• جمعه / ۲۶ دی ۱۳۹۹ / ۱۸:۳۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99102619657
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

در مراسم بزرگداشت شهید فخری‌زاده مطرح شد؛

به مرحله سوم توان دفاعی یعنی اقدام اول رسیده‌ایم

به مرحله سوم توان دفاعی یعنی اقدام اول رسیده‌ایم

ایسنا/اصفهان جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: انقلاب اسلامی ایران هم اکنون از مرحله دفاع و بازدارندگی به مرحله سوم توان دفاعی یعنی «اقدام اول» رسیده است.

دریادار علی فدوی عصر امروز (جمعه، ۲۶ دی ماه) در مراسم بزرگداشت شهید فخری‌زاده در شهر مهاباد اردستان اظهار کرد: خداوند عظمتی به شهیدان اهدا کرده که می‌توانند همه را مورد تفقد قرار دهند و به لطف همین عنایت و به برکت شهید فخری‌زاده، به ما عنایت ویژه‌ای خواهد کرد.

وی با تأکید بر لزوم بیان اهداف شهدا، به ایام دهه فجر و سال‌روز چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز اشاره کرد و گفت: آن گونه شیطان، دشمنان انقلاب را احمق کرده بود که دائما می‌گفتند مردم ایران چهل سالگی انقلاب را نمی‌بینند ولی به یاری خداوند دو سال از چهل سالگی انقلابمان می‌گذرد و هر روز با مقتدرترین وجه ممکن در هر صحنه‌ای حضور داریم و این دشمن این انقلاب است که روز به روز به سوی انفعال می‌رود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، با بیان اینکه شهید فخری‌زاده یکی از افتخارات ملت و همچنین مردم شهرستان اردستان و شهر مهاباد است، خاطر نشان کرد: شهید فخری‌زاده مهابادی از همان اوایل خدمتش می‌دانست راهی را که آغاز می‌کند، آخر آن شهید شدن است ولی آن‌قدر قلب این فرد با خدا بود که هیچ گاه از راهی که شروع کرده بود عقب نشینی نکرد.

سردار فدوی با اشاره به شخصیت‌های ملی که از اردستان به درجه شهادت رسیدند گفت: شهدای بزرگی همچون آیت الله مدرس، شهید طباطبایی‌نژاد و شهید فخری‌زاده و بسیاری دیگر از افتخار آفرینان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از اردستان هستند که این افراد قلب و عملشان یکی بود و همین ویژگی باعث شد جاودانه شوند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها بیش از ۴۲ سال است که بیشترین خباثت‌های خود را بر انقلاب اسلامی روا داشته‌اند و هیچ گونه پیروزی را کسب نکرده‌اند، ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی که الان در آستانه چهل و دوسالگی آن قرار داریم، در مورد هر موضوعی اعم از امنیت، نظامی، تسلیحاتی، علمی و ... وضعیت با اول انقلاب نه، حتی با دو سال گذشته قابل قیاس نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود:  آمریکایی‌ها دنبال این هستد که توانی ایجاد کنند که در مقابل انقلاب اسلامی بازدارنده باشد اما انقلاب اسلامی ایران هم اکنون از مرحله دفاع و بازدارندگی به مرحله سوم توان دفاعی یعنی اقدام اول رسیده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha