• دوشنبه / ۲۹ دی ۱۳۹۹ / ۱۰:۲۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99102921000
  • خبرنگار : 30054

پین ورک، یکی از بهترین های مبل شویی و شستشوی مبل

پین ورک، یکی از بهترین های مبل شویی و شستشوی مبل

امروزه استفاده از مبلمان در خانه‌های ایرانی کاملا رسمیت یافته است؛ به‌طوریکه تقریباً در اکثر خانه‌های شهری و حتی روستایی استفاده از انواع مبلمان به یک ضرورت در دکوراسیون داخلی منزل تبدیل شده است و بالطبع حساسیت روی پاکیزگی مبلمان نیز اهمیت پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام پین ورک، فکر روزی که مبلمان نیاز به شستشو داشته باشد و نتوان به راحتی لکه‌های کاکائو و غذاهای چرب و... را از روی آنها پاک کرد، کابوسی برای هر فردی است، علی الخصوص خانم های حساس به نظافت. راه حل این مشکل نزد مااست، پس در ادامه با ما همراه باشید.

شرکت مبل‌شویی و شستشوی مبل

مبلمان، نقش مهمی در دکوراسیون هر مکانی ایفا می‌کنند، پس مهم است که مبلمان منزل  و محل کار ما همیشه تمیز باشند.

از طرفی پاک کردن لکه‌ها و یا شستشوی کامل مبلمان جدای از حساسیت آنها جهت آسیب ندیدن پارچه مبلمان، زمان بر است و حتی سبب آسیب به مچ دست نیز خواهد شد.

اما شرکت های مبل‌شویی و شستشوی مبل کار ما را راحت نموده‌اند و با استفاده از امکانات و ابزاری که در اختیار دارند، بدون جابجایی مبلمان، مبل شویی را در محل مورد نظر در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهند.

شرکت‌های خدمات منزل بسیاری در نقاط مختلف کشور در زمینه شستشوی مبل فعالیت می‌کنند ولی قطعاً به هر شرکتی نمی‌توان اعتماد کرد، چرا که انتظار شما از بهترین شرکت مبل شویی این است که بتواند در کمترین زمان و ارزان‌تر از سایرین، مبل شویی شما را در منزل یا کارگاه خود انجام دهند.

پین‌ورک یکی از این شرکت‌هاست که با اعزام متخصصین آموزش دیده، با استفاده از شیوه‌های جدید مبل شویی و لکه‌بری و همچنین استفاده از بهترین مواد شوینده مبل شویی و در آخر خشکشویی مبل را با بهترین کیفیت به شما ارائه می‌دهد.

بهترین شرکت مبل شویی و شستشوی مبل

اگرچه مبلمان نقش مهمی در طراحی و دکوراسیون منزل و محل کار ما ایفا می‌کند؛ اما باید از مبلمان خود به خوبی مراقبت کنیم تا علاوه بر اینکه سالم می‌مانند و تمیز نیز باشند تا جلوه خود را حفظ کنند.

یکی از کارهایی که باید برای مراقبت و نظافت مبلمان خود انجام دهید، تمیز کردن و شستشوی آنها است. اگر وقت ندارید برای انجام این کار بهترین و به صرفه ترین تصمیم این است که شستشوی مبلمان خود را به یک شرکت مبل شویی و شستشوی مبل بسپارید، اما نه هر شرکتی؛ باید شرکتی را انتخاب کنید که خدمات خود را با تضمین کیفیت انجام دهد.

حالا سئوال پیش می آید که چطور باید برای پیدا کردن بهترین و البته ارزان ترین شرکت مبل شویی و شستشوی مبل اقدام کنیم؟!

و حتما با خود می‌گویید که در سرچ گوگل می‌توانیم به راحتی بهترین شرکت مبل شویی و شستشوی مبل را ارزانترین قیمت پیدا کنیم.!

اما با کمی جستجو خواهید دید که هیچ اطلاعات شفافی از نرخ و قیمت های مبل شویی و تضمین کیفیت کار آنها وجود ندارد.!! نگران نباشید ما به شما استفاده از خدمات شرکت پین ورک (pinwork) را پیشنهاد می‌کنیم. اما چرا استفاده از خدمات مبل شویی پین‌ورک ؟!

پین ورک از متخصصین قابل اعتماد استفاده می‌کند.

متخصصین پین ورک همه آموزش دیده هستند.

قیمت شفاف و سهولت در سفارش از ویژگی‌های بارز پین ورک است.

با پشتیبانی و پیگیری دائمی پین ورک، کیفیت خدمات در این شرکت تضمین شده است.

نکات مهم استفاده از خدمات مبل‌شویی و شستشوی مبل پین ورک

بهتر است به این نکته توجه کنید که قیمت مبل شویی در منزل بسیار ارزان‌تر و باصرفه‌تر از هزینه کردن برای خرید یک دست مبل جدید می‌باشد.

. با سفارش از خدمات مبل شویی و خشکشویی مبل پین‌ورک با یک تیر دو نشان بزنید، با ارزان‌ترین قیمت مبل شویی ، بالاترین کیفیت مبل شویی را بدست آورید و تغییری اساسی در مبل‌های خود ایجاد کنید.

. خدمات مبل شویی با دستگاه مبل شور بسیار سریع‌تر از مبل شویی به صورت دستی انجام می‌گیرد. همچنین انجام کلیه خدمات مبل شویی حدود ۲ الی ۳ ساعت زمان می‌برد.

. قیمت مبل شویی با توجه به جنس رویه مبلمان، تعداد مبلمان، تشکچه‌های جدا شده از مبل، بزرگی مبلمان و قیمت مواد شوینده تعیین می‌شود.

پین ورک؛ بهترین خدمات شستشوی مبل در تهران

هرچقدر مراقب تمیز نگه داشتن مبل‌های خود باشید باز هم گرد و غبار کار خودشان را خواهند کرد و شما نیاز به شستشوی آنها خواهید داشت. اما توجه داشته باشید که با بکارگیری شیوه‌های نادرست مبل‌شویی نه تنها باعث از بین رفتن گردوغبار و لکه‌های روی مبل نخواهید شد بلکه باعث نفوذ بیشتر گردوغبار به داخل الیاف پارچه مبل شده و در نتیجه به مبلمان شما آسیب خواهد رسید.

اما تمام خدمات مبل شویی در منزل، مبل شویی در سالن‌های همایش و آمفی تئاتر، مبل شویی در سالن‌های سینما، مبل شویی در ادارات توسط پین‌ورک با بهترین کیفیت انجام می‌شود.

کافیست با ثبت سفارش رایگان در اپلیکیشن پین‌ورک یا وب سایت پین ورک به آدرس https://Pinwork.ir درخواست خدمات مبل شویی از بهترین کیفیت و مبل‌شویی ارزان این شرکت بهره ببرید.

حتی اگر ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن برای شما سخت است این شرکت امکان ثبت سفارش از طریق تماس با شماره تلفن ۸۷۷۰۰۷۷۰_۰۲۱ را برای شما فراهم کرده است.

انتهای رپرتاژ آگهی