• شنبه / ۲۷ دی ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99102720171
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

اصفهان این هفته نفس می کشد

اصفهان این هفته نفس می کشد

ایسنا/اصفهان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به وزش باید شدید در روزهای یکشنبه و دوشنبه این هفته و جو ناپایدار بر روی استان، اعلام کرد: پیش بینی می شود این هفته مشکل آلودگی هوا نداشته باشیم و حتی کیفیت هوا به وضعیت سالم برسد.

آسیه آقایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نقشه های هواشناسی بیانگر نزدیک شدن موج ناپایدار ضعیف از اواخر وقت امروز (شنبه_۲۷ دی ماه) به استان و فعالیت آن تا اوایل روز دوشنبه بر روی استان خواهد بود.

وی افزود: براین اساس امروز در بیشتر مناطق استان وضعیت جوی به صورت صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و فردا در بیشتر مناطق افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید تا شدید و بارش پراکنده برف و باران به ویژه در نیمه غربی استان پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان با بیان اینکه بیشینه دمای هوا در بیشتر مناطق استان طی ۲۴ ساعت آینده ۱ تا ۲ درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت، گفت: دمای هوای شهر اصفهان امروز در گرم ترین ساعت ۱۶ درجه سانتیگراد و فردا صبح در خنک ترین ساعات بامداد منفی ۱ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: طی این مدت سردترین نقطه استان بوئین میاندشت با دمای منفی ۷ درجه سانتیگراد و گرم ترین نقطه چوپانان با دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

آقایی با اشاره به اینکه بارش در شهر اصفهان بسیار ضعیف است و بیشتر در مناطق غربی استان است، گفت: دیروز وزش باد بسیار خوبی در شهر اصفهان داشتیم که حتی تا پایان شب کیفیت هوای شهر به وضعیت سالم رسید، ولی فعالیت های صنعتی و حمل و نقل شهری باعث شد امروز کیفیت هوا اوایل صبح امروز ناسالم برای گروه های حساس و در ساعت هایی در مناطق پرتردد ناسالم برای عموم شود.

وی به وزش باید شدید در روزهای یکشنبه و دوشنبه این هفته و جو ناپایدار اشاره و خاطرنشان کرد: براین اساس پیش بینی می شود این هفته مشکل آلودگی نداشته باشیم و حتی به وضعیت سالم برسیم.

این کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان با بیان اینکه وضعیت هوای این هفته اصفهان بسیار بهتر از هفته گذشته خواهد بود، گفت: تقریبا تمام هفته هوا ناپایدار است و دو روز هم وزش باد خوبی داریم که باعث می شود انباشت آلودگی نداشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha