• شنبه / ۲۷ دی ۱۳۹۹ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99102719901
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

جانشین قرارگاه حضرت سیدالشهدا(ع) در استان اصفهان:

رزمایش موشکی سپاه پاسخی به یاوه‌گویی‌های دشمن است

رزمایش موشکی سپاه پاسخی به یاوه‌گویی‌های دشمن است

ایسنا/اصفهان جانشین قرارگاه حضرت سیدالشهدا(ع) در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: رزمایش موشکی سپاه پاسخی بود به یاوه‌گویی‌های دشمن که دیگر جرات نکنند ایران اسلامی را تهدید کنند، چرا که ایران ترسی از آمریکا ندارد.

سردار اصغر عرب پور در خصوص رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۵ و آزمایش انواع موشک‌ها توسط سپاه پاسداران در کویر مرکزی ایران، اظهار کرد: در چند روز اخیر آمریکایی‌ها و افراد وابسته به آنان مرتب اعلام می‌کردند که نیروهای آمریکا در منطقه بیشتر شده و احتمال تعرض آنان به حریم مرزهای ایران افزایش پیدا کرده است. به همین دلیل چند رزمایش پشت سر هم توسط ارتش و سپاه انجام شد که روز گذشته هم سپاه پاسداران اقتدار خود را با آزمایش موشکی به نمایش گذاشت.

وی افزود: این رزمایش موشکی سپاه پاسخی بود به یاوه‌گویی‌های دشمن که دیگر جرات نکنند ایران اسلامی را تهدید کنند، چراکه ایران ترسی از آمریکا ندارد و آمادگی کامل هم برای هرگونه مقابله‌ای وجود دارد. البته یکی از مهم‌ترین پیام‌های رزمایش موشکی سپاه دادن اطمینان خاطر به مردم است که نیروهای مسلح ایران همواره امنیت و آرامش را برای کشور به ارمغان می‌آورند.

جانشین قرارگاه حضرت سیدالشهدا(ع) در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری، گفت: قدرت دفاعی ایران در منطقه حرف اول را می‌زند و این کشورها تهدید جدی برای کیان جمهوری اسلامی ایران نیستند. ایران همواره اعلام کرده که تجهیزات نظامی که دارد برای دفاع است و قصد تعرض به هیچ کشوری را ندارد، اما اگر دشمن قصد تعرض به خاک کشور را داشته باشد با قدرت دفاعی ایران روبرو خواهد شد.

عرب پور تصریح کرد: البته ادعا نداریم که سلاح‌هایمان از سلاح‌های ناتو و غرب پیش رفته‌تر است، اما انگیزه، جسارت و اراده سربازان ایرانی بیشتر از دشمن است. نسبت به گذشته پیشرفت نظامی ایران چشمگیر بوده و روز به روز باید این پیشرفت ادامه یابد تا هیچ کشوری جرات نکند به ایران تجاوز کند.   

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha