• شنبه / ۲۷ دی ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99102720249

تشییع و خاکسپاری پیکر ۵ شهید گمنام در فارس

تشییع و خاکسپاری پیکر ۵ شهید گمنام در فارس

ایسنا/فارس مراسم تشییع پیکرهای پاک ۵ شهید گمنام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ویژه ایام شیوع کرونا، در نقاط مختلف استان فارس برگزار شد.

همزمان با ایام دهه دوم فاطمیه، پیکرهای پاک و مطهر ۱۵ شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، طی مراسم باشکوهی و با استقبال مسئولان ارشد فارس و جمعی از مردم شهید پرور شیراز وارد این شهر شد.

به گزارش ایسنا، نخستین مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر شهدا در روز پنج‌شنبه، ۲۵ دی‌ماه در شیراز برگزار شد که در آن پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام که یکی ۱۹ ساله و در عملیات تک دشمن در سال ۶۷ و در منطقه شلمچه و دیگری ۲۱ ساله و در عملیات والفجر یک و در منطقه فکه به فوز عظیم شهادت رسیده بودند، در آرامستان بهشت احمدی شیراز به خاک سپرده شدند.

صبح شنبه ۲۷ دی‌ و در چهارمین روز حضور پیکرهای مطهر شهدا در استان فارس، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر ۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در نقاط مختلف استان فارس و شیراز برگزار شده و می‌شود.

مراسم تشییع پیکر شهید گمنام ۲۵ ساله که در عملیات تک دشمن در سال ۶۷ در منطقه زبیدات به شهادت رسیده بود، صبح امروز در مرکز پشتیبانی منطقه ۲ ارتش برگزار شد.

همچنین در همین ساعت نیز مراسم تشییع پیکر شهید ۱۹ ساله که در عملیات کربلای ۵ و منطقه شلمچه به شهادت سیده در پادگان شهید بهمن باقری شیراز وابسته به نیروهای دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

شهید گمنام ۲۴ ساله که در عملیات کربلای ۵ و منطقه شلمچه به شهادت رسیده بود نیز صبح امروز در دانشگاه علوم پزشکی گراش تشییع و به خاک سپرده شود.

مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری پیکر دو شهید گمنام که یکی ۲۰ ساله و در عملیات کربلای ۵ و منطقه شلمچه و دیگری ۱۷ ساله و در عملیات رمضان منطقه شرق بصره به شهادت رسیده بودند نیز ساعت ۱۵ در قره بلاغ استان فارس، برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha