• دوشنبه / ۲۹ دی ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99102921205
  • خبرنگار : 71560

کوهساری در تذکری به رییس جمهور:

چرا علی رغم حوادث متعدد در کشور شورای عالی مدیریت بحران تشکیل نشد؟

چرا علی رغم حوادث متعدد در کشور شورای عالی مدیریت بحران تشکیل نشد؟

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که در آتش سوزی جنگل های استان گلستان برای چندمین بار در سال جاری باردیگر مردم ثابت کردند که از مسئولان جلوتر هستند.

به گزارش ایسنا، غلامعلی کوهساری در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد:  در آتش سوزی جنگل های استان گلستان که برای چندمین بار در طی سال جاری اتفاق افتاده، بار دیگر مردم ثابت کردند که از مسئولان جلوتر هستند و متاسفانه مسئولان از تهران به کمک نیامدند، اما همان مردمی که امروز مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان و مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا را تحمل می کنند به کمک آمده و در اطفای حریق جنگل ها همکاری کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: علی رغم حوادث مختلفی که در سطح کشور در سال جاری داشتیم متاسفانه از ابتدای شروع مجلس یازدهم شورای عالی مدیریت بحران کشور تشکیل نشده است. ضمن تذکر به رییس جمهور، خواستار تشکیل شورای عالی مدیریت بحران کشور بوده و همچنین خواستار پرداخت خسارات ناشی از سیل تیر ماه و زلزله شهریور امسال در شهرستان های آزاد شهر و رامیان هستم.

نماینده مردم آزاد شهر و رامیان در تذکری به وزیر آموزش و پرورش، تاکید کرد: پرداخت حقوق و بیمه معلمان خرید خدمتی ناعادلانه بوده و این عزیزان به دلیل مشکلات فراوان مجبور هستند به فعالیت خود ادامه دهند. وزارت آموزش و پرورش باید برای حل مشکل این افراد اقدام کند.

کوهساری در تذکری دیگر به وزیر بهداشت و درمان، بیان کرد:  نسبت به اجرای عادلانه نظام  پرداخت پرستاران و کادر درمانی و پرداخت معوقات این افراد باید اقدام شود.

وی همچنین در تذکری به وزیر کشاورزی خواستار تامین علوفه مورد نیاز دامداران شهرستان های آزاد شهر و رامیان شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۰-۲۹ ۱۲:۵۴

اگر هر بخشی کار خود را درست انجام دهد نیازی به شورای جدیدی برای بحران نداریم. از این شوراها و دفتر و دستک های بدون خروجی در کشور زیاد داریم