• شنبه / ۲۷ دی ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۷
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 99102720009
  • خبرنگار : 71548

نمایشگاهی به مناسبت "روز غزه"

نمایشگاهی به مناسبت "روز غزه"

همزمان با "روز غزه"، نمایشگاه پوستر و کاریکاتور در موزه معاصر فلسطین برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر فلسطین فرهنگستان هنر، نمایشگاهی از آثار پوستر و کاریکاتور با  مضمون روز غزه در موزه فلسطین بر پا می‌شود.

در این نمایشگاه ۴۳ اثر پوستر از هنرمندان سراسر کشور و ۳۷ اثر کاریکاتور از هنرمندان داخلی و بین‌المللی به نمایش گذاشته می‌شود.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه، عصر دوشنبه (۲۹ دی‌ماه) از ساعت ۱۶ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد. نمایشگاه «نوار نور» تا ۸ بهمن ماه همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ دایر است.

علاقه‌مندان جهت بازدید از نمایشگاه می‌توانند به نشانی میدان فلسطین،خیابان طالقانی،خیابان برادران شهید مظفر نرسیده به بزرگمهر پلاک ۷۴ موزه فلسطین مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۹ ۱۱:۰۱

مردم جهان باید بیاندیشند که اگراین نظام سلطه جهانخوار(رژیم صهیونیستی) قدرت بگیرد و بخواهد در کشورهای دیگر هم دولت تشکیل دهد(که دارد تلاش می کند در کشورهای دیگر هم ساکن شود!!!) چه اتفاقی در جهان خواهد افتاد!!!! رژیمی که فقط مردم خودش را انسان می داند ونه تمام مردم جهان را؛ و فقط برای بقای خودش ارزش قائل است، نه برای جان و مال دیگران!!!! مردم فلسطین را به راحتی می کشد و حقوق بشر را تنها مختص خودش می داند!!!! چگونه به این همه جنایت و کشتن انسان های بی گناه در فلسطین و غزه به اندازه داعش تکفیری مورد نفرت نیست؟!!!!! (حدود ۸۰۰هزار فلسطینی آواره شدند و ۱۰۰ هزار فلسطینی به شهادت رسیده‌اند)!!! آیا به دلیل این است که این غصب و تجاوز و جنایات و کشتارها در طول زمان (طی بیش از 70سال) صورت گرفته؛ مثل ویروس کرونا و داعش کشتارش واضح و سریع نبوده)!!!!!! و این دولت جنایتکار با پول و قدرت در فضای رسانه ای نفوذ کرده و مانع پخش آنها می شود و تا میتواند افکار و عملکرد خود را مخفی می کند!!!!! هوشیار باشیم.