• شنبه / ۲۷ دی ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۱
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99102720016
  • خبرنگار : 50204

دری نجف آبادی:

آمریکایی‌ها هیچ راهی جز لغو تحریم‌های ظالمانه ندارند

آمریکایی‌ها هیچ راهی جز لغو تحریم‌های ظالمانه ندارند

ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: آمریکایی‌ها باید بدانند هیچ راهی جز لغو تحریم‌های ظالمانه در مقابل کشورمان ندارند، تحریم های ظالمانه خیانت به ملت ایران است و این حقوق ملت باید تامین شود.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز شنبه ۲۷ دیماه در حاشیه چهارمین مرحله از  ر  رزمایش مدلی و احسان در استان مرکزی اظهار کرد: از ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ ملت ایران در آستانه امتحانات الهی زیادی قرار گرفتند و تا امروز نیز امتحانات خطیر و حساس از جمله شهادت سردار سلیمانی را پشت سر گذاشته و در سایه هدایت های امام راحل، مراجع عالیقدر و مقام معظم رهبری و مسئولان و شهدا موفقیت های فراوانی را در هر مرحله پشت سر گذاشته اند.

وی افزود: در این امتحانات دشوار پیروزی های بزرگی نیز نصیب ملت و کشور و آزادی خواهان جهان شده و اگر رنج های فراوان متحمل شده اند، اما نتیجه های ارزشمندی نیز بدست آورده‌اند در حالی که اگر مردم در مسیر این دشواری ها عقب نشینی می کردند نتایج ناخوشایندی را شاهد بودند.

امام جمعه اراک تصریح کرد: پمپئو منحوس در روزهای آخر قدرت شیطانی خود، علیه جمهوری اسلامی توطئه و جو سازی جدیدی به راه انداخته است، این فرد پلید که مسئول جنایت‌های آمریکاست، اعلام کرده که القاعده مورد حمایت جمهوری اسلامی ایران است اما این توطئه کثیف است، زیرا ایران از ابتدا مخالف القاعده بوده و دنیا می‌داند القاعده و داعش دست‌پرورده آمریکا و استکبار هستند و ایران در راه مبارزه با این جنایتکاران شهدای زیادی تقدیم کرده است.

دری نجف آبادی ادامه داد: آمریکایی‌ها باید بدانند هیچ راهی جز لغو تحریم‌های ظالمانه در مقابل کشورمان ندارند، تحریم های ظالمانه خیانت به ملت ایران است و این حقوق ملت باید تامین شود.

وی بیان کرد: ایران در بعد هسته ای در زمینه غنی سازی ۲۰ درصدی با قدرت ایستاده و اگر لازم باشد قدم های بیشتری نیز در این خصوص برمی دارد، اگر قرار به ادامه تهدیدها علیه ایران باشد، جمهوری اسلامی ایران از حقوق خود و ملت دفاع خواهد کرد و زیر بار ستم نمی‌رود.

دری نجف آبادی با بیان اینکه کرونا نیز در یک سال اخیر ملت را به میدان بزرگی  فراخوانده، اضافه کرد: دولت، مجلس، نیروهای مسلح و همه و همه باید در مسیر اقتدار جمهوری اسلامی دست به دست هم دهند. 

وی افزود: چهارمین مرحله رزمایش همدلی و احسان در استان مرکزی با توزیع ۱۹ هزار بسته غذایی در سطح استان آغاز شده که اقدام بسیار ارزشمندی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha