبری در راستای توسعه فعالیت‌های اقتصادی و تحقق جهش تولید با بهره‌گیری و استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود زیرساخت‌های لازم فراهم شده تا با مشارکت بخش خصوصی و حمایت سرمایه‌گذاران شاهد رشد و توسعه هرچه بیشتر اقتصاد استان باشیم.

سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد ریالی در واحد صنایع غذایی

ایزدی همچنین به افزایش تولید تعدادی واحدهای صنایع لبنی و غذایی درشهرک صنعتی این شهرستان اشاره و بیان کرد: یک  واحد صنایع غذایی نیز  با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد ریال زمینه تولید انواع پنیر پیتزا و فلافل را فراهم کردخ که سالیانه ۳۰۰ تن ظرفیت تولید دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha