• سه‌شنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۹ / ۰۴:۱۰
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 99102921559
  • خبرنگار : 71552

سرمربی هندبال فولاد: مگر می‌شود به مساوی شدن یک بازی اعتراض کرد؟

سرمربی هندبال فولاد: مگر می‌شود به مساوی شدن یک بازی اعتراض کرد؟

محسن طاهری گفت: اعتراض تیم طبس به تساوی دو تیم فولاد و فرازبام به نظر من غیر منطقی است.

به گزارش ایسنا، با پایان دور نخست لیگ برتر هندبال مردان تکلیف رده‌بندی گروه دوم به دلیل اعتراض یک تیم مشخص نشد چون بعد از تساوی بازی دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و فراز بام خاییز دهدشت تیم طبس که از صعود به جمع ۳ تیم بالای جدول باز مانده بود به تساوی این بازی اعتراض کرد و مدعی شد در این تساوی شائبه وجود دارد. حال قرار است جلسه کمیته انضباطی فردا تشکیل و تصمیم نهایی برای این سه تیم گرفته شود.

محسن طاهری سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در گفت و گو با ایسنا، در این خصوص اظهار کرد: مرحله اول لیگ انجام شد ولی تیم طبس روی بازی ما و فرازبام اعتراض گذاشت که چرا نتیجه بازی مساوی شده است. این اعتراض به نظر من خیلی غیر منطقی بود. حالا قرار است فدراسیون کمیته انضباطی تشکیل دهد و تصمیم نهایی را اعلام کند. باید ببینیم در نهایت تکلیف تیم‌ها با توجه به تصمیم کمیته انضباطی چه خواهد شد.

وی افزود: تیم طبس اعتراض کرده است که چرا دو تیم فولاد و فرازبام با هم مساوی کرده‌اند؟ این تساوی برای تیم طبس شائبه برانگیز بوده است. نمی‌دانم چطور یک فرد می‌تواند نسبت به این موضوع اعتراض کند. هر مربی در هر شرایط بهترین استفاده را از مسابقه و بازیکنانش می‌کند. این تساوی یک امتیاز به ضرر تیم فراز بام و یک امتیاز به نفع تیم ما برای گروه‌بندی در مرحله بعدی خواهد داشت و قطعا هیچ تیمی حاضر به ضرر نخواهد بود.

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: به هر صورت جدول مسابقات مشکلاتی داشته که برد و باخت این بازی برای ما تاثیری نداشت و تنها تساوی برای ما امتیاز داشت. باید قبل از بروز این مشکلات برگزارکنندگان این مشکلات را پیش بینی می‌کردند. اکنون که بازی مساوی شده چون تیم طبس متضرر و از گردونه حذف شده است، اعتراض کرده که چرا این دو تیم مساوی کرده‌اند.

وی در ادامه در خصوص شرایط لیگ ‌برتر هندبال گفت: به هر حال در لیگ باید همه تیم‌ها با هم بازی کنند. گروه‌بندی کردن لیگ اشتباه است من این موضوع را از همان ابتدای لیگ هم گفته بودم. همچنین نحوه امتیازدهی به این شکل در لیگ فوق‌العاده اشتباه است چون امتیازهایی که تیم‌ها از پایین گرفتند حذف می‌شود و دیگر برد و باخت‌ها مهم نیست. این اشتباهاتی است که در جدول رده‌بندی پیش آمده است. به نظرم باید همان ابتدا از سرمربیان تیم‌ها هم در جلسه هماهنگی لیگ دعوت کنند تا اشتباهات جدول را به استحضار برگزار کنندگان برسانند. شاید برخی از شرایط رده‌بندی باخبر نیستند یا اشتباهاتی کنند که سرمربیان می‌توانند در این موارد کمک کنند.

طاهری در خصوص تیم‌های حاضر در لیگ مردان گفت: به نظر من ۱۲ تیم برای هندبال ایران زیاد است، آنقدر بازیکن در این سطح نداریم که بتوانند رقابت کنند. همانطور هم که می‌بینید تیم‌های پایین جدول با سه یا دو امتیاز از گردونه حذف می‌شوند. حداقل چهار تیم در این جدول امتیازهای پایین دارند. این نشان دهنده این است که قادر به رقابت با تیم‌های بالا نیستند. این به لیگ آسیب می‌زند و از طرفی هم لیگی که گروهی باشد دیگر لیگ نیست. باید همه تیم‌ها تحت هر شرایطی چه ۸ تیم، چه ۱۲ تیم یا بیشتر با هم بازی کنند تا ساختار لیگ و توانمندی تیم‌ها مشخص شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha