• شنبه / ۲۷ دی ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99102720125
  • خبرنگار : 50163

مدارس با چه تعداد دانش‌آموز فعالیت خود را آغاز می‌کنند؟

مدارس با چه تعداد دانش‌آموز فعالیت خود را آغاز می‌کنند؟

ایسنا/زنجان مدیر آموزش و پرورش ابهر گفت: از ابتدای بهمن‌ماه امسال و با توجه به اعلام ستاد کرونا تا اطلاع ثانوی، مدارس با آمار زیر ۵۰ دانش‌آموز به صورت حضوری فعالیت خواهند کرد.

محمدحسین شریفی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تغییر وضعیت و رنگ شهرستان ابهر با توجه به اعلام ستاد کرونا، گفت: نحوه فعالیت مدارس با توجه به اعلام ستاد کرونا و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی وزارت آموزش و پرورش خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای بهمن‌ماه امسال تا اطلاع ثانوی و با توجه به اعلام ستاد کرونا، مدارس با آمار زیر ۵۰ دانش‌آموز به ‌صورت حضوری فعالیت خواهند کرد، اظهار کرد: دانش‌آموزان پایه اول و دوم ابتدایی در مناطق دارای وضعیت آبی و زرد به صورت حضوری و با آمار روزانه ۱۰ دانش‌آموز مجوز فعالیت خواهند داشت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر ضمن تشریح وضعیت فعالیت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش، تصریح کرد: هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در خوشه دروس شایستگی‌های فنی و استاندارد آموزش مهارت و کارآموزی و کارورزی در وضعیت زرد و آبی به صورت حضوری خواهد بود.

شریفی، رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی را از اولویت‌های مهم و اصلی عنوان کرد و گفت: تعداد دانش‌آموزان در کلاس‌های حضوری به منظور رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی زیر ۱۰ نفر خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه عوامل اجرایی و اداری در مدارس باید حضور داشته باشند، متذکر شد: مدیران باید نسبت به تشکیل شورای مدرسه با هدف برنامه‌ریزی برای نحوه حضور دانش‌آموزان در مدرسه، نحوه گروه‌بندی و نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی اقدام کنند.

این مسئول، اطلاع‌رسانی به خانواده‌ها برای آگاهی از نحوه حضور و پروتکل‌های بهداشتی را از ضروریات عنوان کرد و افزود: سلامت دانش‌آموزان مهم‌ترین و اساسی‌ترین اولویت است و تلاش خواهیم کرد تا شرایط جدید آموزشی را به نحو مطلوبی اجرا کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر با اشاره به اینکه خانواده‌ها توجهی به اطلاعیه‌های غیرمعتبر در خصوص نحوه فعالیت مدارس نداشته باشند، یادآور شد: روابط‌عمومی آموزش و پرورش شهرستان ابهر منبع موثق و رسمی برای آگاهی از اطلاعیه‌ها و اخبار رسمی آموزش و پرورش است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha